fannys Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 OzzzaJa... men det blev ju tydligen jag som fick betala hans... Fast jag tog tillbaka dom igår ... Kommer du imorrn?? Bara att dyka upp isådantfall.. Mjuukiz din tomte... Vi kan ta ett snack imorrn över en öl istället Dessutom kan du eller nån annan ta med en digital kamera så vi kan fota lite från eventet imorrn. Våran är trasig... Sen ska du få ett tungt uppdrag av mig också.... Åk till mcdonalds innan ni kommer och köp en påse is av dom så vi kan kyla ölen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Får man något vettigt ur dig när du klonkat en massa öl? Kilar in på stadt och tömmer dom på en sopsäck med is.. mkt bra. Något mer herrn önskar av storstadsborna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 en elektrisk stor jävla flugsmällare... Jag är så less på dom flygande små jävlarna.. finns det att köpa tro?? Bra... med isen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Sånna här potter är så jävla fina att ro hem... Har konstant blivit reraisad och det har känns som man blivit överkörd hela tiden... Har hela tiden vikt mig till detta händer. NL5-10: Jag knappen "54s" raisar 40$, får omslag av BB upp till 125$, Jag ledsnar och slår till 340$, han synar... upps... Flopp: 89T regnbåge. Check och jag bombar 550$... stekfold... puu.. tack Jag raisar 40$ med 77, en syn Flopp:K44. check,check Turn:7. Han betar 80$, Jag minislår eftersom det ligger ett färgdrag ute... måste ge han bra odds att jaga och även en möjlighet att slå om igen, han synar... River: 8. Och tyvärr i detta fall så var det "färgkortet" som kom... Han checkar jag betar 325$ och han synar med 34 för trissen.. Jag synar ett raise av en shortis med 400$ i stacken med 22... Flopp:T65 Han betar och jag tror han inte så jag synar ... Turn: 2 "KLONK" Han blixtställer sina sista och jag synar... stackarn har T9.... han skrev några vänliga ord i chatten sen gick han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2006 Den här va ju fin oxå.. haha Hans bluff höll inte på turn med rivern hjälpte honom... Cell sitter på plats 1 med 261.90 Knivsta sitter på plats 2 med 419.75 Gocipher sitter på plats 3 med 176.17 Mjuukiz sitter på plats 4 med 451.05 C-man sitter på plats 5 med 160.72 Cell satsar s mörken 2.00 C-man satsar l mörken 1.00 C-man: --, -- Cell: --, -- Knivsta: --, -- Gocipher: --, -- Mjuukiz: Ac, Ah Pre-flop: Knivsta: Höj 6.00 Gocipher: Syna 6.00 Mjuukiz: Höj 18.00 C-man: Syna 18.00 Cell: Lägger mig Knivsta: Syna 18.00 Gocipher: Syna 18.00 Flop (Board: 3h, 5h, As): C-man: Passa Knivsta: Passa Gocipher: Passa Mjuukiz: Satsa 30.00 C-man: Lägger mig Knivsta: Lägger mig Gocipher: Syna 30.00 (steeeeeeksynar) Turn (Board: 3h, 5h, As, 10h): Gocipher: All in Mjuukiz: Syna 128.17 River (Board: 3h, 5h, As, 10h, 4d): Showdown: Mjuukiz visar: Ac, Ah (triss i ess) Gocipher visar: 2c, 5c (stege med högsta kort femma) Huvudpott: Gocipher vinner potten på 380.59 med stege med högsta kort femma Ja jag vet, lamt prebet, ja jag vet, lamt flopbet, satte honom på 33,55, kanske en retard med KK-TT (o setta turn isf) Släpper inte topset på SS... Kände ju att det skulle para sig på rivern oxå... eller... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Du får ju in pengarna som favorit... Mkt mer går ju inte göra... Be lite till fru fortuna kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 fin klonk igår kejan eller??? bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Theo.. tomte... Ring asså.. vi ska ner på stan o käka nu.. 070-7792491 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Theo... Jovars det har ramlat in ganska mkt $ nu på några dagar.. Hoppas på en rekord månad... men bara 1/3 av månaden har ju gått så allt kan ju hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 fint ju hoppas du knäcker dom asså... lycka till o bling bling.