Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Vad har vi för synrange här om vi foldar KK? Bör vara extremt enkelt för denna reg att exploatera dig om han vet att du foldar KK i såna här spots med den historik ni trots allt verkar ha. I'm a confused fish..
  2. Frågan är väl om "vi" gillar ditt spel eller inte? Personligen hatar jag det. Känns som du spelar oerhört mycket scared money i den här spotten istället för att tänka ranges och sen intalar dig själv att det är en bra fold för du tror att han inte värdebettar sämre händer än KK så som AJs/QQ/JJ etc. Live poker, fantastiskt underhållande måste man ändå säga.
  3. Vafan.. Här har man stressat hem och så kan man inte logga in..
  4. b/f måste väl ändå vara att föredra än c/f. c/c känns jag helt uteslutet i min bok. Så ja..nej jag foldar aldrig här men sen är jag inte vinnande på 25/25 på CC heller.
  5. Hand 4: Checka bakom river. Folk tenderar att vara alldeles för stubborn på parade brädor och den rivern förändrar ingenting som skulle få han att folda när han väl tagit sig dit. Du har ju trots allt liiite showdown value om han skulle dyka upp med AK alternativt någon random AJ.
  6. Undrar också det..dött som i graven här!
  7. Balanseras det mycket här?
  8. Haha sorry! Kunde inte låta bli, var så extremt passande!
  9. Jag får spader på den här jävla lösenordsrebusen..
  10. Självklart kan du det.
  11. Hand 3. c/c flop, c/c turn, c/f river.
  12. Dåligt med updates här..
  13. Är väl bara säga att du jobbar som equity analyst.
  14. Hur många timmar uppskattningsvis spenderar du i labbet varje månad?
  15. Undrade precis vart du hade tagit vägen, dina poster är saknade! Må väl!
  16. Vore intressant att höra tankarna bakom en 12BB shove med den handen. Nu var jag som tur är inte en av som som köpte prollar i dig men hade jag vart det hade jag nästan begärt pengarna tillbaka. Iskallt spel i mina ögon..
  17. Instämmer i kören, mycket läsvärd TR!
  18. Trots allt munhugg genom åren får man väl ändå säga grattis till titeln!
  19. Riktigt grym transformation!
  20. Sådärja Valter, nu jobbar du in en plus-trend innan julledigheten!
  21. Äsch, lägg av! Fortsätt skriva hur om hur bettingen går, tycker det är kul att följa. Förhoppningsvis vänder du trenden snart.
  22. Vet inte heller vad som är "rätt" men alltid intressant att höra hur tankarna går på ett finalbord med så pass mycket pengar på spel. Tror absolut inte det är fel att spela flat där och ta "lågvarians"-linjen såpass tidigt och med dom stackdjupen. Tack för svar och återigen grattis!
×
×
  • Skapa nytt...