Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. I stort sett som mig så det där ser bra ut
  2. Haslo

    Omaha Mtt

    både stars omaha turrar och plo8 turrar är det bra värde i. Stars har många gtd omaha turrar mellan 5-30 dollars buy in.
  3. har ingen bra känsla alls idag så räknar inte med vinst=)
  4. Ja den mannen spelar med känslorna utanpå kroppen oxå. Han gillar jag oxå Det va riktigt kluriga matcher idag måste jag säga. Känner mig riktigt osäker på alla tips. drog iaf iväg 2 tripplar och e kvadruppel. New Jersey Nets - Atlanta Hawks 2 1.59 New York Knicks - Oklahoma City Thunder 1 1.21 Memphis Grizzlies - Milwaukee Bucks 2 (+4.5) 1.91 New Orleans Hornets - Portland Trail Blazers 2 (+7.0) 1.91 odds: 7.02 Charlotte Bobcats - Utah Jazz över 179.5 poäng 1.90 Miami Heat - Washington Wizards 2 (+6.5) 1.91 Sacramento Kings - Phoenix Suns 2 (-3.5) 1.91 odds: 6.93 Boston Celtics - Denver Nuggets över 196 poäng 1.90 Dallas Mavericks - Orlando Magic under 198 poäng 1.90 Los Angeles Lakers - Detroit Pistons över 195 poäng 1.90 odds: 6.86
  5. HAHA lol. Hur kan man inte älska en spelare som älskar fotboll så mycket som han. Hur kan man inte älska en spelare som är så bra som han är. Hur kan man inte älska en spelare som helt enkelt berör så många
  6. satte in 200 kr på expekt för nåra dar sen. Ska se hur mycket jag kan få dom växa eller hur snabbt jag kan förlora dom. Har gått ok hittills så har gått lite plus iaf. Kör mest dubblar och tripplar på alla möjliga sporter. Det har gått klart bäst på över/under på nba. Prickat in en sån trippel varje dag. Ska läsa på lite nu sen kommer jag med lite trippelförslag om nån är intresserad.
  7. shahin, haru nå bra spel idag eller?
  8. ladda ner pokerstove så kan du se-
  9. Hmm ja jag vet inte om jag ska va ärlig. Det du säger stämmer säkert Fast spelar för så lite så orkar inte köra singlar då. Känns ovärt att gå 5 kr plus lixom. Då chansar jag lite hellre.
  10. Hehe nee dessutom kör jag tripplar. Har sjv lirat mycket över/under på nba och faktiskt fått in väldigt mycket där. Vet inte om jag haft tur eller om det är hyffsat lätt med lite research.
  11. Väntar på dina tips. Inatt ska jag köra som dig
  12. Kom igen nu utah. Jobba in en seger så blir det en bra dag.
  13. japp. vet inte om man får posta länkar men jag skickar pm.
  14. Ja det ser ju bra ut för dig i toronto matchen iaf. Usch så uselt dom spelar..
  15. Vad menar du, eller är det för komplicerat att förklara? =)
  16. Vafan. Jag har toronto här. Den enda jag hoppas du har fel på
  17. cyntax hoppas du kommer med lite nba tips sen.
  18. i andra handen så så openshova om du ska stjäla.
  19. nå nba bets inatt eller?
  20. Nakenbilder på Megan Fox, Jessica Biel eller Eva Mendes.
  21. Vad är dagens bästa spel cyntax?
  22. ramzi har du nå bra spel idag?
  23. samma här. Family guy och two and a half men slår det mesta.
  24. (L)
  25. Asså måste få skriva av mig. Va på finalbord i en turre och precis innan pengarna i en annan där jag fått stake. Så först gör jag ett dåligt spel med jj i finalbordsturren och busta som 7a. Sen missclickar jag all in i med 47 i staketurren och bustar precis innan pengarna. Är så sjukt äcklad över mig sjv just nu. Att åka på beats är en sak, det går över på 15 min. Men att spela dåligt och sen missclicka gör mig så sjukt besviken över mig sjv. FYFAN asså!! vill bara spy på mig sjv.
×
×
  • Skapa nytt...