x_totti_x Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Är det någån som känner till spelaren triger1 på prima? Lätt denmest sjuka person jag sett, karlfan har gjort över 35 rebuys i 6.5k på en halvtimme. Allinpreflop i 90 % av händerna. Typ 60k chips i spel på bordet och han är den enda som gjort mer än en rebuy. just nu har han 1500. haha. Mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 känner igen triger1 men kan inte komma på vem... nice med 3:e platsen, en polare klonkade 2:a platsen i den i förrgår... Spelar du fortfarande för att vinna såna (för dig) småpengar Totti? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Haha, kall du är some1blue. Vad var det för polare? Härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Jaha så ni har kommit på mig tillsist ! triger1 är mitt nya nick på prima för o slippa alla stalkers som vill få diego i graven ! Vaddå 35rebuys är väl standard i en så billig rebuy mtt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 trigger1 är inte det ken leenard... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Tack för all support, det hjälpte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
phe23 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 härligt ariados, nu kommer du väl till butiken och bränner lite va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Grattis Grattis... Blir många köttbullar på IKEA nu dårå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Fy fan va fint... grattis Ariados! En turnering lixom, är du het nu igen?? Stort som fan, plocka ut lite av det o köp dig nåt fint nu så du inte tiltar bort dom på 100-200 NL hold em. Va du "nära" dom 3 första eller? Mkt mkt bra pengar till ettan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 grattis igen... gg,wp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Aa va rätt nära va jämt när de va 4 kvar..., men ska inte klaga, hade rätt tur på vägen dit Ska inte gå upp nån nivå, oroa dig inte danne Ska försöka svänga förbi butiken nån gång när jag e hemma henke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Grattis ariados ! Mycket fin prestation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 grattis igen ariados o go sweden o västervik!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Tack så mycket för alla gratulationer! +$31 på cash idag... SJUK RUSH ASSÅ (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Köp en trisslott. Kan du ringa mig i veckan? Lite planering ang sthlm resan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Redan uppe mjuukiz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Grattis Ariados! Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Redan uppe mjuukiz? Jo jag är ju en svensson och måste jobba Frågan är ju vad du gör uppe vid den tiden....? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 skulle titta runt lite på alla forumen efter ett långt pass vid borden... Somnade 5 minuter efter inlägget skrevs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Lol tomtar... Hur går cashgamet kejan??? Ja lyckades svepa in $1200 idag, mkt nöjd med mitt spel, kan nog bli en bra månad... Ja ringer dig nån gång imorrn Mjukis ang helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Casha precis ut hela rullen från Nordic, förutom $3000. Likabra så, även om det går bra känns det som det är en tilt-dag påväg Blir å börja grinda lägre igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Casha precis ut hela rullen från Nordic, förutom $3000. Likabra så, även om det går bra känns det som det är en tilt-dag påväg Blir å börja grinda lägre igen.. Det låter klokt...Själv har jag aldrig mkt pengar på en sajt. Lättare att tilta bort mkt och dessutom känns det som det inte händer något med rullen även att man plussat ex 700$.... Cashgamet har gått trögt... Hade min näst värsta badstreak förra veckan... Men nu några dagar har det gått bättre.. även att det denna sittning har börjat segt iallafall på prima.. Först nu börjar jag få "ro" i kroppen, vi har ju flyttat och allt jävla krångel med internet är ju borta så hoppas på lugn och ro nu i själen så ska nog pengarna rulla på som vanligt i vinter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stachka Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Tja alla! jag har Kvalat till ONGAME classic 5million guarantee!!! wohoooooooooooo!>!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 ok.. grattis.. Men vem är DU?? När går denna av stapeln och inköpet är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Kejan, vart bor ni nu ? Stadsbo ? Min rulle på svenska spel har sjunkit är nere på 8.8k.. Nu har jag tröttnat på svensk rigg och ska sätta in cashen på min prima site och börja nöta 025-050 igen för o få igång mitt cashgame ! Mtt formen har jag nog allt, körde 5k guarantee igår på tain. Spelet gick segt i början, gick upp lite när halva fältet var borta, men lyckades bluffa bort min halva stack ! Höll mig ändå vid liv till finalbordet ! Väl där såg jag 1 efter 1 åka ut.. Med 5 pers kvar satte jag igång o försöka stjäla lite, Gick sisådär då 1 var redigt bigstack... Avgörande handen var när vi var 3st kvar, Jag får 66 i stora blind, En kille försöker sno på knappen, SB foldar, Jag ställer.. Han steker länge som fan, men hittar sin syn med A7, xxx floppen x turn 7 river Elakt men sån är pokern.. Fick 575$ för det iaf ! Så parbet rullen är påväg upp igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts