Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Handlar nog mer om devas okunnighet som lägger ett bud på ett QB som ingen vill ha mer än att han är hypead av mig. Faktum kvarstår dock att han gjorde 20 PTS i första matchen sedan skadan. Hur gåre för C-Mike förresten? Can i get some hype in the chat please..
  2. Spelar nog flat turn och föredrar hellre att donka river. Som spelat ger jag nog upp. Har svårt att se han folda 99+ här mtp statsen han visar upp. Och vad reppar vi egentligen om vi bettar river? Vi har ju absolut inga 7x i våra range som spelat. (Visserligen kanske inte FI tänker så långt men faktum kvarstår ändå)
  3. Håller verkligen inte med. Även om du anser (vilket vi är sett till preflopspelet) är alldeles för högt i våran värderange för att folda, så finns det inget som riktigt tyder på att FI ska gå out of line på denna runout. Sen tror jag dom flesta regs och även denna kommer 3-betta just händer som AK/AQ vs minraise och flatta A2o/A2s.
  4. Tyckte Geno såg riktigt bra ut trots 1 INT i senaste matchen. 20 PTS i första matchen sen skadan får ändå ses som ett riktigt bra resultat. Sen kommer Jagauars defense passa Geno som handen i handsken då dom tillåtit 17.9 fantasy points per game to opposing arms. Det va ju (behöver nog inte nämna några namn) som sa att det va 0 upside i Geno för inte så länge sen..
  5. Intressant tass, rent spontant känns det som vi tittar in i nöt här i form av A2 alternativt 3 kombinationer av TT. Ser inte riktigt vilka händer han bluffar med här och har svårt att se FI med den infon vi har göra om Tx till en bluff. Hatar livet och hittar explo folden. Vore även intressant att höra tankarna från jimenez som vill spela syn.
  6. Hans inlägg är visserligen bra så finns väl inge anledning att ge honom skit, däremot verkar Ulf Engström vara en riktig jävla pajas.
  7. Vilket jävla fiasko, avgå samtliga!
  8. Jösses vad du slaktar händer, vad försöker du reppa i hand 1?
  9. Angående Geno: "You can say many things about the 24-year-old quarterback. Sure, the young kid is immature, and he might be off putting to teammates, but professionals do not have to be best friends. The truth is, Smith is more athletic, and throws better deep passes then Fitzpatrick. Fitzpatrick does not have the arm to utilize a vertical passing game to push defenders out of the box and make them pay on play action. Geno Smiths talents are suited for this offense, which focuses on creating mismatches in the passing game and setting up the pass with the run. He has the ability to get first downs with is feet to extend drives, something that Fitzpatrick cannot do. If Fitz cannot figure out how to cut down on the turnovers, even in victories, there is no reason to leave Geno on the bench." Oerhört underhållande när du sitter och uttalar dig om saker du inte verkar ha någon koll på alls efter att ha följt NFL i 1 säsong. Keep em' coming..
  10. Haha, jävla sjukhus! 18h.. Skön comeback!
  11. Haha! Matchmaking i CS:GO. Bara joina om du är sugen!
  12. Tja m8, ser att du grindar men frågar ändå om du är sugen på dra en MM som cooldown efter sessionen?
  13. Ser också hellre att vi ändrar på antalet bänkplatser än spelarpositioner.
  14. Ungefär lika bra som det går för dig med att bumhunta VIPs på PF.. Edit: Och bäst kommer jag aldrig bli, vi alla veta att Meta innehar den titeln ohotad.
  15. Det är väl sånt man få ha i åtanke helt enkelt. Det låter lite som att "du" vill äta kaka och samtidigt ha den kvar, funkar inte riktigt i det här sammanhanget, IMO. Kör på som det är.
  16. Inte så svårt att lista ut vem av dessa två du är..
  17. Det är väl inget nytt fenomen att fisk gör sånt?
  18. Riktigt bra sammanfattat! Kudos
  19. Grön = TAG Röd = LAG fwiw
  20. Fan missa detta, var tvungen att dammsuga micro på Svs lite. Är det fortfarande game eller för sent?
  21. Ty, my russian friend!
  22. Sweet! Släng iväg en invite sen när du är redo. 20:00 känns annars som en bra tid? Boman brukar även vara down för game så då är vi minst 3.
  23. Försöka styra en match ikväll?
  24. Tänkte släppa en RB då jag behöver förstärkning på min WR-sida, återkommer!
×
×
  • Skapa nytt...