DiegoForlan Postad 17 September , 2006 Rapport Share Postad 17 September , 2006 Veckopotten delfinal slutade i allin med 22 och utslagen av AK. Kom 47 av 178. Inte helt illa men men.. Lirade lite cashlir och lyckades iaf plussa mig lite ! Bankrulle: 8883 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 17 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2006 Ariados: Han måste sitta på 56o, kanske A5o, sista gissningen är TT... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 17 September , 2006 Rapport Share Postad 17 September , 2006 Ariados.. Du skriver att han är "bra" isådantfall tycker jag det går att utesluta AK... Ur pos och syna monster reraise med AK det gör ingen bra spelare.. inte enligt mig på den tighta nivån iallafall... Beror väl kanske lite på din image men hade det varit JAG hade jag inte suttit med AK... Foldar den 7 dagar i veckan där... Bra spelare borde ju inte mini slå med set där så tror nog mer på ett info bet med JJ... Han hoppas du också ska knacka ner handen för billig visning, men sen träffar han och börjar slowa för att sen checkraisa rivern som jag tycker är ett konstigt spel då han riskerar att inte få ett skit.. Svårläst hand, kan faktiskt inte sätta en BRA spelare på en hand direkt så som spelet utlöpte.. /fannys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 snubben hade KK, wp... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 lätt att han hade nuts.. dvs. 5 -3 off eller hur Pjär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 Hörru GunneboKejan, hur gick det i 125k igår? vinst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 Fan va stort de känns när en stor kille om Totti tar sig tid att skriva på "vår" nivå asså... Törs man fråga hur de går med rullen månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 Hehe jovars det rullar på.. Har gått ner och kör bare 1/2 och 2/4ett tag nu,, har tappat spelet och uppträder som en efterbliven stundom. Själv då? lirer han nåt? Mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 ingen vinst... blev 150/1193 ... låg top 10 ett bra tag men hade dålig timing och fick inget betalt när jag hade händer... Bluffa sen bort 60% av min stack och fick sen ställa med AQs... syna av AK.. ute.. Hoppas på storklonk i wcoop på stars istället.. Ska spela 2-3 event har jag tänkt mig...ev ett omaha event men har inga höga förväntningar där om så blir fallet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 småspelar lite ibland utan rulle... hoppas väl på att dra nån storklonk på nån liveturnering snart... Man ser ju upp till övriga som grindar för fullt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 Weee 11st 100kr's Sitngo spelade ! Vinst i 4st och 2st andraplatser.. Inget bra resultat men hade extremt utdragning i 3 st så.. Slutade den sessionen på 400 plus ungefär iaf Alltid något ! Nu väntar en 50+5$ på Parbet ! Tänkte klonka in mig till finalbordet för att sedan dominera det ! Bankrulle på SS: 9273 Jaha Parbet turneringen gick inte så bra.. Stelt i cirka 40 min, sen hittas KQ, raisar upp det lite.. Får syn av BIG stack Hittar hålstege draget o ställer direkt.. Han steker länge o synar.. Visar upp sin Q5.. inget par lr något Klonk 5 på rivern o ute.. Bra syn med Q5 ? Tur att man har lyckats ta lite cash i HU liret på tain iaf Slutade på plus 70 på parbet totalt.. Godkänt för en sån kort stund ! Kikade in på svenska spel igen o såg att det går en 500krs nu ! Snabbt som attan signade man upp sig ! Wish me luck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 September , 2006 Rapport Share Postad 19 September , 2006 GL tomte diego Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 19 September , 2006 Rapport Share Postad 19 September , 2006 Hur går det med tell då some1blue? Åker du på några events? