Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
orka komma i bubblan i varenda mtt man spelar!!!

Idag får det fan va dags för top 3 =)

försök bara att hålla dig borta ifrån att bluffa fyllosarna ikväll så ska det nog gå =D

NU ÄR DET NY MÅNAD OCH NYA TAG, FYFAN VILKET GRIND DET ÄR I MAJ SKA INTE GÅ UTANFÖR DÖRREN EN ENDA GÅNG!

Hur slutade april månad för er då grabbar? själv slutade jag strax över +/-0 på liret och cashbacken är plusset :x Dock inte spelat så mycket som jag egentligen borde :( nu är det 100% fokus igen!

Postad

jaha fan här kommer man hem klockan 05.00 ifrån krogen och är inte äns trött hur är det nu tänkt man ska ta sig upp till 12.00 =D får väl se om man orkar sig upp men det e fan mycket tveksamt :-(

Postad
jaha fan här kommer man hem klockan 05.00 ifrån krogen och är inte äns trött hur är det nu tänkt man ska ta sig upp till 12.00 =D får väl se om man orkar sig upp men det e fan mycket tveksamt :-(

Stort H på dig som går ut o krökar ner da dagen innan...

Postad

Jamen va i hunna... har man gåt på diet ett par dar, så e man ju värd en skaplig fylla :D

GL på turren alla. Se till att vinsten går till vvik

Postad
Jamen va i hunna... har man gåt på diet ett par dar, så e man ju värd en skaplig fylla :D

GL på turren alla. Se till att vinsten går till vvik

ja det tycker fan jag med!! blev att jag orkade mig upp endå efter ett par spam-samtal med mycket tjat xD

Det första jag gör dock(första handen i turneringen) är att jag börjar deala korten åt fel håll =))) starkt jobbat alkis povi!!!! =DDDD

Grattis till fisk kejan med KLONKET! =) misstänker du spenderade endel av vinsten på krogen ahahah :-D

Det var mycket mycket trevligt måste jag säga gubbar ser fram emot nästa gång det är dags igen!

Postad
ja det tycker fan jag med!! blev att jag orkade mig upp endå efter ett par spam-samtal med mycket tjat xD

Det första jag gör dock(första handen i turneringen) är att jag börjar deala korten åt fel håll =))) starkt jobbat alkis povi!!!! =DDDD

Grattis till fisk kejan med KLONKET! =) misstänker du spenderade endel av vinsten på krogen ahahah :-D

Det var mycket mycket trevligt måste jag säga gubbar ser fram emot nästa gång det är dags igen!

Hahahaha... åt fel håll,, sinnes vikken woo :)

Postad
grymt resteal försök på knappen ju som körde ihop sig lite bara:mrgreen: sen var det ju bara syna och klonka;-)

var ju en move då var det ju ok!!

Tror dock dina moves fungerar bättre på paladiums dansgolv än på klubben!

Postad
var ju en move då var det ju ok!!

Tror dock dina moves fungerar bättre på paladiums dansgolv än på klubben!

hahaha tydligen inte får ju aldrig ligga ju:lol: men rullar in lite deg iallafall;-)

Postad
hahaha tydligen inte får ju aldrig ligga ju:lol: men rullar in lite deg iallafall;-)

Kejan till Mjukis utanför stadt en gammal onsdagskväll:

"Kom med här nu för sinnes, här får du ju inte ligge..."

Postad

hjälp!!!!!! jag och flushyfish har suttit och grindat i 16h båda två och är SJUUUUUUUUUUUUUUUKT lir sugna och det finns inga bord uppe!!!!!!! vi kan inte heller sova då vi e för lirsugna för att lyckas somna!! vad ska man göra??? =((((((

Postad
hjälp!!!!!! jag och flushyfish har suttit och grindat i 16h båda två och är SJUUUUUUUUUUUUUUUKT lir sugna och det finns inga bord uppe!!!!!!! vi kan inte heller sova då vi e för lirsugna för att lyckas somna!! vad ska man göra??? =((((((

sök hjälp? :-D