Du kanske har varit taskig mot en hund eller något annat själsligt? Eller är du som jag att du förtjänar bra karma men aldrig får den?
ps. jag får visst bra karma ibland. Skojade bara lite.
Jag läset en psykologisk översiktskurs på högskolan. Slappaste skiten jag vart med om.Tröttnade rätt snabbt och sket i den tills vi fick hemtentan som jag slängde ihop på 2-4 timmar och sen va dom poängen fixade.