Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. hade massvis med marker. Sen när jag vakna så hade jag typ 2 bb kvar men jag klarade mig...
  2. Haha jag gjorde oxå¨det misstaget. blev så trött att jag gick och la mig efter ca 2.5 timme. Cashade ändå lol.
  3. De flesta 26$FO på ftp+alla som e billigare och har gtd pricepool. 150kGTD på prima och 6.5kGTD på prima. GL till alla och må vi få se många FT!
  4. Tyckte att det var dags med en riktigt jävla söndagsgrind för en gångs skull. Passar perfekt då det är sista dan med poker på ett tag då jag imorn åker till norra sverige och firar jul. Lirar de mest 24+2FO på ftp, 6.5k och 150k på prima. Idag ska det klonkas precis som förra söndagen. För att ladda upp på bästa sätt så sätter man på den här låten
  5. asjkajsklajsa im stupid
  6. haha asså jag förstår väl vad disable betyder men jag menar, Vad kan man göra åt det och varför funkar andras videos? Eller är det bara så att youtube spärrat visa videos såhär och det går inte göra nåt åt det?
  7. Nej jag förstår inte. tyvärr.
  8. Hmm och sen då? Ich don't understand...
  9. Ok här får du två helt crazy sköna partylåtar ASSÅ VARFÖR FUNKAR INTE MINA LÄNKAR?!?!?!? Iaf Kanye west med stronger och Kanye west med touch the sky
  10. I början av en turre på SvS hade jag nog aldrig foldat där (antar att det är svs?). Fast det känns ju som att du är slagen. Sen tycker jag du ska höja till 4xbb på första nivån
  11. HAHAHA
  12. Säg till när eller om ni vill veta hur den utspelade sig. Är iaf nöjd med svaren hittills. Tackar så hjärtligt.
  13. det var väl ca en 180 kvar. 50 itm.
  14. hahaha ja dagens kommentar imo:D
  15. mm men nu måste han ju iaf han världsrekord i stack på nl50.
  16. Det är iaf hans kompis.
  17. Denna hand skedde i en 20$ rebuy på ftp. Preflopp så är det ju inget att diskutera men floppen. Hur gör jag här. För det första: Cbetar jag? För det andra: Hur mycket cbetar jag i detta läge? Jag tycker sjv min cbetsize är bra men jag kanske har fel. Nu när han ställer vad gör jag då. Visst jag är ju i 99% av fallen slagen eller? Men jag har ju commitat nästan halva stacken och det kostar mig "bara" mina resterande ca 8600 i en pott på ca 28k för att syna. Så min fråga är. Foldar jag eller synar jag? Full Tilt Poker Game #9528452167: $17,000 Guarantee (Rebuy) (72571084), Table 21 - 200/400 Ante 50 - No Limit Hold'em - 17:08:10 ET - 2008/12/16 Seat 1: BLIZT (8,780) Seat 2: the mini jew (28,098) Seat 3: Sleepyis1 (18,662) Seat 4: KronicKiller (27,175) Seat 5: ChipnaChrrrr (2,907) Seat 6: bono32 (9,892) Seat 7: jooj42 (20,182) Seat 8: Hollaplaya68 (27,014) Seat 9: Haslo (16,419) BLIZT antes 50 the mini jew antes 50 Sleepyis1 antes 50 KronicKiller antes 50 ChipnaChrrrr antes 50 bono32 antes 50 jooj42 antes 50 Hollaplaya68 antes 50 Haslo antes 50 ChipnaChrrrr posts the small blind of 200 bono32 posts the big blind of 400 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to Haslo jooj42 raises to 1,200 Hollaplaya68 folds Haslo has 15 seconds left to act Haslo raises to 3,250 BLIZT folds the mini jew folds Sleepyis1 folds KronicKiller folds ChipnaChrrrr folds bono32 folds jooj42 calls 2,050 *** FLOP *** jooj42 has 15 seconds left to act jooj42 checks Haslo bets 4,500 jooj42 raises to 16,882, and is all in Haslo???
  18. Nu vet jag inte om han har gjort såhär innan men annars tycker jag det bara är att folda pre. Om han däremot stjäl mycket så 3beta all in istället för att låta han få chansen att 4beta dig. Sen så tycker jag du ska sänka dina raisebelopp, HÖGST 2.5xbb räcker såhär sent in i turren.
  19. För att variansen tar kål på ens psyke? vad nickar du
  20. Gl! Skriv om det vankas finalbord.
  21. Ok, så bara för att vi är på ett pokerforum så är det ok att inte veta om vardagliga uttryck som funnit i all evighet?
  22. Något jag inte förstår är hur ni kunde tolka hans iskallt fel. Herregud. Get out of the pokerbox plx.
  23. hehe tyty
  24. Lyckades komma 2a i 12.5k gtd på ftp precis. Vinst: 2600$ Loosade HU efter att ha haft han all in för vinst 3 ggr. Men shit happends. Känns som det vart på gång nåra veckor nu med en fin klonk då jag spelat sjukt bra och haft massor av finalbord i lite mindre och billiga turrar. MEN SJUUUUKT skönt va detta iaf.
×
×
  • Skapa nytt...