Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Postad

Lite dött här på senaste lr? :P

Tänkte bara säga att min turneringsklonk kanske är påväg tillbaka(!), lyckades ta en 3e plats i Primas nattliga $20 rebuy och ett pris på $1440.

Något som dock var SJUUUKT irriterande var att när det var 9 kvar låg jag överlägsen 2a, precis efter 1an... sen DÖR internet i 20 mins och kommer tillbaka som 4a av 5 kvar... KUL!!!

Aja ska inte klaga mer 8-)

Postad

Grattis Ariados.

Vet precis hur det känns att äckliga internet lägger ner.

Nästan exakt samma scenario som för dig. fast jag lirade 100dollars 20k.

4 man kvar så lägger det ner och när jag kom in igen så va hela turneringen slut. På typ 7 minuter. Mkt bra.

Postad

Haha ja det är sjukt irriterade...

Turneringslyckan håller i sig, 3a idag i Primas 20k guarantee för $2537... synd dock för hade en hyffsad bra chiplead med 3 pers kvar och $6k till ettan... men men :P

Postad
jojo klaga då.. gör det.. :)

Själv har man typ aldrig sett $2500 ;)

Förstår det med ditt spel ;)

Ariados: Du spelade ju aldrig turrar sa du? Känder du att du har klonkskills på turrarna nu?

Postad

Ett litet urval från kvällens $2/4 NL:

- AA vs AA all-in preflop, den andra får in flushen och $1k+ pott.

- All in på turn när det ligger 5-7-9-10, jag har 9-10 den andra QJ, 8 på river... $1.2k+ pott.

- Torska $1k pott med AA på en 3 hjärter flopp (jag har hjärter A), den andra 43h och ingen hjälp för mig.

- Blev nersynad av A högt i en $800 pott efter att ha 3-bettat flopp och bettat stort på turn.

- Nersynad av samma person (mrdawwe) i en $600 pott då han har MEDELPAR och jag visat styrka efter mini-raise på turn och stort bet på river.

Kommer inte på nåt mer nu men, FAN VAD skönt det ska bli med semester, och ingen jävla skit helvetes poker.

Postad

Tomtar som får raseriutbrott.

Jag har joinat tomtarna på SS igen.. ojoj vad man blir utdragen.. måste floppa minst nutskåk för att få en bra pot och slippa bli utdragen... (om dom får in färgen dårå)

Postad

Allvarligt...

Raisar utg med Q :heart: T :heart: får syn av BB...

flop, 8 :heart: 9 :heart: 4 :heart: ,

tomte betar pot, Mjukis 4 betar, tomte synar.

Turn 8 :diamond: lite sådär halvtråkigt kort.

Tomte betar 8, mjukis ställer tomte all in med ytterligare 40 kr (stora summor.

Tomte steksynar i ca 2 sek och visar upp A :club: K :club::shock:

Postad
Ett litet urval från kvällens $2/4 NL:

- AA vs AA all-in preflop, den andra får in flushen och $1k+ pott.

- All in på turn när det ligger 5-7-9-10, jag har 9-10 den andra QJ, 8 på river... $1.2k+ pott.

- Torska $1k pott med AA på en 3 hjärter flopp (jag har hjärter A), den andra 43h och ingen hjälp för mig.

- Blev nersynad av A högt i en $800 pott efter att ha 3-bettat flopp och bettat stort på turn.

- Nersynad av samma person (mrdawwe) i en $600 pott då han har MEDELPAR och jag visat styrka efter mini-raise på turn och stort bet på river.

Kommer inte på nåt mer nu men, FAN VAD skönt det ska bli med semester, och ingen jävla skit helvetes poker.

mrdawwe finns ju på forumet :)

Postad

NL1-2

kärringen raisar 4ggr bb med AA, en tomte synar.

Flop: 234 regnbåge. Kärringen betar hårt, tomten ställer med fullt inköp. syn av kärringen. Han visar 72o.... :lol: och klonkar givetvis 2 paret på turn och jag håller på att garva ihäl mig.... Det gör inte kärringen..

mrdawwe.... den gamla stor tiltarn från nkpg... fel snubbe att bluffa...

Postad
diego du menar när du blunda och syna för att du inte ville bli överkörd??

haha

Haha gjorde ett par bra omslag på dig som gjorde att du inte ville va med o leka ;)

Visste ju att mitt lägsta par skulle hålla hela vägen ut :)

Postad

Du har limpat med 66, 3-vägs pot...

Flop 267 med två :diamond:

BB (Mjukis) betar pot för han har 73.

Vad gör du?

Ska berätta vad tomten gör... senare.. när jag fått en analys från er pro´s