Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Uppdatering av min sng graf på VC. Det mesta är HU fast det är även med lite flermanna sng.
  2. Som ett plus för att jag kom in så har jag sprungit rätt bra senaste 2 dagarna. Rätt skönt faktiskt. Hittade även denna låten idag. FYFAN så jävla fet den är.
  3. WOW, discopoker! Det va nåt nytt. Är man bjuden?
  4. Haslo

    Sunkiiiiii

    Det är ännu roligare när dom redan comittat halva stacken pre och sen sitter och tar timebank tills 1 sekund kvar för att sen grinsyna med JJ som att dom har nåt val. Oftast har man då sjv gjort ett move med A3 och dom floppar 4tal. :D:D
  5. Jadu. Själv kan man ju skriva lite skit ibland. Anledningen till att jag gör det är för att när jag förlorar ibland blir jag så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Och för att inte tilta bort pengar finns det några alternativ. 1. Skriva skit i chatten(detta ångrar man alltid när man lugnat sig lite) 2. Slå handen i något 3. Skrika någon svordom 4. Whina på msn. 5. Whina i dagboken Nu för tiden så har jag blivit betydligt bättre på att inte skriva i chatten då det är riktigt grisigt och svinigt. Men ibland så gör man även det tyvärr. Edit: Det va ingen rangordning på sakerna utan slå handen i något kommer nog 1a.
  6. Haslo

    Sunkiiiiii

    HAHA alltså personer som slowrollar omdevetet är det värsta som finns.
  7. Fruktansvärt bra spellista
  8. Fick besked igår om att jag kommit in på min sökta utbildning vid Örebro Universitet. Det va en trevlig nyhet måste jag säga. Så om allt löser sig med csn så kommer jag flytta till örebro inom några veckor. NICE NICE!
  9. niiice grattiss!
  10. Hur kan du ens vilja grinda sng på ipoker? Den sämsta jävla skitsajten för sng som finns
  11. Jag känner som dig. Det kommer bli en minst sagt, intressant PL säsong I och med Ronaldos flytt så förlorar vi ju inte bara världens bästa spelare utan oxå öppna ytor. Han drog ju på sig oftast 2 försvarare, ibland 3 vilket öppnade upp för andra. Så det kommer bli kul att se hur vi klarar detta. Alla andra lag andas ju iaf ut att Ronaldo är försvunnen. Annars har vi ju fortfarande ett riktigt bra lag men det som saknades med värvningarna va den yttersta spetskompitensen(på pappret). Känns lixom mer som utfyllnadsspelare. Men Sir Alex vet nog vad han sysslar med efter 25år(?) så tror lixom inte han bara skulle ge upp. Hade det verkligen behövts en superspelare så hade det nog vart klart med en. Så jag är riktigt optimistisk.
  12. Vart jobbar du? Kul hand
  13. Du får gärna pma mig om vad jag nånsin sagt om dig. Tvivlar stark på att jag någon gång under min livstid skulle orkat ödsla tid på att snacka skit bakom ryggen på nån som jag varken känner eller vill känna. Jag har däremot lyssnat på skit om dig från andra vilket har varit rätt kul att höra. :D:D
  14. hihi. Grandyz har kanske rätt. Jag är förmodligen en idiot Wp iaf.
  15. jag är inte aikare men det där ger mig sådana rysningar. Kommer ihåg när man såg matchen på tv. Man satt bara och gapa.
  16. vad hände i handen? Du folda I guess?
  17. HAHA nu ska vi inte förstöra padrinos dagbok. Så sista inlägget om detta. 1. Du har aldrig sett eller träffat mig. 2. Du har gulat fler gånger än oss normala personer byter kalsonger. 3. Har du vunnit något nån gång? 4. Har du ens några kompisar? 5. Det gick bra med din stejkning du fick av mig, NOT! 6. Jag har aldrig sagt något dumt till dig. 7. Du suger på poker. Edit: Btw. Pma för stejk eller håller du dig till cs där du iaf får känna dig värd nåt nån gång ibland.
  18. haha bitter för att du gulat lite för mycket?
  19. [qoute]Players: ranco88 (955,00 in seat 2) moti15 (2 045,00 in seat 3) jeejeje (1 485,00 in seat 4) ERGYN (2 975,00 in seat 5) pgdux (1 540,00 in seat 6) Dealer: moti15 Small Blind: jeejeje (75,00) Big Blind: ERGYN (150,00) ERGYN was dealt: - pgdux Fold ranco88 Fold moti15 Raise (300,00) jeejeje All-In (1 410,00) ERGYN Call/fold? Är så löjligt ur form så vet fan inte vad som är rätt längre.. (1 335,00) moti15 Fold Flop 9d - 7c - 4c Turn 9d - 7c - 4c - Tc River 9d - 7c - 4c - Tc - 3s jeejeje shows: Js - Ac (high card ace) ERGYN shows: Qh - Ah (high card ace and queen) ERGYN wins: 3 270,00 (with high card ace and queen) syn! Nu kommer du säkert losa även om han har Q2 men syn
  20. Haslo

    Sunkiiiiii

    nice. Grattis!
  21. Jag har blivit rivrad kanske 6-7 gånger idag på bubblan och bustat för en betydande summa pengar. Så är mitt liv, så är poker för mig. Jag mår så sjukt dåligt av att det händer hela jävla tiden. Undra när Vindenska vända
  22. Visst, jag önskar gulen till många på PF men du är inte en av dom. Så nej!
  23. Trust me, I know your feeling och jag lider med dig.
  24. *tummen upp* Mina kompisar tycker den va seg. Tur att du tycker som mig
×
×
  • Skapa nytt...