Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Joined the dark side, you have.
  2. Aja baja inte lära regsen spela!
  3. The Carlton Dance!!!
  4. Eller så fixar du allt själv och ger mig royalties för att jag hjälpte dig brainstorma fram idén.
  5. Finns väl inget knep mer än att alla får försöka hålla det levande. Det är värt det enbart för padrinos ocensurerade trip reports från sina festhelger
  6. Haha! Ett av två (som jag känner till) stängda pokerforum som kom till när folk tröttnade på PF. Nu är det väl inte så mycket att folk är trötta på det som att det inte finns någon kvar som inte har insett att man när man skriver öppet om sig själv och sitt liv riskerar att få det i röven av alla idioter därute. Båda forumen var sjukt bra i mitten där ett tag när dem hade kommit igång men obv blev det mindre och mindre action efterhand tills dem dog ut totalt. Som vanligt i forumvärlden
  7. Skulle det av någon oklar anledning bli Helsingborg istället så är jag på
  8. Svårt att inte tro på City Men vi får väl se nu hur dem klarar sig utan Aguero. Jag tror fortfarande dem är väldigt beroende av Kompany också, även om Kalle Karlsson var inne på att Demichaelis kanske kunde funka som backup. City känns som ett mer färdigt lag än Chelsea men visst, en riktigt vass striker för dem och det kan bli farligt. Jag har svårt att se Arsenal hålla hela säsongen. Även om deras trupp verkar starkare i år så har vi ändå sett det förr att dem spelar bra ett tag, alla hypar dem, och sen försvinner deras superform förr eller senare. Hoppas fortfarande att United tar fram stora plånboken och spetsar till sin trupp och att ett mirakel sker
  9. Whooooaah lugn och fin nu!
  10. Resorb med en liter vatten innan läggdags gör en djävulsk skillnad.
  11. Har du varit i Bangkok? I vissa områden är det nästan omöjligt att få en taxi övht. Jag tror dem väntar på den perfekta destinationen Var den finns har jag inte listat ut.
  12. Huck Seed
  13. Detta kommer låta oerhört drygt men jag vet inte på vilket annat sätt jag ska skriva det. Ni förlorar 5-10 100bb inköp HU och tycker det är så sjukt att motståndaren måste fuska? Herre. Min. Gud. (lägger in en gullig smilie så det blir trevlig stämning här)
  14. Just i Thailand är det vääääääääääääääääääääääääääääääldigt illa att erkänna att man inte vet något. Så dem chansar nog mycket hellre än säger "jag vet inte var det ligger" eller hemska tanke, köra iväg och sen fråga någon om vägbeskrivning. Var glad att dem kör övht, i Bangkok säger minst hälften av taxichaffisarna bara nej till att köra en trots att det är olagligt
  15. Gött! Hoppas det går underbart! Och att vår gamla internet bromance kan börja spira igen!
  16. Haha ok, trodde såklart direkt att det var något sjukt! Detta är fan vettigt.
  17. Kan någon utveckla vad det är genierna har gjort denna gång?
  18. Lol! Najs
  19. Har inget emot det om man tål det, trycker själv i mig kvarg ibland. Men nu var det relativt sett jämfört med banan och vassle och jag kan inte se hur det skulle vara enormt mycket nyttigare. I vasslet får man lite socker och/eller sötningsmedel istället. Båda känns som bra mellanmål imo.
  20. Hahaha nu har tillochmed deras egna representant tröttnat
  21. Skulle ranka banan+whey rätt lika med kvarg, det är hyfsat mycket laktos i kvarg ändå.
  22. Har det gått så långt med dina shoppingvanor
  23. Hyfsat ego att kalla sina egna alster för guldkorn
  24. Hahah, that's me! OH SNAP!
  25. Hahaha! Jag hade gärna sett honom skriva mer om han skrev som i början Han är rolig att ha vid pokerborden med men där kanske han inte kommer försvinna ifrån.
×
×
  • Skapa nytt...