Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. let's fucking win this game!!
  2. korrekt!
  3. haha underbar konversation/story.
  4. jag grindar plo hu low limit på entraction med bra deal. Sjukt bra värde där, rekas!
  5. win gl
  6. Så tragiskt att Roddan busta.
  7. I mycket större utsträckning än andra kanaler ja. The wire hade inte så värst mycket tittare så tur att den inte låg på nbc, cbs eller fox eller nån annan kanal då den kanske inte hade fått nå fler säsonger. Sen om dom redan har förnyat till en säsong 2 så är det typ 99.9% chans att den kommer visas. Fast vem vet, är 2012 nästa år. Världen kanske hinner gå under innan?
  8. nu är det ju HBO vi pratar om. Rätt stor skillnad då.
  9. vad mer kan man blanda med rapsolja?
  10. haha underbar visningsbild
  11. körde den här på repeat typ 15 gånger idag efter du postat den. Haha fan va ful.
  12. Ok, det blir ju lite fusk när hon klär av sig sådär. Men jag är redo att dela förstaplatsen mellan dom två.
  13. Sveriges snyggaste kvinna är väl ändå Edit: Mamma för den delen oxå
  14. alltså jag gillar ju Bush och han gjorde väl samma sak? Skillnaden är väl att han erkände och gav tillbaka sin heisman. Cam verkar vara sjukt osympatisk och oärlig. Men tycker ändå det ska bli kul att följa honom speciellt då han spelar i Falcons division Edit: Sen håller jag med om Lions. Ska bli kul att följa. Gillar dom. Hoppas dom fixar nån/några som kan skydda Stafford bara. går ju inte lyckas om han ska sitta skadad halva säsongen.
  15. jag ogillar han för hur han verkar vara som person.
  16. haha nee Rodgers får akta sig ...rolig draft faktiskt. Vissa val blir man ju rätt chockad över. Typ minnesotas. Eftersom jag är ett fan av Jake Locker så tycker jag det var kul att han blev draftad sådär tidigt men ändå rätt överraskande. Mitt lag falcons får ännu farligare offensiv nu oxå med JJ. Hade dock önskat mig en bra defensiv spelare istället men Ryan kmr bli ännu bättre nu med ett vapen till. Fan alltså hoppas verkligen det blir en 2011 säsong. Längtar så mycket nu. Edit: fan va rolig 2p2 drafttråden är. Gillar den här kommentaren "hopefully dalton or mallet drops to the 3rd round, carolina could really use a qb"
  17. snälla snälla låt inte sCam bli draftad först...usch!! det börjar om 40 min men här har ni lite predraft show http://homervisionhd.yolasite.com/
  18. så nu är jag ikapp alla avsnitt. Du hade rätt i att det blev bättre. Nu längtar jag till nästa avsnitt. Och jag är givetvis lite kär i vicky oxå. Sjukt perfekt kvinna!
  19. haha underbar!
  20. lol, jag tänkte på Atlanta Falcons QB Matt Ryan och lyckades besegra honom Han gissade 3 gånger på andra QBs runt samma ålder men hittade inte rätt. edit: ok, gick bättre när jag tänkte på Megan Fox.
  21. alltså va händer med nfl? http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=6439599 "Two NFL general managers told ESPN's Sal Paolantonio on Thursday morning that all transactions (free agent signings, player trades) are still on hold. Most important there are no negotiations with potential draft picks. The Carolina Panthers, who own the No. 1 overall pick in the draft, which begins Thursday night (8 p.m. ET, ESPN), cannot contact any of the possible top picks." Hur fan ska draften inatt gå? KAOS!!!
  22. vad är detta för roligt spel?
  23. yes, den verkar riktigt bra.
  24. kanske överskattar låten pga att real - barca matchen är så jävla tråkig men den här låten gillade jag. Go kropp verkar hon ha oxå när hon dansar där i dansstudion.
×
×
  • Skapa nytt...