Folk har en tendens at limpsyna oftare än dom limfoldar, speciellt i början av turrar. Med det i åtanke känns det ju som att du gör om din hand till en bluff mot 4 spelare. Den enda floppen du kommer va nöjd med är om du floppar set.
Nån mer än jag som knappt kommer in på stars. När jag ska logga in så ståre bara network status. Stänger jag den rutan så kan jag logga in men jag kommer inte in på nåt bord eller cashier. Är det min dator eller är det stars som är segt just nu bara?
Har haft ca 1 månads paus nu från pokern. Men idag har jag hittat tillbaka. Kommer nog börja lira massor igen nu. Det blir nl25 och sen så blir det turrar mellan 3-30 dollar. Fast cashgamet kommer inte hamn så mycket i dagboken då den främst är för mtts.
Fast idag blire inte så mycket mer lir. Det är kårkväll och det innebär karatefylla och spyor. GLGLGLGL!
Det lär släppas rätt sent. Sänds nog på natten i usa så kommer väl runt lunch imorn. Har man tur så kanske det kommer runt 6-7. är ju bara tanka från mini nova . com eller the poker bay . org.
Bon jovi - keep the fait
Bon jovi - If I was your mother
Aerosmith - love in a elevator
Aerosmith - Rag doll
coldplay - violet hill
Yellowcard - everywhere
Rock kills kids - Paralyzed
pussycat dolls - wait a minute
Lilla sjöjungfrun soundtrack - havet är djupt
scorpions - rhytm of love
Alla låtar av arctic monkeys
poison - nothing but good times
whitesnake - slide it in
bruce willis feat nån - under the boardwalk
Nik kershaw - under the boardwalk
Varsågod
Våga chansa lite i livet. Seriöst, känner du för det så testa. VA ere värsta som kan hända? Sverige är ett så pass bra land att ingen behöver va hemlös. Gl.