some1blue Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 här är en snygg hand från vimmerby... blinds...400-800 utg bet 1600... en kille lowstack moves all in 5200... ja tittar upp på qq... tänker lite...ska ja bara syna för att dom andra ska gå med,NEJ måste skydda mina vackra kvinnor....ja går all in med 13500 tot... okej killen efter mig går osså all in han har typ 10000... killen utg synar osså...o han täcker mig... lowstacken visar upp qj... ja visar qq.... killen efter mig visar a10 o utg visar aj... BRA HÄNDER O HITTA SYN MED!!!!!!!! okej flopp typ 7-6-3... turn 8... river 9... stege till a10..grattis lixom.... bling bling... Herregud vilken hand.. dock givet att du måste skydda damerna med en all-in. Va ska dom ha för att syna lixom? Du får givetvis bara syn av AA eller KK i det läget av dom stora stackarna. I vanliga fall allså... herregud vilket tomtespel asså... Hur kan folk hitta syn i det läget lixom?? Vilken hand leder man mot med AT/AJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 det var inte jessica... Hon somnade... Antar att du menar när jag åkte ut?? Han hade royaldrag också.. så förstår synen... Han hade odds att dra... Flop: AsJs(9h?) Jag har AQo , han Ks10s... Turn Qd... Du menar den va?? Ute på 30 plats och 210$ för besväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2006 Japp menar den, såg inte båda dragen så då förstår jag synen, synd att damen ska ramla ner där. Tanten spela sin första online turre igår, $10 rebuy på prima, 14 av 208 får man väl anse som godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2006 Herregud vilken hand.. dock givet att du måste skydda damerna med en all-in. Va ska dom ha för att syna lixom? Du får givetvis bara syn av AA eller KK i det läget av dom stora stackarna. I vanliga fall allså... herregud vilket tomtespel asså... Hur kan folk hitta syn i det läget lixom?? Vilken hand leder man mot med AT/AJ? Mot A5? Denna då, andra handen, blinds 100-200, 3 vägspot, ingen höjning, 600 i potten alltså. Flop 8TJ rundcheck med visst stek från BB... Turn 7, BB betar nu 500 får syn av SB river 7 SB knackar, BB går all in med 14300, (1600 i potten) Blixtsyn från SB som visar KK Givetvis har BB stegen med 9an... Ja jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Hur går det med lokalen??? Klonk kärring.. blev väl nån slant då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2006 Vi får vänta tills det att dom ska ha sitt nästa styrelsemöte (17/10 tror jag). Dom tyckte tydligen om det vi skrivit ner men var tvungna att kolla med närliggande hyresgäster ang störmoment o dyl. hmm.. du vet om att klockan bara är 1154 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 jammen.. 17/10 eller.. skapligt drygt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 fan va segt.. Hehe..Kolla inlägget innan det då... 10:57 .... Kan tilläggas att jag somna vid 12.30 och vakna nu ... snart kommer kärringen mad lite föda Idag ska klonkas turnering!! Riktigt het på turneringspel nu, kommer hela tiden ITM eller långt.. Phil Hellmuth JR:s taktik och min "mix" funkar Turneringresultat: 1/490 = 8750$ , 24/510 = 210$ , 30/490 = 210$ , 41/455 = 122$ , 53/447 , 60/492 , 150/1198, 380/2081 och sen lill klonken i swedishsantas 1/43=344$... Kan ha glömt nån sunk turnering.. Är het på prima cashgamet nu också men ligger lillbacket på pokerstars... Hoppas på näst bästa månads resultatet denna månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
phe23 Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 hitta runner runner tomte jompa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Henke; Har du sett Jompas min när han själv blir utdragen eller ihjälsynad? Det gillar han inte du... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Nehe måndag o dags o ta igen liret igen ! lyckades sitta o förspela lite inför festen i lördags o plussade iaf en 500kr (därikring) Rulle just nu på SS: 13950 ! Kommer dock ta ut 2k denna månaden då jag ska ge mig själv något fint ! =)) Nehe bäst o hitta ett bra bord nu ! Bbl for result Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 köp pokerhandboken på DVD asså..! Dan Glimne.. annars kan ja bränne ut en.. för en billig penning asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Wow vilken dag, makes me love poker ! Började ju på svenska spel o lira förut ikväll... Tog 3 timmar sen hade min rulle sjunkit från 14k ner till 10 k Avskydde poker o allt va det heter.. Men kom på att jag signat för en 5kgara på parbet ! Låg o pendla mellan jättestack o mellan rakt genom hela turnering. Finalbordet kom o jag lyckades tajma fint o dubblade upp mig så jag blev en överlevare iaf ! Resultatet... Dealer: DiegoForlan21 finished in 2nd place and won: $1 000 HU spelet av lite orättvisst ! Han hade 160tusen marker.. jag 25... Men nöjd iaf... Poker is a game u gotta love to hate Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 fint diego grattis.. synd på cashgamet bara.. Själv backade jag 1800$ på NL 2,5-5 till 5-10... blev bara 1,5h spel... helt sjuk sittning.... Var inte all in en gång men blev utdragen av stegar hela tiden på rivern i halvdana potter.. Vann inte en stor pott.. Men spelade bra så får väl vara nöjd... I söndags däremot spelade jag som en kratta och betalade av allt -1000$ och det förtjänade jag... Brukar nästan jämt gå dåligt på söndagar (ska tätas) och tror det beror på att jag blivit "övermodig" efter fredag och lördag nattens spel då det "jämt" går jätte bra.. får se sånt konstigt spel och tror väl att folk fortsätter spela så på söndagen antar jag.. Fredag-Lördag +2400$ så jag ligger väl +/- 0 med rakebacken ungefär sista dagarna.. /TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Robban kartong du måste ju vara riggad... I söndags när du var här gjorde jag min sämsta sittning rent spel mässigt... utköpt också... Idag var du på besök och jag blev utköpt hela tiden eller hade dålig timing... När du gick så började jag spela lite 5-10 istället och plussar genast 2500$... Vet inte om jag vill spela med dig på söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kartong Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 hahaha! jo man är väl kanske inte född med tur!!... men man ger ju inte upp för det!! Åh håll kvar i dom där slantarna nu! inte göra nån jäkla tomte syn med 33 hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 $10/20 limit på party Jag har AA, flopp A-9-5r, bettar hela vägen och förlorar mot 10-8o. 10 min senare, jag har JJ, flopp J-9-3r, bettar hela vägen och förlorar mot Q9o. Jag skämtar inte.... håller på att slita ur mina hårstrån.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 LOL ... Men skulle inte du ta ett break från pokern...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 33... ush ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 ja fast party poker BLUBB BLUBB +$1700 sen jag började igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Fint men då kan du ju behålla dina hårstrå.. Så slipper du se ut som denna ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 En liten varning också.... Om ni fått ett mail av nordic poker team så öppna inte... Kan vara en blåsning och innehålla skit... Mer om denna diskussion kan ni ta del av på huvudforumet, "livepoker"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Vill ha bracelets... så idag ger jag pokerstars WCOOP en ny chans.. Event#13, 6-max Holdem PL med en garanterad pott på 400k$. Inköp: 300$+20$... Klonka nu då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 åkte ut efter 9 minuter LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 LOL tomte... Ska du lira main event? Kan nog tänka mig att köpa 10-20% av dig isf i fall du säljer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts