Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. och vann 100$+r för ännu mindre tid sedan
  2. NOSHIT??? Jag sa det för att jag ville poängtera att vi inte hade exakt samma internet.
  3. Folk har en tendens at limpsyna oftare än dom limfoldar, speciellt i början av turrar. Med det i åtanke känns det ju som att du gör om din hand till en bluff mot 4 spelare. Den enda floppen du kommer va nöjd med är om du floppar set.
  4. Jag har banhof oxå. 10/10. Kanske är nåt banhof fel då?
  5. limpa pre istället. så tidigt i turren så du behöver inte isolera med 99 imo. Speciellt inte när folk är så synglada. nu ere bara checka.
  6. Jag kommer inte ens in på http://www.pokerstars.com nu. Men alla andra sidor kommer jag in på.
  7. gah! Livstilt på datorn...
  8. Nån mer än jag som knappt kommer in på stars. När jag ska logga in så ståre bara network status. Stänger jag den rutan så kan jag logga in men jag kommer inte in på nåt bord eller cashier. Är det min dator eller är det stars som är segt just nu bara?
  9. Har haft ca 1 månads paus nu från pokern. Men idag har jag hittat tillbaka. Kommer nog börja lira massor igen nu. Det blir nl25 och sen så blir det turrar mellan 3-30 dollar. Fast cashgamet kommer inte hamn så mycket i dagboken då den främst är för mtts. Fast idag blire inte så mycket mer lir. Det är kårkväll och det innebär karatefylla och spyor. GLGLGLGL!
  10. Fmp Läsfel!
  11. dom va ännu sämre i upptakten av förra säsongen MED Ronaldo så lita på mig. Dom blir sjuuuuuuukt farliga överallt
  12. Välkommen tillbaka Cristiano!
  13. Vafan nu har du lurat mig 2 veckor irad att du ska synas på espn..illa!!!
  14. hade han q 10 i klöver?
  15. För at du är för tight om du foldar
  16. Det lär släppas rätt sent. Sänds nog på natten i usa så kommer väl runt lunch imorn. Har man tur så kanske det kommer runt 6-7. är ju bara tanka från mini nova . com eller the poker bay . org.
  17. Joo om varje spelare har en pistol mot sitt huvud och dom 3 bästa överlever. Frågan är om man ens foldar då
  18. Bon jovi - keep the fait Bon jovi - If I was your mother Aerosmith - love in a elevator Aerosmith - Rag doll coldplay - violet hill Yellowcard - everywhere Rock kills kids - Paralyzed pussycat dolls - wait a minute Lilla sjöjungfrun soundtrack - havet är djupt scorpions - rhytm of love Alla låtar av arctic monkeys poison - nothing but good times whitesnake - slide it in bruce willis feat nån - under the boardwalk Nik kershaw - under the boardwalk Varsågod
  19. Våga chansa lite i livet. Seriöst, känner du för det så testa. VA ere värsta som kan hända? Sverige är ett så pass bra land att ingen behöver va hemlös. Gl.
  20. Me=tiltad=ser en sånhär tråd=skriver bittra inlägg för att tilta av sig. Håll med mig så jag blir avtiltad istället. (a)
  21. alla med tur kan leva på det. Dom som föddes med otur har ingen chans. Tyvärr!
  22. nice db. Lycka till. May the gods be with you.
  23. lol om det är ipoker äre ju blixtsyn direkt.
  24. ogillar man pengar foldar man.
×
×
  • Skapa nytt...