Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Åsyftade 89an, behöver det ens nämnas? Han svarar inte på telefon och har inte varit online de gånger jag kollat (bara det är sjukt nog) så man får väl hoppas han inte fått svinis eller något annat hemskt...
  2. Haha tjena! Meta kommer om Shahin kommer
  3. Ett ord: Savett Toilett!
  4. Fast det är dem inte. Tror bara du hade "tur" att det antingen var de sämsta regsen som var igång, eller att de hade en dålig dag. Dock kan det vara mer fisk högre upp hyfsat ofta har jag märkt.
  5. Jepp, Wand är skön och grymma brassegäster Hehe nä, säger som Shahins sjuksköterska: Du har inget liv!
  6. Snart upp till legenden shanin89. Han skickade ett klipp från sin senaste fest, jag måste säga att jag börjar undra vad jag gett mig in på
  7. Proteinpulver och en shaker kanske?
  8. Är med på en HU4rollz i biljard eventuellt.
  9. Nu har jag ju inte varit på Centrum på rätt länge men jämför jag mina besök vid rusning där jämfört med Söder tycker jag det var mycket mycket värre. Försöker få rätt på dygnsrytmen så jag hinner ner senast 15 iaf, då är det helt ok. Går sådär
  10. Metaddict

    Rooney

    Beror väl lite på om man går på toa eller stannar kvar i sätet?
  11. Metaddict

    Rooney

    Upp och gå en liten sväng och småstretcha så ofta som möjligt. Några timmar kan man få bort med en fulladdad laptop. Sen MP3-spelare, någon bok, och förhoppningsvis några timmars sömn (piller?????).
  12. Inte provat just den, men ser väldigt bra ut till det priset! Kanske blir några såna när mitt nuvarande tar slut Kasein är fint. Min favorit är utan tvekan Double Pro av Eiselt (chokladsmaken då obv). Tror den kostar upp mot 200kr per 750g istället dock.
  13. WP Puni, trodde man inte om en pingisnörd
  14. Ja tyvärr, född sån Tyckte bara det var en fin såkallad "hidden brag"
  15. Behövs inte, det är jag som är MetaPro
  16. Well OBV
  17. För en gångs skull hoppas jag att de okunniga amerikanerna väljer att texta Wandy Undrar hur sur Dana White är över det här, skulle inte förvåna mig om Wandy plötsligt är petad från UFC. Bara leta efter den snyggaste biffen du sett! Mycket mindre folk på Söder så jag går hellre dit faktiskt. Dock ännu fler nötter än centrum
  18. Lol @ "nära vän till mig"
  19. Råkade boka förstaklassresa dit nu. MED trerätters Ballin outta control!
  20. PK är han i svart linne va? Som säger att Unibet Party Always is Best!
  21. Metaddict

    .

    O jag "callade out" dig medvetet
  22. Räcker definitivt mer än väl med plana och incline pressar för "normalt" folk
  23. Trodde Sanchez skulle kunna hota mycket mer. Nu är lättvikten också tyvärr helt meningslös framöver. Om inte BJ går upp i vikt igen som vanligt. Drömmen är ju att GSP går upp i mellanvikt och att BJ går upp till weltervikt. Skulle öppna upp tre divisioner i en handvändning
×
×
  • Skapa nytt...