Gå till innehåll

DavidDuzak

Members
  • Innehåll Antal

    1 115
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av DavidDuzak

  1. nice nice, hade varit kul med lite irls också imo. glgl!
  2. haha mm finns en hel del roliga och dyra saker där, fotöljer framför allt jag letar själv efter vitrinskåp + bokhylla men tycker det är svårt att hitta något roligt. någon som har tips kanske? vill ha något stilrent vitt och gärna med möjlighet att gömma undan eventuell alkohol. boconcept har också en del roliga prylar.
  3. kung royalen
  4. gabbeguzak lär vara den bästa spelaren under 25/50
  5. http://www.lannamobler.se/ finns en del fint men ganska dyrt imo
  6. suits är en skön serie. sedan har vi ju office us om du inte har sett den. tar dock en två säsonger innan det blir riktigt bra.
  7. pre sizen är det enda som är bra imo. trots dina argument om fi så finns det 511 händer som är bättre att göra det där spelet med. så välj en av de istället för det blir dyrt om du ska göra det med alla.
  8. well i would make it one double fold
  9. Uppföljning på detta please, myyycket underhållande
  10. syn /riktigt god PLOspelare
  11. soni låter hälsa att maskinen som gör jobbet är ledig under juldagarna
  12. Aldrig förstått varför alla tycker att poker är en sådan misär, det är ju roligt!
  13. Hoppas det slutar bra! *håller tummarna*
  14. Ser inte problemet med att den kostar 50k eller mer för den delen heller, om du kan sälja den till 70-80% av inköpspris(i väldigt många fall) flera år efter inköp. Tycker det till stor del dödar ursprungsfrågan.
  15. chrono24 är ungefär som blocket så ta det lilla lugna med till vem ni skicka pengar.
  16. mysig grindhörna och fina högtalare*
  17. ny dag, nya potter
  18. låter som ett riktigt magiskt problem! fungerar det kanske att bara blåsa om datorn igen? haha sry shahin, ska börja följa din blogg i gengäld!
  19. hoppas det är okej att jag lånar för en liten fråga! skriver här eftersom att jag vet att det är många proos med dells 30" skärm här. jag har formaterat alldeles nyss och jag har nu problemet att grafiken blir väldigt dålig ju högre upplösning. jag har uppdaterat grafikkortets drivrutiner men det verkar inte hjälpa. någon som har haft samma problem?
  20. Turneringskväll fredag låter extremsjukt
  21. när var det alla skulle dra till dublin?
×
×
  • Skapa nytt...