DiegoForlan Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 orka komma i bubblan i varenda mtt man spelar!!! Idag får det fan va dags för top 3 =) Citera
Povi Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 orka komma i bubblan i varenda mtt man spelar!!! Idag får det fan va dags för top 3 =) försök bara att hålla dig borta ifrån att bluffa fyllosarna ikväll så ska det nog gå =D NU ÄR DET NY MÅNAD OCH NYA TAG, FYFAN VILKET GRIND DET ÄR I MAJ SKA INTE GÅ UTANFÖR DÖRREN EN ENDA GÅNG! Hur slutade april månad för er då grabbar? själv slutade jag strax över +/-0 på liret och cashbacken är plusset Dock inte spelat så mycket som jag egentligen borde nu är det 100% fokus igen! Citera
Lion32 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Lagom plus, har inte spelat så mycket. Är endå nöjd!! Citera
Mjukis Postad 2 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2008 +/- 0... (spelat ca 20 min i April) bustade $55 som jag fått av NordicBet dock.. skaplig tilt Citera
Povi Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 jaha fan här kommer man hem klockan 05.00 ifrån krogen och är inte äns trött hur är det nu tänkt man ska ta sig upp till 12.00 =D får väl se om man orkar sig upp men det e fan mycket tveksamt Citera
Mjukis Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2008 jaha fan här kommer man hem klockan 05.00 ifrån krogen och är inte äns trött hur är det nu tänkt man ska ta sig upp till 12.00 =D får väl se om man orkar sig upp men det e fan mycket tveksamt Stort H på dig som går ut o krökar ner da dagen innan... Citera
wicke Postad 3 Maj , 2008 Rapport Postad 3 Maj , 2008 jaha fan här kommer man hem klockan 05.00 ifrån krogen och är inte äns trött hur är det nu tänkt man ska ta sig upp till 12.00 =D får väl se om man orkar sig upp men det e fan mycket tveksamt Jamen va i hunna... har man gåt på diet ett par dar, så e man ju värd en skaplig fylla GL på turren alla. Se till att vinsten går till vvik Citera
Povi Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Jamen va i hunna... har man gåt på diet ett par dar, så e man ju värd en skaplig fylla GL på turren alla. Se till att vinsten går till vvik ja det tycker fan jag med!! blev att jag orkade mig upp endå efter ett par spam-samtal med mycket tjat Det första jag gör dock(första handen i turneringen) är att jag börjar deala korten åt fel håll =))) starkt jobbat alkis povi!!!! =DDDD Grattis till fisk kejan med KLONKET! =) misstänker du spenderade endel av vinsten på krogen ahahah Det var mycket mycket trevligt måste jag säga gubbar ser fram emot nästa gång det är dags igen! Citera
wicke Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 ja det tycker fan jag med!! blev att jag orkade mig upp endå efter ett par spam-samtal med mycket tjat Det första jag gör dock(första handen i turneringen) är att jag börjar deala korten åt fel håll =))) starkt jobbat alkis povi!!!! =DDDD Grattis till fisk kejan med KLONKET! =) misstänker du spenderade endel av vinsten på krogen ahahah Det var mycket mycket trevligt måste jag säga gubbar ser fram emot nästa gång det är dags igen! Hahahaha... åt fel håll,, sinnes vikken woo Citera
fannys Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 hur svårt ska det va mot ett stort fiskstim... Citera
Ariados Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 hur svårt ska det va med en gyllene hästsko uppkörd nånstans där ljuset inte når....... Citera
Herman Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 hur svårt ska det va mot ett stort fiskstim... J 2 off..' Citera
fannys Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 hur svårt ska det va med en gyllene hästsko uppkörd nånstans där ljuset inte når....... bara lite normal varians åt rätt håll och grymt spel:roll: Citera
fannys Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 J 2 off..' grymt resteal försök på knappen ju som körde ihop sig lite bara:mrgreen: sen var det ju bara syna och klonka;-) Citera
Povi Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 grymt resteal försök på knappen ju som körde ihop sig lite bara:mrgreen: sen var det ju bara syna och klonka;-) var ju en move då var det ju ok!! Tror dock dina moves fungerar bättre på paladiums dansgolv än på klubben! Citera
fannys Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 var ju en move då var det ju ok!!Tror dock dina moves fungerar bättre på paladiums dansgolv än på klubben! hahaha tydligen inte får ju aldrig ligga ju:lol: men rullar in lite deg iallafall;-) Citera
Mjukis Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 hahaha tydligen inte får ju aldrig ligga ju:lol: men rullar in lite deg iallafall;-) Kejan till Mjukis utanför stadt en gammal onsdagskväll: "Kom med här nu för sinnes, här får du ju inte ligge..." Citera
fannys Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Kejan till Mjukis utanför stadt en gammal onsdagskväll:"Kom med här nu för sinnes, här får du ju inte ligge..." HAHAHA Citera
fannys Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 vilken rolig start denna gången då på veckouppehållet nu ska jag gå och tröstäta buffe iallafall:-P Citera
Mjukis Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2008 Årets tilt är att åka upp till Sviestad (Linköpings Motorstadio) och inte få köra eftersom man har lite lulllull avgassystem på... sinnes. Citera
Lion32 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Årets tilt är att åka upp till Sviestad (Linköpings Motorstadio) och inte få köra eftersom man har lite lulllull avgassystem på... sinnes. aaa, orka fuska!! Citera
Povi Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 hjälp!!!!!! jag och flushyfish har suttit och grindat i 16h båda två och är SJUUUUUUUUUUUUUUUKT lir sugna och det finns inga bord uppe!!!!!!! vi kan inte heller sova då vi e för lirsugna för att lyckas somna!! vad ska man göra??? =(((((( Citera
fannys Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 hjälp!!!!!! jag och flushyfish har suttit och grindat i 16h båda två och är SJUUUUUUUUUUUUUUUKT lir sugna och det finns inga bord uppe!!!!!!! vi kan inte heller sova då vi e för lirsugna för att lyckas somna!! vad ska man göra??? =(((((( sök hjälp? Citera
Recommended Posts