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 19 September , 2006 Rapport Share Postad 19 September , 2006 fy fan vad jag hatar poker ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 19 September , 2006 Rapport Share Postad 19 September , 2006 Tack ska man väl säga Clown kejan 500turren igår gick inget vidare kom 17 av 79. VIlket resulterade i 0kr vinst ! Bankrullen vid dagens start låg alltså på 8883 (ungefär) 8.8 kan vi säga för o göra det enkelt ! Börjar kvällen med att spela en 300kr's MTT, 67 spelare med och jag lyckas efter mycket om o men ta mig till finalbordet.. Väl där kommer jag sjua och går iaf plus 700 på det ! Sätter mig ner vid ett 5-10NL bord ( ja jag vet man ska inte skotta för hårt men) Iaf satte in 1100 vid bordet o blev då 2a chipleader vid det så kändes ändå behagligt... Hinner väl spela ungefär 20 min Då min Floppade triss kåkar sig på rivern och jag tänker "that pay'd my bills" =) Går ur bordet med 4300 ( ungefär) Dagens resultat: +3149 Bankrulle just nu på SS: 12032 Detta innebär att jag redan nu kommit upp till min månads målsättning ! Kommer nu börja spela lite fler MTT då jag känner att jag börjar hitta formen för dem igen. Även sitta o köra 1-2/2.5-5 NL då jag vet att man kan göra lätta pengar på dem nivåerna ! Dags o hoppa i säng, Jobb om cirkus 4 timmar, suck ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Hur går det med tell då some1blue? Åker du på några events? Blev ju inte Barcelona (AT mot A5 i en avgörande hand) men är fortsatt med i teamet så fler events blir det ju naturligtvis... Inte säkert det blir någon mer EPT dock, hade varit roligt... får se vad som händer men förhoppningsvis kommer jag ut nånstans snart o kan klonka... sen är de la klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 $2.5/5 NL $800~ stacks utg raisar $20, jag synar med 78 hjärter i sb, bb slår om till $65, vi båda synar. flopp 8-7-3 två diamanter, bb bettar $135, utg fold, jag slår om till $335, bb ställer, jag synar. han har AK ruter och rivrar sin * diamant, * * * * 1650~ pot. varje pott. likadant. * * * ******* [censur] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Dålig streak Ariados? Läge o gå ner ett par nivåer kanske? Allt snack för ett par veckor sen om att de skulle grindas på 1/2 o inte gå upp verkar inte gått så bra? Vet hur de känns för övrigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 det e surt med utdragningar asså.. fy hunna.. Men nåt som gjorde mig glad var att jag fick se att både Mjukis o jompa... Och Benza o John har vart o röstat... Mkt bra grabbar!!! vem som har röstat på vad behöver man väl inte skriva?? kolla länken... haha! http://img236.imageshack.us/my.php?image=tomtepartiet2sz3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Fille Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Förlora en fin pott idag på lägre straight flush, de lär ju inte höra till vanligheterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 herman alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 LOLOL tomtepartiet nu jvlar ska här grindas. ska tjäna 10k dollar denna månad annars lägger jag ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Kom hem idag uppladdad som fasen för poker. Mycket på grund av allt lirande på rasterna på den lille fabriken ! Nåväl går in på SS så fort man kommit hem, Hittar polaren vid ett 5-10NL han e chipleader på bordet o sitter med 900. Tar o sätter mig ner med 1000 och känslan av att nu ska jag dominera ! (föregående meningen kan tolkas som skryt) Sagt o gjort, Jag sitter vid bordet i 1½ timme och plussar iaf 2500kr ! Visst ingen jättesumma men viktig för en sån som börjar bygga bankrulle från nästan noll igen ! Dagens resultat: +2512kr Bankrulle på SS: 14544 Nu ska här umgås med flickvän o sova ut, imorrn e det dags igen ! På återseende ! (GL ariados. vet att du kommer klara ditt 10k mål) Ps. Jag tömde polaren på alla hans cash innan jag lämna bordet. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 diego: var snäll mot dina kompisar... ingen jättesumma... 2500:- på 1.5h det är ju skit bra ca 4 arbetsdagar på bruket ju... Ariados: Sluta skotta du vinner ju fint när du väl grindar på lite lägre... varför vara girig?? Har du inte tröttnat på dig själv än?? MrFille: Du verkar vara en man med mkt tur... Vem e du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 21 September , 2006 Rapport Share Postad 21 September , 2006 Jo, jag har tröttnat.. igår gick det riktigt dåligt och idag har varit helt bedrövlig... Jag har dålig disciplin och svårt att mentalt hantera stora förluster... Cashade precis ut allt jag hade på online kontot ($10k+), måste ta en paus nu... skolan blir lidande av allt natt lirande också Blir lite turneringar för skojs skull den närmaste tiden, kanske nån WCOOP. Får se om jag orkar börja grinda igen om nån månad lr så... men isf blir det på små nivåer... jag pallar inte stressen att lira högt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts