Det var min första tanke också. Hoppas för övrigt att den lilla f*ttan åker dit för detta även om jag tror chansen är liten.
Edit: Hittade hans badoo. Finns en bild där man ser en gaddning med pokerkort på handen, intressant.
Ah nice, ryggade NB massa förra säsongen. Blivit mer NFL den här säsongen så inte blivit så mkt ryggar där än. Men han är stabil, gillar hans tankar och analyser. Ska dock bli mer NHL bets framöver. (:
Lastat något inatt?
Hade lätt kommit förbi på en kall som sagt, bor dessvärre i Stockholm. Du får väl komma upp till Kobra annars och slå två flugor i en smäll om inte annat. (:
Haha nä, för rutinerad för att bli bakfull numera. Men nog var jag inne och vevade lite även om det var ett par kortare sessioner. Dessvärre har men ett stort intresse som tar upp större delen av Söndagar så inte alltid man får in den volym man önskar. GL tills nästa gång vi möts! (:
2 år irad har jag råkat ut för det där, förra året var det Julio Jones och det här året Megatron, lär mig gärna!
Men GG i alla fall, riktigt skoj säsong och känns skönt att avsluta med 6(!) raka vinster efter den horribla inledning av säsongen.