Nä jag bortsåg från stabil-kommentaren när jag såg fyrbetsizen
Synar mycket hellre än foldar men deg lär vara bäst OM det inte är två standard nitregs. Finns rätt många sådana på nivån.
Kan ju notera att fyrbetsizen är grotesk. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.
Bör även gå att kika en florre här, det är 200bb djupt, vi måste inte dega eller vika.
http://www.ufc.com/media/ufc-tuf-1801-beal-kakai
Korrekt domslut. Men Sirwan borde kunna lära sig mycket från denna matchen iaf.
Hartsners match kommer jag inte kolla
En fisk bjöd förresten på årets line på SVS igår efter att ha blivit hånad när han drog ut i nån hand!
brukar lira lite här istället för lotto
:mrgreen: