Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Vi får väl se om Herr Moyes kommer kunna övertyga Rooney att stanna kvar Haha mjo tyvärr är man Sunderland fan Är ju inte toppar nånsin typ utan bara massa dalar.. Nja Seb var väl inte så jävla bra direkt, men det var så gott som ingen i laget förutom målvakten =) Hoppas som sagt på en top10placering nästa år. Vore också kul om det blev en jämnare topp som året innan, nu kändes serien avgjord i februari =(.
  2. Falcao till Monaco är så jävla vidrigt Men får vara glad för mitt lags skull som iaf får in bra med pengar för han Zaha kommer nog bidra med löjligt mkt i höst Är väl en spelare ni har saknat, hoppas ni hittar en till mittfältare med =) Själv hoppas jag att Di Canio kan få lite fria tyglar och värva ett par klasspelare =) Han prata ju om ett par dussin spelare iaf som behövde komma in =).
  3. Sker alldeles för mkt sjuka saker nu när jag bytt sajt till svenskaspel Men skall försöka få liv i denna igen eftersom man ändå swingar en del när man speewar sönder så som jag gör. Har iaf varit hos tandläkaren och det såg ju inte så ljust ut om man vill vara snäll Gjorde min första rotfyllning där för nån vecka sedan och det krävdes 5 sprutor innan jag bestämde att det fick vara nog och jag fick stå ut med lite smärta . Korpenfotbollen har väl börjat helt okej också med 4/5 segrar och en uddaförlust så förhoppningsvis kommer det fortsätta okej.
  4. Så jävla sjukt att du inte väljer chipspåsen New and improved minibiff
  5. Precis sådär ser mina ben ut Har lite hatkärlek till konstgräs omss
  6. Nej du är inte nyfiken, du försöker bara att håna..
  7. Han mena snarare att bostadsmarknaden är värre i sthlm och därmed var det ett överpris för denna i GBG.
  8. Det bästa i det där klippet är ju Rio Ferdinands frisyr
  9. Vad fan sker i denna sjuka match... Herrejävlar.
  10. Iom det fetstilta tror jag vi aldrig får in det bra =)
  11. Kan svara på händerna ovan iaf Bara för att du är en fellow korpenspelare Hand 1 - Bet/syn Hand 2 - Viker i teorin men synar nog i praktiken Hand 3 - Gillar det inte mestadels pga att han gör det så stort och att det ligger ett fd ute vilket kommer göra han mer benägen att syna / jamma. Hand 4 - std även om du inte behöver göra det fullt så stort på flop. Hand 5 - Gillar väl inte
  12. http://pokerforum.nu/forum/vrigt-om-poker/68611-beh-ver-tips-p-grindmusik.html
  13. Lycka till pojken
  14. Använder du HM och väljer handen i handhistory så väljer du formatet 2+2 =)
  15. Jag är ledsen men en fot är en sak En pung skall inte hamna i sådana där trångmål
  16. Tack...Jättemycket tack.
  17. Första ölen på 18 månader idag
  18. Ja =)
  19. Det sjukaste jag hörde i denna tråd var ju att man inte kunde ha kvinnliga vänner... Nu är iofs mina tjejvänner för snygga för mig så skulle ändå inte ha en chans men ändå
  20. PF har mognat
  21. Om han nu vill förlora sin oskuld är det ju fint om det är till en nära vän iaf.. Sluta hata
  22. Sa till flickvännen.. Låt oss få en hörna och skicka upp Alvbåge, löste sig ju iaf
×
×
  • Skapa nytt...