some1blue Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 synet inte asså... wewaiset istället eller foldet.. duger inte med norgepoker i dessa trakter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 10 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2006 Ähh, ni satt ju på autosyn på mig igår, du trodde mig inte när ja hade KK, skräll om du hade klonkat nåt gammalt två par... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 limit är allt bra roligt ibland *g* Hand #5923433 vid bordet: Debbie 1 Startad: Mon Apr 10 23:56:35 2006 Ace78 sitter på plats 1 med 875.00 Joshua sitter på plats 2 med 5982.75 passasig sitter på plats 3 med 3588.77 Einstein sitter på plats 4 med 20736.24 Blixx sitter på plats 5 med 922.60 Joshua satsar s mörken 50.00 Ace78 satsar l mörken 25.00 Ace78: --, -- Joshua: --, -- passasig: --, -- Einstein: Qs, 8s Blixx: --, -- Pre-flop: passasig: Lägger mig Einstein: Höj 100.00 Blixx: Höj 150.00 Ace78: Syna 150.00 Joshua: Lägger mig Einstein: Syna 150.00 Flop (Board: 5c, 10s, Jd): Ace78: Passa Einstein: Passa Blixx: Satsa 50.00 Ace78: Höj 100.00 Einstein: Syna 100.00 Blixx: Höj 150.00 Ace78: Syna 150.00 Einstein: Syna 150.00 Turn (Board: 5c, 10s, Jd, 2s): Ace78: Passa Einstein: Passa Blixx: Satsa 100.00 Ace78: Syna 100.00 Einstein: Syna 100.00 River (Board: 5c, 10s, Jd, 2s, 7s): Ace78: Passa Einstein: Passa Blixx: Satsa 100.00 Ace78: Syna 100.00 Einstein: Höj 200.00 Blixx: Syna 200.00 Ace78: Syna 200.00 Showdown: Einstein visar: Qs, 8s (färg med högsta kort dam) Huvudpott: Einstein vinner potten på 1835.00 med färg med högsta kort dam (15.00 spelavgiften togs ut för den här handen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 10 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2006 Vilken fisk du är Hur kan du ställa med set på en hjärterflop när JAG slår om!? Tomte.. trodde fan du va tom där, men icke, känder ju skönare när jag fick trips på turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 Hahaha, synar du all-in med Q4 på Q8x hjärter flopp får du skylla dig själv Men jag hade ju spelat löst som fan, kunde lika gärna haft ett naket hjärter A... Fyfan, en polare spelar stor turnering, han har en riktigt nice stack.. han plocar upp 10-10, flopp 10-J-J med två hjärter... det blir all-in mot en STOR STACK med KQ i hjärter... och en small stack med A7 i hjärter,.... VAD TROR NI TURN ÄR OM INTE HJÄRTER 9an???????????? FYFAN ; JAG DÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 11 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2006 Du ska ju sätta mig på flushen din tomte! Måste säga att det blev lite roligare när du kom in o slaska, kände mig inte lika ensam längre Skönt att ja fick tillbaka det mesta av min stack sen oxå, inte av dig enbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 hej væstervik!!! aaa per gick all in på helene idag:) stonk stonk...tomteper asså haha...tack ariados før att du sa grattis theo, det var snællt o lycka till... dagens klonk... Jag sitter på a6 en kille raisar på knappen... ja på bb syn så klart man e ju apa... 2 6 9 på flopp han raise.... ja tænker lite o kommer på att han e tom...tomte theo asså....all in.... blixt syn av han...sitter så klart på set i 9:or... turn a river a bling bling theo tar hem potten... skaplig runner runner.... hej hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rossman Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Sitter på ett tomte bord 1/2$.. en kille raisar i fjärde pos, knappen synar... jag sitter på KK bb...limpar in Flop 9 9 K YES! kåk...hur ska jag få betalt för detta nu då jag checkar han som höjt checkar knappen smygbetar jag synar han som höjt synar Turn K FYRTAL!! jag check han som höjde betar ganska hårt tomten på knappen synar...hmm jag ställer in höjnings-nissen blixtsynar knappen lägger sig nissen visar 9 9 Två fyrtal ...snacka om bad beat ROSSMAN wins the pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 fick ni nån bbj för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rossman Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Nej..tror inte dom har det på partypoker spelade iaf inte på ett bbj-bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 nordic har lagt ner banken,,,,,,,datan har fått fnatt *å ena s5dan så f4n2ar 5nte tangentb6rdet,,,,, snä33a s34ta 1ag tryc2er *å en b62stav 6 det b35r s5fr6r 5stä33et ahh måste ha kommit emot numlock...lol jaja nordic har lagt ner banken o ja får inge mat:( per kan du skicka lite mat...helst pasta o köttfärsås... ser på the swan på tv, måste vara det sjukaste program som finns!!!!! bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Den störste fisken på cash i klubben måste ändå vara benza... hewwegud säger jag bare.. orker inte spela mot han fler gånger nu... Wraise 5 ggr BB.. syn... A37 på floppen.. Min big slick mot tomtens A3off blev dyr.. A3 off? snälla nån Benza... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2006 Danne... suck. By the book? Nej, inte alltid, mot dig, aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 mot mig aldrig? mkt bra... ska komma ihåget.. kanske inte kommer ikväll.. sitter fast med en damphund som jag inte har nån hundvakt åt... mkt dystert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 13 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2006 Kom ihåg det, och kom även ihåg att få bort den där damphunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Har kanske löstet med damphunden.. mkt bra.. om Benza kommer ikväll är mitt ENDA mål att klonka han så många ggr som möjligt o på så töntiga sätt som möjligt.. A3off, K5off osv osv.. Härligt när poker bli personligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Tomte theo.... Du kommer inte kunna ta ut pengar från nordicbet mellan den 12-18 april... Läser du aldrig din mail... Kan skicka lite hundmat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Jag har sagt det så många ggr.... Benza är en fisk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 damphunden är löst.. mitt lika dampaktiga ex tar hand om den saken.. Vet Benza om att han är en fisk? ska klonkan ikväll asså.. ska klonka "kärringen" oxå bara för skojs skull.. 89off o jag ställert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 haha fint ju kejan det var snällt... tomte theo nja trodde ja va pizzalirare:) snarare per som e tomte på bordet asså...syn syn syn jag har 53 o tror att det e bra....bling bling benza e den största fisken...o sen dizzar han på chatten fy fan lixom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 14 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2006 Hmm.. Jag får väl utse mig själv till klubbens största fisk och slaskspelare.... innan Kejan hinner sägat Lyckad kväll tycker jag, bra uppslutning och mycket spel. Dock bara ca 68 min turnering för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Börjar bli olidligt jävla trött på att åka på mina BB nu för tiden.. Måste snart skriva in till aftonbladets pokerfråga... som dom redan frågat om.. "Är de vanligt att man förlorar mer än hälften av sina 80-20% lägen?" Less påat asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Kvällens stekare... efter min BB med KK mot JJ sitter man som short med 15000 marker ungefär... på big blind, UTG dubblar blindsen till 4000, bordet lägger sa runt till mig o jag synert med förhoppning om klonkaskills... sitter på J8off Flop K82 i ruter Mycket suspekt flopp, tänker lite påt... har han bara dubblat på ett monster kanske? AA ner till TT tänker jag.. njae, kanske men inte jätte troligt.. snarare då typ 78s, TJs, QJs osv.. räkner lite påt.. han har aningen mer marker än mig så han vill inte åka ut så här nära finalbordet... vet inte spec mkt om han, lite tomte kanske tänker jag men ändå hyfsat bra... jag checkert o ser va han gör.. Bet 3000 så potten blir 12000 Funderar påt.. varför göra så om han har ett verkligt monster? Njae de kan han inte... kan nog få han att folda en bättre hand än min här... så jag ställert... 11800 till... mkt bra tänker jag när han inte blixtsynert.. Han sitter o steker o steker... visar korten för några andra.. dom ser ytterst förvånade ut.. så säger karln... "Jag sitter ju på ess ess med ruter esset..." Tänker att jag hörde fel eller att han måste ljuga... han steker o steker.. visar korten för andra... frågar mig "brukar du bluffa mkt?" svarar inte.. sitter som ett stoneface... Han steker o steker... nån sätter klocka på han... han vänter in i de sista... sen suckar han, uppgivet slänger han in markerna för att syna... o mkt riktigt visar upp AA med ruter A I mina ögon är det iaf blixtsyn, om han nu är helt säker på att han INTE leder på flop så har han ändå bra odds på att dra ut mig med sin nötfärg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 oja, folden finns inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 14 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2006 Du menar att han skulle ha blixtsynat hoppas jag? (Fattert inte) Och vad ska du in med J8 att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts