tobbelobbe Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Ja hur är det där? Jag tror iofs att sajten sätter in pengarna i dollar/euro, och sedan gör din bank växlingen, så det går på deras köp-kurs. just nu ligger nordeas köpkurs i ca 7.70 å sälj 8kr jämt. samtidigt som dollarkursen ligger i ca 7.90. Nordea har typ 3% valutapåslag enligt min matematiske lagda polare, samtidigt som ICA-banken har 0.5%. MEN, ICA-banken anger bara %-skillnaden mellan köp o sälj medans nordea anger köp- o säljkurs varje dag, så det beror lite på vad ICA använder för växelkurskälla. Hur mkt tar andra banker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nr:18 Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Hmm. Var ute för en lustig grej precis. En Patrick90@hotmail.com adda mig på MSN och börja snacka om att han var pokeragent för purple lounge och hittat min mail från pokerforum. Givetvis blir jag riktigt skeptisk och svarar lite kryptiskt bara. Han skickar även en länk som ser ut att vara från purple lounge men ja öppnar givetvis inte den nu. Nån som vet mer om snubben ? är det äkta eller skam som min magkännsla säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Hmm.Var ute för en lustig grej precis. En Patrick90@hotmail.com adda mig på MSN och börja snacka om att han var pokeragent för purple lounge och hittat min mail från pokerforum. Givetvis blir jag riktigt skeptisk och svarar lite kryptiskt bara. Han skickar även en länk som ser ut att vara från purple lounge men ja öppnar givetvis inte den nu. Nån som vet mer om snubben ? är det äkta eller skam som min magkännsla säger? luktar scam, sällan att någon bara tar din mail från PF och addar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nr:18 Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Precis. Tänker inte gå på nått skumt. Nån mer som blivit addad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Han skulle ju kunna vara en affiliate som vill försöka ge dig nån deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Han skulle ju kunna vara en affiliate som vill försöka ge dig nån deal? joo han kan, men risken är inte så stort att har tar kontakt på den vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Nej, du har nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goldwinner Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 Är det nån som har kollat upp challe50 och MRT hur dom kan ligga så jävla långt före andra under så pass lång tid är ju inte normalt att grinda dygnet runt på så många bord också. Vilka är dom? lite nyfiken. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 Är det nån som har kollat upp challe50 och MRT hur dom kan ligga så jävla långt före andra under så pass lång tid är ju inte normalt att grinda dygnet runt på så många bord också. Vilka är dom? lite nyfiken. mvh challe är en galen skåning, enda jag kan säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Roligaste killen är johan_haren på NL50 som spelar en stund tills han tiltar för att sedan logga in som iron_lady o hacka på alla som vann över honom i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Roligaste killen är johan_haren på NL50 som spelar en stund tills han tiltar för att sedan logga in som iron_lady o hacka på alla som vann över honom i chatten. allvarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Preacher Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Skulle ta ut pengar idag, ville ta det till mitt vanliga VISA eftersom Neteller blivit så smutsiga... men vad händer, jo pengarna åkte automatiskt över till Neteller*. Det kan väl ändå inte vara möjligt att jag inte kan få ut pengarna på mitt vanliga bankkort bara för att insättningar från början är gjorda med Neteller..? Har spelat jävligt lite på sajten sen jag återigen satte in pengar där, men det tycker jag inte är skäl nog att hålla mina pengar fångna. Jag kan förstå att dom vill ha bilder på räkningar, pass (så man inte tvättar pengar för al-Qaida), osv osv osv osv osv... Men något sånt har inte kommit på tal ännu, väntar fortfarande svar på det arga mejl jag skickade. Ni som spelat där och nyttjat Neteller, har ni lyckats få ut pengarna på något annat sätt sen? *Jag har inte valt fel uttagsalternativ vid försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Någon som lirar på PL som vet vad 1000 VIP motsvarar i rake? Hittar inget om det på hemsidan, men supporten sa att de skulle återkomma. De erbjuder hursomhelst 300usd för 1000 VIP, bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Någon som lirar på PL som vet vad 1000 VIP motsvarar i rake? Hittar inget om det på hemsidan, men supporten sa att de skulle återkomma. De erbjuder hursomhelst 300usd för 1000 VIP, bra? det motsvarar 30% RB, 1vip=1$ i rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Okej! Vart har alla 50% deals tagit vägen? Vet att PL hade det tidigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UncleRico Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Jag satt och spelade på ett annat nätverk när jag blir kontaktad i chatten om en rakebackdeal och då jag inte alls är speciellt van vid sånna här saker, cynisk i allmänhet och skeptisk i synnerhet så måste jag bara ställa frågan om det brukar gå till så här? Jag blev refererad till en vanlig hotmailadress. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 Jag satt och spelade på ett annat nätverk när jag blir kontaktad i chatten om en rakebackdeal och då jag inte alls är speciellt van vid sånna här saker, cynisk i allmänhet och skeptisk i synnerhet så måste jag bara ställa frågan om det brukar gå till så här? Jag blev refererad till en vanlig hotmailadress. Luktar (stinker) scam du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2009 Jag satt och spelade på ett annat nätverk när jag blir kontaktad i chatten om en rakebackdeal och då jag inte alls är speciellt van vid sånna här saker, cynisk i allmänhet och skeptisk i synnerhet så måste jag bara ställa frågan om det brukar gå till så här? Jag blev refererad till en vanlig hotmailadress. brukar inte gå till så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Helt seriöst, när i helvete sover Challe50 (och O_X_E_N) Visst, de vill väl vinna racet, men det här är ju löjligt Om de inte myglar på något sätt, så kudos till er för att ni lyckas spela dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 20 September , 2009 Rapport Share Postad 20 September , 2009 Jag tänkte höra om det verkligen är så att det går och få 60% rb på purple-lounge. En kille snackade med mig på svs och sa att han kunde fixa så har jag han msn och han gav mig en speciel länk som jag reggade via. jag undrar om det verkligen stämmer med allt det. Om man kan få en sån bra deal är det ju lätt värt och börja spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frida007 Postad 22 September , 2009 Rapport Share Postad 22 September , 2009 Det stämmer, det finns bra deals att få hos Purple Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Angels Postad 22 September , 2009 Rapport Share Postad 22 September , 2009 Tips på hur man kan få det ? Vem kontaktar man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Helt seriöst, när i helvete sover Challe50 (och O_X_E_N) Visst, de vill väl vinna racet, men det här är ju löjligt Om de inte myglar på något sätt, så kudos till er för att ni lyckas spela dygnet runt hint, ingen spelar dygnet runt eller ens nära det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 hint, ingen spelar dygnet runt eller ens nära det. När jag var online olika tider under ett dygn, så satt de vid borden hela tiden... så ifall de inte spelar själv, varför gör inte Purple något åt det? (ja givetvis rakear de massor, men med rakeback +vinst i raked hands+vinst i vippoints så måste de ju gå back på dessa herrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 När jag var online olika tider under ett dygn, så satt de vid borden hela tiden... så ifall de inte spelar själv, varför gör inte Purple något åt det? (ja givetvis rakear de massor, men med rakeback +vinst i raked hands+vinst i vippoints så måste de ju gå back på dessa herrar? svaret är nej, annars hade nog PL gjort något åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts