Myssion Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Tråden "Hög timlön gör garanti meningslös" fick mig att tänka på detta från ett annat forum: Peeing in a cup Citera
Hjort Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Kan ju säga att jag pissat i en petflaska innan jag skaffade trådlöst. Citera
Myssion Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 Kan ju säga att jag pissat i en petflaska innan jag skaffade trådlöst. Med andra ord så tar du med dig läpptåppen in på toaletten nuförtiden... ? Citera
Hjort Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Med andra ord så tar du med dig läpptåppen in på toaletten nuförtiden... ? Självklart. Citera
cheunce Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Klart man kör med Wlan. Man vill ju inte missa en hand speciellt när man behöver ett längre besök och spelar en SnG eller en MTT. Att inte ha Wlan känns som EV- Citera
f98majo Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Innan jag skaffade trådlöst var det ytterst nära att mina AA blev muckade eftersom jag inte var tillräckligt snabb, dessutom var det jävligt stressigt. Nu är det bara att ta med datorn och utföra behoven utan stress. Citera
joeki Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Jag erkänner. Jag har också pissat i en petflaska en gång. Drar mig dock ändå för att dra med mig laptopen på toan även fast jag har trådlöst nu. Att koppla ur strömsladd, extern mus och webcam är för jobbigt. Sedan var det inte så kul när man glömde webcamen på för flickvännen när man traskade in på toan mitt under en turnering Citera
Nick_the_Swede Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Det här med petflaska verkar ju bra. Hade ni sågat av den först eller? Verkar svårt annars.. Varför ska man egentligen köpa den där hi-tech-prylen när man kan använda en flaska? Citera
for_no_one Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 om jag ska bil teknisk så kan jag meddela att det faktiskt är lurigare att utföra "ettan" i en pet-flaska än man kan tro. Om man inte ä försiktig så är det lätt att täcka för hela öppningen på flaskan vilket innebär att luften inte har nånstans att ta vägen när man lättar på sitt eget tryck. Då blir det ett övertryck inne i flaskan och faktiskt en rekyleffekt. Så wireless är nog att föredra Citera
Nick_the_Swede Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Men, man skär av toppen på flaskan med en bra kniv eller nåt. Sen har man en alldeles egen portabel pissoar. Fantastiskt. Jag ska helt klart göra mig en sån. (Ja, jag är seriös.) Citera
Nick_the_Swede Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Eller iofs... risken finns ju att man skadar sina ädla delar om man kommer för nära den vassa kanten på den avskurna flaskan då.. hm... men om man tar en stor pet-flaska och kapar hela toppen? Så att det blir mer som en hink liksom. Verkar stabilt. Citera
spyse Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Annars kan man ju ordna en 10 l hink på Clas Ohlson och pissa i, kan ju tom stå en bit in under bordet så man får sikta lite.. Citera
Vigge Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 ELLER...så trycker man på sit out och går på toaletten. Citera
kydyl Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Eller iofs... risken finns ju att man skadar sina ädla delar om man kommer för nära den vassa kanten på den avskurna flaskan då.. hm... men om man tar en stor pet-flaska och kapar hela toppen? Så att det blir mer som en hink liksom. Verkar stabilt. Du får ju naturligtvis fodra kanten med vävtejp eller liknande som du tejpar över kanten Citera
Nick_the_Swede Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Eller iofs... risken finns ju att man skadar sina ädla delar om man kommer för nära den vassa kanten på den avskurna flaskan då.. hm... men om man tar en stor pet-flaska och kapar hela toppen? Så att det blir mer som en hink liksom. Verkar stabilt. Du får ju naturligtvis fodra kanten med vävtejp eller liknande som du tejpar över kanten Ah. Smart. Citera
Myssion Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Postad 13 December , 2005 För nummer två kan man helt enkelt skära ett hål i sina kalsonger och byxor, samt i sitsen på stolen. Sedan ställer man en hink under stolen. Perfa! Citera
Donner Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Gissar att blöja blir årets pokerjulklapp. Citera
Hjort Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Eller iofs... risken finns ju att man skadar sina ädla delar om man kommer för nära den vassa kanten på den avskurna flaskan då.. hm... men om man tar en stor pet-flaska och kapar hela toppen? Så att det blir mer som en hink liksom. Verkar stabilt. Nä, det är ju kraft i strålen så då kan det stänka rätt bra. I så fall skulle jag snarare borra ett litet håll i övre delen av flaskan så att tryckfrågan blir löst. Sen kan man ju sätta fast ett kort nedåtriktat rör i hålet så att det inte blir en direktkanal ut på golvet. Citera
elvis77 Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Kommer att tänka på Jesper Parnevik som för några år sedan hade en kort putt på ett träningsvarv. Han har puttat illa innan och säger nu "missar jag denna så pissar jag på mig på en gång" vilket han naturligvis gör. Det skulle kunna tillämpas i pokern också, torskar man en all in med AA så pissar man helt enkelt rakt ut i byxorna och ner i soffan Citera
Pokemonn Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 ....torskar man en all in med AA så pissar man helt enkelt rakt ut i byxorna och ner i soffan Påminn mig att inte bjuda hem dig till mina homegames... Citera
Myssion Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Postad 13 December , 2005 Gissar att blöja blir årets pokerjulklapp. Blöja blir inte lika bra som min variant. Blöjan blir äcklig att sitta i en längre stund. Citera
Pokemonn Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Prova Libero, jag tycker att de känns torra längre. Jag har klarat mig igenom långa turneringar utan att få klåda. Citera
Recommended Posts