Men lol "hobbyexpert", vilket ord du uppfann. Förstår du hur många "hobbyexperter" det finns jämfört med "proffsexperter"? Jag sa iaf vad jag trodde innan matchen istället för att komma efter med något misslyckat försök till hån.
"I 60 minuter öste Borussia Dortmund på mot ett ledningsmål. Det kändes som en tidsfråga när det skulle komma. Men i 62:a minuten nickade i stället Aaron Ramsey in det enda målet i 1-0-segern."
Jag tror det stod 12-1 i avslut vid det laget. 12-2 kan det ha varit också, jag är inte helt säker. Jag trodde Dortmund skulle vara lite mer effektiva men jag hade totalfel. Känns sjukt jobbigt faktiskt.