Gå till innehåll

soldado9

Members
  • Innehåll Antal

    669
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    83

Allt postat av soldado9

  1. Bara att kasta datorn du köpte på tradera och investera i en nyyy gubben,. Det här håller ju inte!!
  2. Så jävla gytt! Lite break från pokern nån dag. Björklöven fullständigt slaktar aik United- Spurs 0-3 trevlig söndag 💚🤍
  3. Ty sir! Mestadels /2. Men har även tagit nåt skott på /50 😂 på /2 är det ju slakt. /5 är dom bästa regsen aningen bättre skulle jag säga.
  4. Pang boom! Fin volym och bra spring, fina september ❤️
  5. beror på spelare obv. men när denne ej raisar topset (nästnöt) river.
  6. RANGEEEFOOOLDDDD
  7. Vad gör solvern idenna spot? spelar jag den här rätt #streetpokerskolan3.0
  8. kom in i värmen @Johan_Beta❤️ känner mig ensam här med gto-nerdsen
  9. Gissa Reggen vol 2 1.2.3. RANGEEEFOOOOLDFOOLDFOLLLDDD #river
  10. Kriga på! Skit kommer och skit går, har själv haft ett rätt pissigt sista 1.5 år men har försökt bocka av en huvudvärk åt gången. Blir ju kaos om man ska lösa alla världsproblem samtidigt. Som föregående talare håller jag med om att det låter klokt att lösa livet före du börjar grinda.
  11. 1...2...3.. RANGEEEEFOLLLD #3%-rangen
  12. Och samma röst som i cs 1.5 när han säger multikill, kill kill ekar över hela bordet, rangeeefooold fold foooold fooold
  13. Som mot Becca, bara till att folda range i denna spot.
  14. Hur är möjligheten för att ta sig in på någon av dessa klubbar? Ska försöka vara lite mer på CC i höst/vinter. Var där en del i våras med mycket trevliga resultat. Tycker det är rätt skoj att mixa in lite live-lir ibland
  15. Såg du nämnde att du mestadels spelar livepoker? Är det CC då som spelas?
  16. Div3 Sthlm, nivån är väl sisådär iofs. Men passar en gubbreg som mig perf med en träning iveckan och få stå och smälla in lite kassar från fickorna på helgerna
  17. Gjort 2 träningar. Otrolig form, serien startar om 2v, återkommer
  18. Gl. Tyvärr tveksamt du kan höja gränserna själv. Dom kikar väl taxeringen och sätter gränsen därifrån?
  19. Hon måste ju varit inne och läst och utökat 2%-rangen om AQo ligger där nu. Själv foldar jag range mot henne tills jag något annat.
  20. Var helt otrolig i valenica 2012. Men det minns inte du i guess
  21. Korrekt. Skulle frälsa spurs 2013 när jag gjorde kontot. Men tyvärr blev det allt annat än succé för den gode Roberto som fick ta sig pick och pack och sticka tillbaka till Spanien
  22. Verkligen. True legend
  23. Stolt över dig min son! Kul att du börjat hitta lite riverbluff. dock är den kombon lite oklar men vem fan bryr sig. du sköt rätt in i nötkaka mot solle..
  24. flatar den spoten once in a blue. då ska det vara av en väldigt specifik anledning. verkar vara en "decent" reg. turn foldar jag allt han slår som spelad
×
×
  • Skapa nytt...