Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Börjar ju bra detta
  2. Intressant att det är mot ligans bästa anfall dock. Jag tror Broncos har för många hot framåt men det blir spännande att se vem som har rätt
  3. Hade för mig det var pga att folk inte ska göra lösare syner i stora potter för att dem kan köra det två gånger.
  4. Alldeles för stort turnbet imo. Tror vi kan folda med gott samvete nu även om det inte är så kul.
  5. Phil Ivey sägs vara rätt vass och han kör aldrig det två gånger.
  6. Följ mitt råd på egen risk men Broncos till nåt handikapp som ger dig odds nog att bry dig om vinst säger jag
  7. Jag som skulle säga att jag kanske orkar dyka upp om Jimmy Pickadolla lovade att rappa om hur cool och bra jag är. Det behöver inte ens rimma.
  8. Har sagt Broncos i princip sen deras start och jag ser ingen anledning att ändra mig.
  9. sick
  10. Nä usch fy hujedamig! UFC är i London
  11. Bara så ni vet så är det Alexander "The Mauler" Gustafssons nästa match den 8 mars, såväl som ett antal andra svenskar
  12. Snygg comeback till PF brah!
  13. [X] Hotad av ena inneboenden som fick psykbryt över en natt och blev totalschizofren och flyttade ut helt plötsligt. [X] United skämde ut sig igen. En sån här dag kan man väl inte göra annat än att gå på alkoholen?
  14. Viker första. Betfoldar 175 andra. Tredje hade varit skönare med lite grundare stackar Men det känns lite för sjukt att bara syna när han inte ska kunna ha KK. Samtidigt är det typ bara 99 den enda rimliga sämre handen som kan syna givet action. Skulle inte bara syna flop OOP på den dragiga brädan dock.
  15. Haha! Tror jag var aaaaningen före wöö.
  16. Gjorde i december, knappt i januari.
  17. WTF drar igång Aftonbladets Silly Season-sändning och vem är det som ringer in om inte herr Filppu...................
  18. E faktiskt rätt snuskig skillnad på /2 och /4 ändå.
  19. En av dem största skrällarna nånsin
  20. Är du TBK än då?
  21. Haha
  22. Börjat kolla Treme än?
  23. 8 obv men det är fan inte lätt SYN!
  24. 1) antal (klart synliga) magrutor 2) b-rudar
  25. Inget att skryta med! Men jag tror jag vinner Beach 2K14. Nä jag är alldeles för långt ifrån för det Gjort lite som katten, gått ner i vikt men inte blivit smalare så det är deff just nu.
×
×
  • Skapa nytt...