Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. +1, sjukt nötigt att ha igång det på andra skärmen när man grindar. (:
  2. Tragisk människa, rejält outat nu i alla fall. Blir jobbigt att behöva kolla sig över axeln varje gång man går ut..
  3. Exakt! Sry //Crappy
  4. Det var min första tanke också. Hoppas för övrigt att den lilla f*ttan åker dit för detta även om jag tror chansen är liten. Edit: Hittade hans badoo. Finns en bild där man ser en gaddning med pokerkort på handen, intressant.
  5. Hade nästan glömt bort Survivor League. Stort grattis! (:
  6. Vidrigt! Svårt att se positivt på saken när man bustar på ett sånt sätt men det är ju trots allt dessa idioter som får pokern att rulla dagligen.
  7. Hur går det i turren? (:
  8. Haha, fan vad jag garva när jag såg din bild! Gjorde min misärkväll lite roligare.
  9. Ah nice, ryggade NB massa förra säsongen. Blivit mer NFL den här säsongen så inte blivit så mkt ryggar där än. Men han är stabil, gillar hans tankar och analyser. Ska dock bli mer NHL bets framöver. (: Lastat något inatt?
  10. Hade lätt kommit förbi på en kall som sagt, bor dessvärre i Stockholm. Du får väl komma upp till Kobra annars och slå två flugor i en smäll om inte annat. (:
  11. Vilka cappers ryggar du inom NHL?
  12. Bara smeta in skiten pre mannen, inga konstigheter!
  13. Haha, verkar som du har en bra fylla! Tar gärna en kall för övrigt!
  14. Den ska du vara glad för att AcesRocks raisa för jag hade degat in och scoopa potten annars. (:
  15. Kör vi någon CONSOLATION LADDER eller är det GG för säsongen? Kan vara bra att veta innan Week 14 drar igång.
  16. 3:e gången gillt som man brukar säga!
  17. Haha nä, för rutinerad för att bli bakfull numera. Men nog var jag inne och vevade lite även om det var ett par kortare sessioner. Dessvärre har men ett stort intresse som tar upp större delen av Söndagar så inte alltid man får in den volym man önskar. GL tills nästa gång vi möts! (:
  18. Kommer definitivt följas!
  19. Mycket trevlig läsning! Vad går en sån här resa på, ungefär?
  20. 2 år irad har jag råkat ut för det där, förra året var det Julio Jones och det här året Megatron, lär mig gärna! Men GG i alla fall, riktigt skoj säsong och känns skönt att avsluta med 6(!) raka vinster efter den horribla inledning av säsongen.
  21. Bra jävla match i Patriots - Packers, helt klart en av dom bättre den här säsongen.
  22. Vart helt säker på att det va just 3+3 lag som gick vidare till playoffs, men då känns det som bättre plåster på såren att man inte gick vidare. (:
  23. Synd att man inte hamna i EAST, hade man haft chans på playoffs. Lite väl veka lag där jämfört med oss i WEST.
  24. Haha, skönt att höra!
×
×
  • Skapa nytt...