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Billyboy Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Fy faan.. igår var nog min sämsta Cash game runda asså.. började med 500, fick inga bra kort i början, försökte spela även de dåliga händerna men lyckades inte så bra... när man väl fick en halv bra hand så var den givetvis inte tillräcklig när jag fick en av de bättre händerna och inte hade så mk marker kvar så försökte jag vinna en pot, men nej då det gick inte alls. är iallafall glad att jag förlorade mina sista pengar på ett fyrtal i 8or.. fasst jag spelade som en skaft lös kratta köpte in för 100:- till, gick inge bra då häller fick inte alls några bra händer så det sket sig .... fick lite marker av jessica men spelade bort dom oxå... väntade någon timmme och satte in 165 kronor men gick inga bra händer... väntade någon timme så fick jag 160 kronor av jessica gick lite sådär med dom men spelade givetvis bort dom me alla andra satt å klonka och fick bra kort hela tiden men inte jag ... var en rolig kväll för övrigt, man kan inte vinna om man spelar med dåliga kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Det är inte kortens fel, det är Jessicas fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 HA HA HA hur fan ska det kunna vara mitt fel att tomte per synar 16kr hela vägen med ett stegdrag på paratbord......=) och klonkar på rivern när han orkar fortsätta beta på sina 8:or.... Tomtar helabunten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Hur mkt vann du igår Jessica, blev rätt mkt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Jessica hade lagt sig på ett 16kr bet i en pot som är ca 40kr med 45 och brädan A3x.... att det landar ett A till på turn stör mig inte det minsta. Jessica gick för första gången i historien plus på ett CG igår.. värt att notera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 sååååå jävla lågt....... Från min sida var det ett rent skämt, klart som fan att man synar. Tror inte riktigt att du fattade vad jag menade. Vad det gäller att plusa på CG..... Har gått back 2 gånger....däremot är detta förstagången jag plusat så stort. va fan e det med dig lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Det är så kul att reta dig bara. Vet att du oxå hade synat och att det inte va första gången du plussat.. Grattis förresten. Kommer ni imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Vad ska han ha lixom.... Tomtar... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Billyboy Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Igår var det ingen bra dag att reta upp mig asså. vad då i morgon/i dag? turnering el? /Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 lol what shoud he have liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Hur många hade spelat denna handen så här? Jag hade aldrig gjort det i vanliga fall... fast nu va det inte ett vanligt fall... fick nog mest betalt på detta sättet. supap sitter på plats 1 med 1680.08 BetalaHär sitter på plats 2 med 1000.00 Burim sitter på plats 3 med 295.00 Guenhwyvar sitter på plats 4 med 2621.41 Mjuukiz sitter på plats 5 med 1462.05 supap satsar s mörken 10.00 Mjuukiz satsar l mörken 5.00 Mjuukiz: 2d, 3h supap: --, -- BetalaHär: --, -- Burim: --, -- Guenhwyvar: --, -- Pre-flop: BetalaHär: Syna 10.00 Burim: Syna 10.00 Guenhwyvar: Lägger mig Mjuukiz: Syna 10.00 supap: Passa Flop (Board: 3c, 4h, 2s): Mjuukiz: Satsa 30.00 supap: Lägger mig BetalaHär: Syna 30.00 Burim: Höj 90.00 Mjuukiz: Höj 210.00 BetalaHär: Höj 670.00 Burim: All in Mjuukiz: Höj 1130.00 (stekhöjning) BetalaHär: All in Turn (Board: 3c, 4h, 2s, 2h): River (Board: 3c, 4h, 2s, 2h, 9s): Showdown: Mjuukiz visar: 2d, 3h (kåk) BetalaHär visar: 6c, 5c (stege med högsta kort sexa) (BetalaHär?? Vart?) Sidopott 2: Mjuukiz vinner potten på 1395.00 med kåk Burim visar: Ah, 5h (stege med högsta kort femma) (Burim är tomte) Huvudpott: Mjuukiz vinner potten på 900.00 med kåk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 istället för "stekhöjningen" hade jag blixtfoldat... Men fin klonk... Tomte alltså.. Antingen har du 4 outs eller drar dött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Visste att jag var slagen, speciellt när "BetalaHär" slår om, den andra tomten trodde jag att jag hade, därför ja slog igen (första gången) för att få bort den andra. Men när han slår igen så... jaha.. tilt, vad ska han ha lixom Sen att ja va lite på tilt spelar ju in lite, hade foldat alla dar i veckan i vanliga fall.. men inte nu, kände att klonket skulle komma.. Spelar ingen roll med 4outarn, den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Gjorde ett liknande spel förra veckan.... klonkade ej denna gång med mitt botten två par.... Ibland tänker man inte klart... Mina knogar blödde efter detta och tangent bordet skramlar ... Det är sånna här saker som får mig på tilt inte att nån drar ut mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 tragiskt, du måste finna klonket Sugen på CG ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts