jag som trodde att alla pokerspelare välkomnade variansen och enbart körde trafikförsäkring.
skämt å sido. för mig var moderna försäkringar billigast, jag kör på halvförsäkring med tillägg för viltskada då det kryllar av ren, björn och älg här på vägarna i norrland. förmodligen inget du behöver ta i beaktning. för mig blev halvförsäkring drygt halva priset.
se till och var noggrann med att ta bra bilder när du gör en annons, inte att underskatta.