Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Riktigt tråkig trollning med. Tillochmed PF-trollen har ju tappat
  2. 6-7 timmar? Bara att köra 5 turbos för fan. Går ju undan
  3. Och på tal om det känns det sjukt antiklimax att VM ska börja med domarskandal Pinsamt!
  4. Riktigt bra om FIFA och hur vidriga dem är!
  5. Tkr det är bra sizat alla gator. Sizar fyrbet mindre i pos men OOP med dessa stackdjup är det bra. Degar river, tror inte vi har jättemycket bluffEQ att hämta när det är dubbelparat.
  6. Instämmer i nästan alla liknande trådar. Dumma nybörjarfrågor osv är en sak, där är det för många som bara sitter och drygar sig (jag är säkert skyldig jag med) istället för att vara konstruktiva. Men när folk startar trådar om fusk för att dem förlorar några inköp är det fan över gränsen...nån måtta får det faktiskt vara
  7. Hade första benpasset på 2-3 veckor förra torsdagen och idag är första dagen jag inte känner av det...räcker man missar några pass för att träningsvärken ska bli vansinnig Var 2 dagar där jag fick köra någon slags dips för att kunna sätta mig på dass Zing
  8. Benpass på G här med. GL gl gl
  9. Nick hemligt?
  10. Tror vi alla kan enas om att det är något fel med ens träning när folk tycker det ser ut som Disneys tomteverkstad
  11. Då hade skiten gått att se iaf
  12. Gillade inte att det inte fanns autoreload heller men det har jag ändrat åsikt om nu. Typisk grej som bara är bra för rakebackjagande multitablare. Ska inte finnas på SVS
  13. Fyfan inte direkt när jag gått upp, blir ju illamående :cry: :cry: :evil: :evil:
  14. Faith +1!! Säsongen har varit värdelös hela vägen men de senaste två avsnitten har varit något i hästväg Hade det inte varit sista säsongen hade jag inte kollat mer. Inte South Park
  15. Jag började kolla på Crossbones för att John Malkovich var med. Det kändes välgjort nog men det är rätt galet hur likt Black Sails det är så jag orkade inte ens se klart avsnitt ett. Nästan exakt samma story. Jag fattar inte ens hur man lyckats göra två så lika serier på så kort tid
  16. Riktigt jobbigt, otur som fan. Kämpa på.
  17. Såg denna och tänkte direkt på dig
  18. Ty sir
  19. Brukar njuta av dina inlägg men detta hade behövt lite styckesindelningar osv för att mina ögon ska orka med
  20. Inte MTT-spelare men det låter std.
  21. Vilket episkt dåligt senaste avsnitt av Californication. Tillbakablickarna Uruselt Bra skit
  22. Lite märklig size kanske. Och posta inte vad han gör heller.
  23. Strypa kolhydraterna sista veckan innan man ska klara vikt för att prestera på tävling? Det var ju revolutionerande...hade jag aldrig hört talas om
  24. Är det första april idag? Hur fan säljs det 70k biljetter till en konsert med Håkan Hellström? Det är bara totalt overkligt
×
×
  • Skapa nytt...