Henkeman Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Har tenta typ nu.. fan också ..aja.. in i duschen och sen åka ner på skolan... och jag som sov såååå skönt... Nån mer som pluggar och börjar bli trött på tentandet? * Rubrikkortning - QoS* Citera
snerki Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Någon som pluggar och inte är förbannat trött på prov/tentor? Citera
David_80 Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Någon som inte pluggar och är förbannat trött på allt tjat om tentor? Citera
m_sjoberg78 Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Själv har jag tagit min magisterexamen och behöver inte oroa mig för tentor mer. Men jag vet verkligen hur det känns med tentaångest! Man sitter kvällen före med en stor panna kaffe samt en, i princip, helt oläst engelsk TRIST bok som måste repeteras in innan 07:00 //M Citera
eurythmech Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 Jag har det otroligt fint med tentor den här terminen =) Har redan tagit en på 5p som var pissenkel, för enkel, och det enda jag ska skriva utöver den i tentaväg innan december är en liten tvåpoängare som jag borde tatt för 2 år sedan =) Citera
devalanteriel Postad 4 Oktober , 2004 Rapport Postad 4 Oktober , 2004 <-- joel <-- joel med kaffe <-- joel med en jädrans massa kaffe <-- joel dagarna före tenta <-- joels tentamensexaminatorer (alternativt beroende på vem man har) <-- joel kvällen före tenta <-- joel halvvägs in i boken <-- joel dagen efter, aka just nu, aka trött som in i "#¤%"# - men åtminstone klar med hemtentorna! Citera
kydyl Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Åhh vad kul, i morron har jag tenta i tidskontinuerliga signaler och system... En riktig hat-tenta som jag har lyckats få ett poäng för lite på 4ggr i rad Men vad är det man säger femte gången gillt eller Citera
Svinto Postad 17 Oktober , 2004 Rapport Postad 17 Oktober , 2004 Nu i veckan har jag algoritmanalys och en gammal favorit, flervariabelanalys. Läste den senare för två år sen men har inte bemödat mig med att gå upp på den förrän nu. Jag tröstar mig just nu med att om jag tar båda och allt annat går enligt planerna så har jag bara fem tentor kvar att skriva i detta liv. Citera
Torna Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Buuuuuuuaaaaaaahhhhhhhh Fjärde försöket på "Analytiska funktioner" på tisdag... Å jag som skulle varit klar med skolan i våras Panik Citera
Spaderknekt Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Jag har det rätt soft med tentor den här perioden . Bara en historiatenta. Fint att det finns lite slappkurser för oss teknologer också.. Citera
P-O Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Åhh vad kul, i morron har jag tenta i tidskontinuerliga signaler och system... En riktig hat-tenta som jag har lyckats få ett poäng för lite på 4ggr i rad Men vad är det man säger femte gången gillt eller Hur gick det? Själv körde jag som fan, men det var första gången för mig... Citera
Krissan Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Sista tentan på torsdag, men en massa småprojekt som måste bli klara också. Men sen blir det studieuppehåll ett tag. Citera
kydyl Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Åhh vad kul, i morron har jag tenta i tidskontinuerliga signaler och system... En riktig hat-tenta som jag har lyckats få ett poäng för lite på 4ggr i rad Men vad är det man säger femte gången gillt eller Hur gick det? Själv körde jag som fan, men det var första gången för mig... Ja vad säger man... Det var nog den mest tillkrånglade sigsys tentan jag sett Men jag tror nog att jag klarade den - borde ha gjort det iaf Citera
Recommended Posts