Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Sånt här postas i min dagbok din åsna! Vet inte men enorm är den iaf. Så stor att folk glömt att Diaz förlorade sin senaste match Tyvärr kan jag inte se Nick ta hem detta men jag önskar det innerligt!
  2. Att du undrar är inte konstigt alls nä.
  3. Så djävulusiskt tungt att jag nog kommer betala payperview för galan om jag är hemma. Och det har jag bara gjort när Gustafsson fightats Hoppas bara det blir en tung match som inte slutar i antingen tidigt avslut eller fem ronders lay n' gay från GSP.
  4. Om hälften av allt du skrivit om din arbetsplats är sant så är det fucking magiskt
  5. Hur stor del har du av din kaka? Stört fint oavsett men om du har 100 prollar är det rätt sick.
  6. Klart allting har gått åt helvete för att han inte skrivit i tråden på nio timmar. Jag ser inte folk önska andra som spelar poker olycka eller önska dem gulning men jag finner det väldigt intressant att så många gör det när det istället handlar om aktier. Kan inte riktigt förstå varför.
  7. +1ar faktiskt här. Jag har aldrig stört mig ett dugg på herr Trillske men nu blev det bara för mycket...
  8. I Bloodbath sjöng han aldrig rent iaf METAAAAAAL!
  9. Whaaaaat han sjunger ju hur bra som helst! Min favoritplatta är Still Life, följd av Blackwater Park (fjärde och femte). Sen tycker jag dem tappar för varje platta, men det hänger inte helt förvånande ihop med att dem blir softare och softare. Jag slutade kalla mig ett fan efter att dem gjorde en lugn skiva med bara cleana vocals EFTER att ena gitarristen uttryckligen sagt att det aldrig skulle hända för att det inte skulle vara Opeth Men det förhindrar inte det faktum att dem gjort massa massa bra skit
  10. Tar för givet att du redan lyssnar på Opeth och älskar dem. Men jag postar en av deras många grymma låtar ändå. Fyhelvete så stört jävla bra dem var ett tag
  11. Vacker setup! Två ägg...deff sommar 2lax13?!
  12. Hahaha sweet
  13. Haha tack för stödet! Du kan ha rätt för jag fick napp av en riktigt söt donna kvällen innan
  14. Inte helt oväntat Ok hoppas det går bra då.
  15. Gammal favorit i repris! Förstår ni texten?!
  16. Du inser att du gav upp din skumma rouletteliknelse nu och istället byter argument helt va?
  17. Prova att ignorera dem bara, det brukar funka. Jag tycker det är kul att läsa iaf och hoppas det går bra! Orkade inte läsa på själv och ångrar att jag inte fick in lite småslantar bara för skojs skull
  18. 2.50 på Frozen är så jäääävla mycket Tool Najs. Helt ok hjälp Går det bra för dem då?
  19. Helt klart lite Tool över vissa delar Även lite Novembre IMO. Älskar Novembre!
  20. Inte speciellt mycket metal Inte min stil direkt men jag måste säga att jag faktiskt gillade dem. Så det är något dem ska vara jävligt nöjda med att jag gör
  21. Kallt
  22. Upp till 1080 med den.
  23. Tycker både Suits och Breaking Bad var jättelovande i några avsnitt precis som du men att båda blev sämre och sämre ju fler avsnitt som gjordes. Men jag verkar vara hyfsat ensam om den åsikten
  24. Du gör helt rätt. Men fixa en lista med alla band jag rekar så du kan beta av dem i rätt takt Efter du är klar med det vi diskuterat nu så tar du Deaths EPISKA skiva Human. Topp 5 dödsmetall någonsin. Sannolikt det första tech death metal albumet som gjordes. Med Dimmu kan du nog gå bakåt i tiden rent kronologiskt så blir det finfint! Haha det sinnessjuuuuka är att jag faktiskt träffade Saade på Le Cardinal sen och hängde lite med honom :mrgreen: Jag måste framstå som helt bisarrt kändiskåt just nu Jag älskar smileys så keep it up!
×
×
  • Skapa nytt...