Instämmer i nästan alla liknande trådar. Dumma nybörjarfrågor osv är en sak, där är det för många som bara sitter och drygar sig (jag är säkert skyldig jag med) istället för att vara konstruktiva.
Men när folk startar trådar om fusk för att dem förlorar några inköp är det fan över gränsen...nån måtta får det faktiskt vara