Helt ok serie. Hade man bytt ut den hawaiiska tjejen till någon snyggare och haft lite mer snygga kvinnliga biroller i en del avsnitt hade den vart mer värd att se. Nu tröttnar man rätt snabbt.
the event tappa jag vid avsnitt 11. Kanske ska ge resten en chans då. Hoppas du har sett miniserien XIII? Gick i 2 avsnitt 2008. Tycker den va riktigt bra. Kolla in den.
Även om man bara lägger ner dom i typ 2 min så hinner dom knyta sig till en jävla trasselboll som tar minst lika lång tid att knyta upp. Fattar inte heller.
Satsa på London, du verkar ju digga fotboll och det är en grym stad i övrigt. Kanske inte rätt väder för dig. Annars Australien, aldrig hört nån säga nåt negativt om det landet och där har du ju bra väder.
The Mechanic http://www.imdb.com/title/tt0472399/
Red http://www.imdb.com/title/tt1245526/
defendor http://www.imdb.com/title/tt1303828/
Taken http://www.imdb.com/title/tt0936501/
The other guys http://www.imdb.com/title/tt1386588/
Pineapple Express http://www.imdb.com/title/tt0910936/
Pandorum http://www.imdb.com/title/tt1188729/
Wild Target http://www.imdb.com/title/tt1235189/
Hot Rod http://www.imdb.com/title/tt0787475/
Zombieland http://www.imdb.com/title/tt1156398/
500 days of summer http://www.imdb.com/title/tt1022603/
The next three days http://www.imdb.com/title/tt1458175/
Memento http://www.imdb.com/title/tt0209144/
RocknRolla http://www.imdb.com/title/tt1032755/
State of play http://www.imdb.com/title/tt0473705/
Role Models http://www.imdb.com/title/tt0430922/
I love you, man http://www.imdb.com/title/tt1155056/
dom i fet stil(nej det är ingen särskrivning) rekommenderar jag mest