LiLLEN Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Då var man anmäld, men hur hittar man dit? Citera
schenker Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Det här låter ju helt enkelt...skitkul! Synd bara att mina (få) pokerpolare är svikare och inte har konto hos HeyPoker...törs man gå dit ensam? /schenker Citera
Skanke Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Det här låter ju helt enkelt...skitkul!Synd bara att mina (få) pokerpolare är svikare och inte har konto hos HeyPoker...törs man gå dit ensam? /schenker Japp Citera
HeyJohan Postad 6 December , 2005 Författare Rapport Postad 6 December , 2005 schenker: Klart du gör! Det är ju så det blir roligast Citera
AoZ Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Då var man anmäld, men hur hittar man dit? Kör 105mil norrut längs E4:an, sedan svänger du vänster... lol. Lite lång resa för ett julbord va? Citera
schenker Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Då var man anmäld, men hur hittar man dit? Kör 105mil norrut längs E4:an, sedan svänger du vänster... lol. Lite lång resa för ett julbord va? Norrut från Överkalix...missade du geografi-lektionerna? /schenker Citera
schenker Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 schenker: Klart du gör! Det är ju så det blir roligast Då har jag anmält mig! Utan att förankra det med regeringen... Det här ska bli skoj, bara man hittar dit /schenker Citera
Skadast Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 kommer, kommer inte, kommer, kommer inte, kommer, kommer inte... Gahhhh! Visste att det inte skulle gå Citera
lnvincible Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 OT svarar du inte på dina PM heyjohan ? Citera
Trippin Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Då var man anmäld, men hur hittar man dit? Jag undrar detsamma... Skulle gå ner en fredag men hittade aldrig dit!? Citera
nilsson Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Har anmält mig, undrar också hur jag hittar dit? Citera
LiLLEN Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Då var man anmäld, men hur hittar man dit? Kör 105mil norrut längs E4:an, sedan svänger du vänster... lol. Lite lång resa för ett julbord va? Det där var ju mer en korrekt beskrivnang av hur jag hittar tillbaka till Överkalix igen. Det är visst dags att uppdatera min profil eftersom jag flyttat igen. Bor i Haninge nu, så det blir inte så långt att färdas. Citera
Carlsberg Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Är också anmäld! Det här kommer bli jätteroligt! Ni som vill hitta dit, maila till Sviten i stället: info@sviten.se De har också en jättefin hemsida: http://www.sviten.se , fast man kommer inte åt så mycket om man inte är medlem. Citera
Skanke Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Varför får alla utom jag heta sitt PF.nu nick i listan Citera
HeyJohan Postad 7 December , 2005 Författare Rapport Postad 7 December , 2005 Skanke: Det är användarnamnen på Heypoker som gäller för anmälan. Detta för att vi ska kunna dra VIP-poängen från era konton. Så du och flera andra har gjort rätt och - håll i hatten - moderatorerna har gjort fel. Jag har även förtydligat inlägget på första sidan i tråden. Mvh Johan Citera
Skanke Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Skanke: Det är användarnamnen på Heypoker som gäller för anmälan. Detta för att vi ska kunna dra VIP-poängen från era konton. Så du och flera andra har gjort rätt och - håll i hatten - moderatorerna har gjort fel. Jag har även förtydligat inlägget på första sidan i tråden. Mvh Johan Var inte så svårt att göra rätt då jag skrev ner båda i mejlet Citera
ziddax Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Jag frågar mer rakt denna gången då: Finns det några vegetariska alternativ på julbordet? Citera
Matteprof Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Jag frågar mer rakt denna gången då: Finns det några vegetariska alternativ på julbordet? Jag säger som en amerikan på jobbet... SALAD? THAT´S WHAT FOOD EAT!! Citera
HeyJohan Postad 7 December , 2005 Författare Rapport Postad 7 December , 2005 ziddax: Tyvärr gör det inte riktigt det. Det var onekligen klumpigt av oss. Jag ska maila till cateringfirman och kolla vad de kan göra för extra alternativ. Mvh Johan Citera
LiLLEN Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Är också anmäld! Det här kommer bli jätteroligt! Ni som vill hitta dit, maila till Sviten i stället: info@sviten.se De har också en jättefin hemsida: http://www.sviten.se , fast man kommer inte åt så mycket om man inte är medlem. Ja det fungerade ju jättebra Fick ett reply med innehållet Fråga arrangörena. Citera
Sviten Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 jag vet inte vilka som är medlemmar eller inte av er så därför kan jag inte lämna ut nån adress. Ni kommer med allra största säkerhet få reda på den av arrangörerna i sinom tid. Hälsningar Lasse /Sviten Citera
HeyJohan Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Postad 8 December , 2005 Jo, på måndag siktar vi på att meddela alla som är inbjudna vart lokalerna ligger. Det kommer ett mail runt 19.00 på kvällen. Mvh Johan Citera
SuperAnton Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 det låter juh skitskoj, och gott! - Svartvinsbärsbrässerad vildsvinskskinka med äppelchutney - HARR! Det finns inte något annat sätt att få va me o leka än genom att betala 400vips genom heypoker? Citera
Recommended Posts