tertep Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Någon som vet hur Expekts signupbonus clearar. Förstår inte riktigt hur man tjänar in FPPs i vanliga ring games, någon som kan förklara? Är det inget krav på rake eller att man måste bidra till potten? Citera
Baloos Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Vad säger du om NL$100 SH? Tror jag fick ihop 150 Points på en h på Bettson med 4 bord. Inte riktigt säker, men om det stämmer så tar den cirka 6000/150=40h. $600/40h=$15/h känns rätt okej . Bra eller dåligt? Det är givetvis bra även om det inte är jättebra men mer än vad jag spontant trodde att man fick ut på NL100. Ni kan ju kolla bonusgrid på BW. Timförtjänsten är per bord så spelar ni flera får ni multiplicera. Eurobetbonusen är samma sak som pokerrooms 10*. http://www.bonuswhores.com/bonus-grid.php Citera
Sebbe Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Vet att det har skrivits om Martinspoker.com's 600EUR Bonus men hade för mig att den har gått ut. Kollade nu och det står fortfarande på hemsidan så jag undrar, har dom kvar den? Ifall ja, hur många vips (antar att det är vips) för att få den? Hittar inget om det på hemsidan heller.. Går bra att bara länka om jag missat det. Citera
Sebbe Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Såg just att det var året ut, men om jag reggar nu, visst har jag fortfarande 90 dagar på mig och inte till nyår? Citera
Nesta_ Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Ja du har 90 dagar från och med du sätter in pengarna... det är för övrigt 3000 vip poäng. Citera
ji-_-ge Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Skämde ut mig på Eurobet. jag hade kvar 1$ på kontot, för att se hur real money gamesen såg ut var man tvungen att ha pengar på pokerkontot, flyttade över dem, sen så kom jag på att jag hade förbrukat min potentiella 600$ bonus då Men håller på och skickar mail och tigger bonusen ändå Citera
alve Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Skämde ut mig på Eurobet. jag hade kvar 1$ på kontot, för att se hur real money gamesen såg ut var man tvungen att ha pengar på pokerkontot, flyttade över dem, sen så kom jag på att jag hade förbrukat min potentiella 600$ bonus då Men håller på och skickar mail och tigger bonusen ändå Prova kontakta dksthlm på forumet, han kanske kan hjälpa dig. Citera
PokerTriss Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Har Multipoker lagt av med reloaden för att få över kvarvarande spelare till Party ? Citera
Rickardos1 Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Någon somprovat denna bonusen på Party? Fungerar den? * 20% up to $100 reload bonus * No known expiration date * Must play 7x the bonus in raked hands. * Register for the Poker Players Alliance at http://www.pokerplayersalliance.org/. Membership starts at $15. * After registering, use your ten digit registration number as the bonus code when depositing. * Bonus can be stacked with previous bonuses, but expire after 30 days. Citera
Zamora25 Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Någon somprovat denna bonusen på Party? Fungerar den? * 20% up to $100 reload bonus * No known expiration date * Must play 7x the bonus in raked hands. * Register for the Poker Players Alliance at http://www.pokerplayersalliance.org/. Membership starts at $15. * After registering, use your ten digit registration number as the bonus code when depositing. * Bonus can be stacked with previous bonuses, but expire after 30 days. Ja den funkar. Citera
Rickardos1 Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Någon somprovat denna bonusen på Party? Fungerar den? * 20% up to $100 reload bonus * No known expiration date * Must play 7x the bonus in raked hands. * Register for the Poker Players Alliance at http://www.pokerplayersalliance.org/. Membership starts at $15. * After registering, use your ten digit registration number as the bonus code when depositing. * Bonus can be stacked with previous bonuses, but expire after 30 days. Ja den funkar. Det låter bra Spelar det någon roll när man sist casha ut på party? Citera
PokerTriss Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Kör bonusen via PF.nu så räcker det med 500 rakade händer ! Citera
Rickardos1 Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Kör bonusen via PF.nu så räcker det med 500 rakade händer ! Det är väl en sign up bonus?? Citera
tetris Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 precis den via pokerforum är en sign-up och inte en reload som denna. har använt båda två och kan bekräfta att de fungerar. Citera
Rickardos1 Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 precis den via pokerforum är en sign-up och inte en reload som denna. har använt båda två och kan bekräfta att de fungerar. Var det nyligen du körde reloden? Något som vet om den fungerar fortfarande? Spelar det någon roll att jag casha ut från Party för 3 dagarsedan? Citera
Sebbe Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Ja du har 90 dagar från och med du sätter in pengarna... det är för övrigt 3000 vip poäng. Tack, då blire att köra på den Citera
PokerTriss Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 VIP poäng ? Nybliven Partyspelare Citera
p0k3rk1ng Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 VIP poäng ?Nybliven Partyspelare Han svarade på en fråga om MartinsPoker.com där har man VIP-poäng Citera
cOP Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 störande att bet365 blivit så petiga. Den bonusen va riktigt bra förut ju. Fattar inte varför man inte kan lira vilken nivå man vill när dom ändå har regeln att det bara räknas om potten rejkas minst 25c. Citera
sortguld Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 störande att bet365 blivit så petiga. Den bonusen va riktigt bra förut ju. Fattar inte varför man inte kan lira vilken nivå man vill när dom ändå har regeln att det bara räknas om potten rejkas minst 25c. Den är ju bland dom generösaste som finns 4 bord fixed i 2 timmar sedan är den klar Citera
TANDEMCYKELN Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Vänner, Finns det någon sign-upbonus för Multipoker? Jag har lusläst deras sida, men hittar absolut ingenting. Citera
j-born Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 någon som vet någon bra bonus som det räcker att man får kort för att det ska räknas som raked hand (som bet365). ska funka på 0,25/0,50 Citera
ladatarzan Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Vänner, Finns det någon sign-upbonus för Multipoker? Jag har lusläst deras sida, men hittar absolut ingenting. http://pokerforum.nu/rooms.php Citera
-PK- Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Det stämmer väl att Bet365 bonusen räcker med att man sätter in 50$.. och sedan spelar 500 rejkade händer på NL100.. Citera
Moleskin Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Någon somprovat denna bonusen på Party? Fungerar den? * 20% up to $100 reload bonus * No known expiration date * Must play 7x the bonus in raked hands. * Register for the Poker Players Alliance at http://www.pokerplayersalliance.org/. Membership starts at $15. * After registering, use your ten digit registration number as the bonus code when depositing. * Bonus can be stacked with previous bonuses, but expire after 30 days. Ja den funkar. Hur mycket måste raken vara för att räknas som raked hand på Party? Räcker det med att ha blivit tilldelad kort? Spelar uteslutande NL25. EDIT: Verkar inte vara nåt krav på att raken ska ha överstigit en viss summa eller att man själv ska ha bidragit. Har spelat 141 händer nu och har redan 95 raked hands på NL25! Citera
Recommended Posts