Kör ni förstärkare till lurarna ni som kör bose? Mobil/mp3 spelare måste väl agera flaskhals utav bara den med så bra lurar. Funderar själv på att köpa så därför jag frågar.
väldigt gammalmodigt av er att diskutera vilka som skulle vara de bästa regsen, det enda sättet att avgöra denna fråga är att ta reda på hur mycket deg alla har på sitt svskonto. ingenting annat räknas... imo
Tycker det är snällt av Jon att utbilda oss som inte vet vad apm och liknande uttryck verkligen betyder. Däremot tycker jag att det du håller på med är slöseri med tid och lite töntigt. Ta inte in diskussionen på fel spår nu utan fyll i ifall du har något att dela med dig av. Sedan kan det även vara så att Jon bara skrev apm till en början och insåg att alla faktiskt inte förstår vad det betyder. Då är det snällt av honom att gå in och korrigera.