-
Innehåll Antal
3 400 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Haslo
-
Imorn smäller det. PREMIÄR!!! TJOHO!
-
ok. GL, säg till när det e FT så railar jag
-
eeee jättenormalt väl? Missar jag nåt eller har du postat fel hand? Kunde iofs höjt lite mer pre när han limpat in sådär.
-
Va in till stockholm idag med två av mina systrar. Vi gick runt lite, åt mat och såg sen nya Harry Potter rullen. Den va inte lika "mörk" som jag hade förväntat mig och betydligt roligare. Så det blev lite av en positiv överraskning. Blev ju världens jävla hagelskur medans vi va där oxå. Va faktiskt ett tag sen jag var med om sånt här hagel. Ska lägga upp lite bilder sen. Förövrigt flyttar jag till örebro den 24 aug. Lirar sng på stars just nu. Fick rb idag på VCpoker. 1k svenska blev det. Skönt litet tillskott.
-
Jag har inga tips. Men jag önskar dig lycka till
-
lycka till!
-
Är detta rätt spelat? Vad har vi för andra alternativ? Inga reads på FI. Gjorde även en tråd om handen då jag antar att ingen läser här. PokerStars Game #31539745748: Tournament #185960562, $1.00+$0.10 USD Hold'em No Limit - Level VII (125/250) - 2009/08/12 8:51:50 ET Table '185960562 82' 9-max Seat #4 is the button Seat 1: Laborusa (3300 in chips) Seat 2: Mirella632 (22197 in chips) Seat 3: VMaxer666 (9160 in chips) Seat 4: zelk777 (15730 in chips) Seat 5: haslo1986 (11698 in chips) Seat 6: defoppe (10824 in chips) Seat 7: Tomi55 (7675 in chips) is sitting out Seat 8: AndreichRUS (3923 in chips) Seat 9: exreds (13349 in chips) Laborusa: posts the ante 25 Mirella632: posts the ante 25 VMaxer666: posts the ante 25 zelk777: posts the ante 25 haslo1986: posts the ante 25 defoppe: posts the ante 25 Tomi55: posts the ante 25 AndreichRUS: posts the ante 25 exreds: posts the ante 25 haslo1986: posts small blind 125 defoppe: posts big blind 250 *** HOLE CARDS *** Dealt to haslo1986 Tomi55: folds AndreichRUS: folds exreds: folds Laborusa: folds Mirella632: folds VMaxer666: folds zelk777: raises 750 to 1000 haslo1986: raises 10673 to 11673 and is all-in
-
Inga reads alls! Att syna för set och sen ge upp med så stark hand känns ju rätt dåligt imo. Synar vi bara så får vi ju så ofta svåra beslut postflop.
-
Är detta ett bra spel? Vad har vi för andra alternativ? 930 spelare kvar, 540 nånting ITM. Avg ca 12k. PokerStars Game #31539745748: Tournament #185960562, $1.00+$0.10 USD Hold'em No Limit - Level VII (125/250) - 2009/08/12 8:51:50 ET Table '185960562 82' 9-max Seat #4 is the button Seat 1: Laborusa (3300 in chips) Seat 2: Mirella632 (22197 in chips) Seat 3: VMaxer666 (9160 in chips) Seat 4: zelk777 (15730 in chips) Seat 5: haslo1986 (11698 in chips) Seat 6: defoppe (10824 in chips) Seat 7: Tomi55 (7675 in chips) is sitting out Seat 8: AndreichRUS (3923 in chips) Seat 9: exreds (13349 in chips) Laborusa: posts the ante 25 Mirella632: posts the ante 25 VMaxer666: posts the ante 25 zelk777: posts the ante 25 haslo1986: posts the ante 25 defoppe: posts the ante 25 Tomi55: posts the ante 25 AndreichRUS: posts the ante 25 exreds: posts the ante 25 haslo1986: posts small blind 125 defoppe: posts big blind 250 *** HOLE CARDS *** Dealt to haslo1986 Tomi55: folds AndreichRUS: folds exreds: folds Laborusa: folds Mirella632: folds VMaxer666: folds zelk777: raises 750 to 1000 haslo1986: raises 10673 to 11673 and is all-in
-
Höj innan floppen. Annars ere inte mycket att göra. Otur att han hade 55.
-
GRATTIS!!! Vet inte vad du vann eller hur men du förtjänar det!!
-
Har fortsatt att gå hyffsat. Synd på alla 3outare idag dock som gör att man gått miste om superpluset. Plus är det iaf. Så blir man 3outad än en gång medans man skriver detta HAHAHA. Tänka sig den dagen man får vinna hälften av alla 3outs lägen. Riktigt sjukt att man kan losa 3 HU irad på att bli 3outad. Det är ju inte så att jag losar en all in heller utan man losar först 3outarn sen losar man flippen för sitt liv. SÅ komiskt. Gillade dom två huvudmatcherna i senaste ufc som fan. Riktigt i min smak. Synd att united losa bara. 2 sjukligt pinsamma straffar la vi. Visst att det inte är så jätteseriös match men vafan? Lite bättre koncentration tack. Nu ska jag till min moster och grilla. Mums.
-
Världens snyggaste av det kvinnliga könet? Världens snyggaste av det manliga könet? Transformers eller Sagan om ringen? Fisk med potatis eller kötbullar med makaroner? Hur många kontakter har du på msn? Svart eller vitt? Favoritlåt? Favoritfilm? Favorithäng i stockholm?
-
Jag tror dig! Hoppas det fixar sig snart då.
-
Tack! Poker.se är mitt liv i stort sett. Så när inte mitt liv funkar många delar av dygnet blir man lite irriterad.
-
Grattis poker.se ni har vunnit pris för sämsta serverflytt i världshistorien!
-
hehe. Btw: Tror det va lite mer faktiskt. 5dagar i början på maj kan jag inte se hur mycket jag rakea.
-
eee jag skrev det i mitt inlägg? Men om du inte ser så va det iaf dom två nivåerna du fråga efter.
-
Hmm under Maj månad lirade jag ca 50k händer på ftp på både NL10 och NL25 och vet inte exakt hur mycket jag betalade. MEN det va runt 1250$ iaf.
-
Hur orkar ni prata så mycket om Dilba? Kan inte nån skapa en Dilbatråd där allt Dilbasnack kan ske?
