Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Ingen aning hur jag inte lyckas posta ovanstående HH så att kortens färger visas (om någon förstår vad jag menar). Missade denna, tack m8!
  2. Tack för input man, uppskattas. Tror även jag har 99+ med i den raise rangen. Vet inte om du trollar eller är allmänt uttråkad 5 på natten men har uppdaterat dagligen sen jag drog igång. Fyi, är Mån-Tisdagar ledigar dagar för mig. Kul med lite diskussion angående r/f range från Hijack som SS. Börjar bilda mig en uppfattning om över vilka händer som bör ingå där. För att återgå till handen som diskuterades så jammade jag givetvis: TGrinder1986: raises 22536 to 24336 and is all-in Ms.MaLLIa: folds Aziz.Mancha: calls 20279 and is all-in FerghalPower: folds mariacar609: folds Uncalled bet (4057) returned to TGrinder1986 *** FLOP *** [8d Qh Js] *** TURN *** [8d Qh Js] [2h] *** RIVER *** [8d Qh Js 2h] [4c] *** SHOW DOWN *** TGrinder1986: shows [As 7s] (high card Ace) Aziz.Mancha: shows [7h 7c] (a pair of Sevens) Aziz.Mancha collected 44878 from pot *** SUMMARY *** Total pot 44878 | Rake 0 Board [8d Qh Js 2h 4c] Seat 1: mariacar609 (big blind) folded before Flop Seat 2: parizakio folded before Flop (didn't bet) Seat 3: troquelad424 folded before Flop (didn't bet) Seat 4: MILF ISLAND folded before Flop (didn't bet) Seat 5: ael1979 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: TGrinder1986 showed [As 7s] and lost with high card Ace Seat 7: Ms.MaLLIa folded before Flop (didn't bet) Seat 8: Aziz.Mancha (button) showed [7h 7c] and won (44878) with a pair of Sevens Seat 9: FerghalPower (small blind) folded before Flop
  3. Dubbelskepp idag, egentligen trippelskepp men den minsta turren var för smågrus så knappt värt att nämna. Skeppade $2.20+R 2x-Turbon för $3K och även Långsöndag på Svs för närmare 6K SEK. Inte ofta man plussar på Söndagar men när man väl gör det känns det förjävla skönt.
  4. Vilka tassar har vi i den rangen?
  5. Np! Den är riktigt go! Haha, är nog mest en vanesak antar jag. (: PokerStars Hand #136350783368: Tournament #1241362479, $20+$2 USD Hold'em No Limit - Level XV (900/1800) - 2015/06/06 18:48:27 CET [2015/06/06 12:48:27 ET] Table '1241362479 13' 9-max Seat #8 is the button Seat 1: mariacar609 (125344 in chips) Seat 2: parizakio (18407 in chips) Seat 3: troquelad424 (159640 in chips) Seat 4: MILF ISLAND (108971 in chips) Seat 5: ael1979 (20857 in chips) Seat 6: TGrinder1986 (24516 in chips) Seat 7: Ms.MaLLIa (53374 in chips) Seat 8: Aziz.Mancha (20459 in chips) Seat 9: FerghalPower (41040 in chips) mariacar609: posts the ante 180 parizakio: posts the ante 180 troquelad424: posts the ante 180 MILF ISLAND: posts the ante 180 ael1979: posts the ante 180 TGrinder1986: posts the ante 180 Ms.MaLLIa: posts the ante 180 Aziz.Mancha: posts the ante 180 FerghalPower: posts the ante 180 FerghalPower: posts small blind 900 mariacar609: posts big blind 1800 *** HOLE CARDS *** Dealt to TGrinder1986 parizakio: folds troquelad424: folds MILF ISLAND: folds ael1979: folds TGrinder1986: ???? Har vi någonsin en raise-fold range från Hijack med 14BB eller jammar vi alltid här? Vi är ITM med ca 27 spelare kvar.
  6. Någon specifik lista du tänkte på? Lirade mest Svensk Hip Hop idag, så om det är den du tänker på, så är det denna: Tack btw! (: Tyty, sir! Stämmer!
  7. Vet inte hur mycket det intresserar att raila micro MTTs men slängde upp en stream för den som har tråkigt. http://www.twitch.tv/tgrinder
  8. Ty man! Tänkte riva igång ett turrepass om en timme eller två. Upplever Fre-Lördagar otroligt mer softa än dom andra dagarna i veckan, framförallt på PokerStars. Känns som regsen går och väntar på Söndagsgrinden. Med det sagt så lär man väl backa rakt ut. Återkommer!
  9. Är nog en ganska generell uppfattning från folk, så fort man inte huserar på Svs dagligen. Ty. Ty. Ty man, nä blir inget sånt. Omöjligt att ha 100% fokus med 4 Zoom + 8 regular tables rullandes. Kan konstatera att dagboksriggen inte existerar på siter utanför Sverige. Fick i alla fall in en fin volym, alltid något positivt att ta med sig. Graf + ett par härliga HH's följer nedan.
  10. Halvvägs in i min SN-chase känner jag nu att det är dags för en Juni challenge för att hålla motivationen uppe samtidigt som jag vill ge CG-spelandet mer fokus än jag gjort tidigare i år. Nivån som spelas är $NL100, Zoom + regular tables, combined (kör lite JV-style här och mixar in engelska ord) med Svs. Kommer även trycka in ett par turrepass under veckorna också så förhoppningsvis kan man bjuda något fint djuplöp. Lika bra att kicka igång med en skön saxofon beat, enjoy!
  11. GL, förväntar mig frekventa (positiva) tweets resten av veckan.
  12. Håller med om att waivern var alldeles för tunn förra säsongen. Ser gärna en ändring på det.
  13. GLGL, blir railen här med!
  14. Dessvärre bor jag en bra bit ifrån Småland men kommer lockdowna SCOOP hela nästa vecka också. Så har du "vägarna förbi" Stockholm är det bara dra ett PM här eller på Twitter. GL ikväll!
  15. Stort WP och GG mannen! Kul med svenska framgångar i SCOOP. GL i dom resterande eventsen.
  16. Ja, jag vet vad du nickar. Be snällt så ska jag fundera på saken.
  17. Självklart är det aldrig kul att inleda året med en back månad. Samtidigt tror jag det en väldigt nyttig väckarklocka för många nya heltids-grinders. Just för att det med största sannolikhet kommer finnas månader då du backar. GL, ses vid borden!
  18. Bjud på graf, kan ju inte bara posta i månadsresultats trådarna när du är plus.
  19. *Lucifer* och Pokergod92 är 2 talanger som även samarbetar. Som tur är båda totalt värdelösa. Bara gå in och söka på dom just nu så ser ni hur dom vackert sitter på samma bord och knappt spelar en näve mot varandra. Såvida dom inte flattar och försöker få någon att squeeza.
  20. +1
  21. Lyckat skott, tack för underhållningen!
  22. Hur kommer det sig att du inte trycker mer turrar på Svs? Att kombinera både PS och Svs borde ju vara nöten för dig då majoriteten av turrarna på Svs är just micro. Sen skadar det inte att till och med regsen är värdelösa på statens sida. Bara en tanke! Mvh #Gratispengar
  23. Jamma pre, som spelat vill jag bara spy..
  24. Har du fått fnatt eller? Du sitter och svarar på 3-4 år gamla trådar.
×
×
  • Skapa nytt...