Asså måste få skriva av mig. Va på finalbord i en turre och precis innan pengarna i en annan där jag fått stake. Så först gör jag ett dåligt spel med jj i finalbordsturren och busta som 7a. Sen missclickar jag all in i med 47 i staketurren och bustar precis innan pengarna.
Är så sjukt äcklad över mig sjv just nu. Att åka på beats är en sak, det går över på 15 min. Men att spela dåligt och sen missclicka gör mig så sjukt besviken över mig sjv. FYFAN asså!! vill bara spy på mig sjv.