Gå till innehåll

DavidDuzak

Members
  • Innehåll Antal

    1 115
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av DavidDuzak

  1. nvm
  2. du som är ellayahudi?
  3. Viker damhög färg och sämre där.
  4. Kör ni förstärkare till lurarna ni som kör bose? Mobil/mp3 spelare måste väl agera flaskhals utav bara den med så bra lurar. Funderar själv på att köpa så därför jag frågar.
  5. Vet att Oscar Silow spelar regulärt nl10k+ på samtliga europeiska nätverk med mycket goda resultat.
  6. Tackar så mycket för hotelltipset i officedbn, nu ska tre nätter spenderas där.
  7. väldigt gammalmodigt av er att diskutera vilka som skulle vara de bästa regsen, det enda sättet att avgöra denna fråga är att ta reda på hur mycket deg alla har på sitt svskonto. ingenting annat räknas... imo
  8. foldar och väntar på ett bättre läge
  9. ni har tydligen inte padrinos som vän på facebook men i övrigt så var det en mycket fin rättning sdehman =)
  10. nej det är ingen förkortning av något utan SONY DSC
  11. Tycker det är snällt av Jon att utbilda oss som inte vet vad apm och liknande uttryck verkligen betyder. Däremot tycker jag att det du håller på med är slöseri med tid och lite töntigt. Ta inte in diskussionen på fel spår nu utan fyll i ifall du har något att dela med dig av. Sedan kan det även vara så att Jon bara skrev apm till en början och insåg att alla faktiskt inte förstår vad det betyder. Då är det snällt av honom att gå in och korrigera.
  12. Vad trevligt med en aktiedagbok! Hoppas att alla de som är duktiga här på forumet kan ge kritik på det som skrivs Lycka till, ska bli kul att följa!
  13. +1, svårt att inte älska bluwwe =)
×
×
  • Skapa nytt...