Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Eller är det så att dina checker är utställda av just din bank? I mina fall var det ju kalle anka-checkar från banker man aldrig hört talas om i mystiska länder..
  2. Så bankerna skulle göra det helt gratis utan minsta lilla avgift bara för att vara bussiga? Skulle inte tro det.. På iaf Nordea senaste gången jag löste in check kostade det 120kr och förutsatte att man då hade konto och redan hade minst motsvarande summa på banken. Hade man inte det så var alternativet att de löste in den via nån sorts inkassoföretag och då kostade det helt plötsligt 800kr. Nöten var att ha en personlig bankman, då var det aldrig nåt strul.
  3. Löste in checker på löpande band när jag började lira på nätet för typ 10 år sen då det inte fanns några andra alternativ för cashouts. Aldrig nåt som dök upp i deklarationerna. Kanske är vid samma summa som på utlandsinsättningar på +150k de rapporterar inlösta checker oxå?
  4. Cashout funkar precis som vanligt, iaf för mig.
  5. De körde den som extranummer i globen -98 har jag för mig
  6. Är det inte bara att testa logga in för deklaration på skatteverkets hemsida med e-leg o se vad som kommer upp?
  7. Har oxå funderat på varför han aldrig lirat 100/200 o högre sen han signa för stars . Måste ju finnas nån hake iaf 4 sure.
  8. Vad sägs om lite PL 5cd rebuyturrar?
  9. Fan, då får jag alltså inte Victors autograf som heltok skulle arra
  10. Fortsätt gärna, gillar infon om rullpotterna
  11. Ok, virgin är en jävla skitsajt bara för du klantar dig själv o inte ens orkar kolla mailen när du reggar dig..
  12. Han mosar gordo16 i plo i skrivande stund om nån vill raila edit. svängde åt andra hållet rätt snabbt..
  13. Gick det en $215 PL 5cd igår på pokerstars, på en tisdag?
  14. Har en känsla av att VÄLDIGT många barn bidrar med skatteintäkter som ränta på sparkonton genererar.
  15. Donner

    Snustråd

    Finns ett relativt nytt märke som heter knox som är av ungefär samma kaliber som granit. 199kr stocken bara.
  16. Kul kul . Synd bara att det ligger så jävla off för mig. Tälta i buskarna när turrarna är över känns inte så hett
  17. Lirade en mörkpokerturnering följd av en texas rebuy i nån liten lokal vid en träningsanläggning för några år sen i Norrtälje. Var du med där månne?
  18. Dagsböter o villkorligt
  19. Vågar man ens klicka på den där länken eller får man virus o keyloggers o fan o hans moster då? Verkar lurt
  20. Donner

    --

    Varför gällde inte detta även för ZeeJustin som spelade samma turneringar med ett dussin konton?
  21. Är du aldrig ute o super längre så det blir lite rolig läsning? Börjar bli lite väl mycket HHs and shit här nu
  22. Var det över tre månader sen du fick in den senaste eller har du bara sluta skriva klonkarna? Tråden var lite roligare när du skrev om hur nära du var och när du fick till det
  23. Läser man vidare i tråden så verkar det ju som om maskinen inte dragit pengar för insatsen. Bara snurra på med maxbet o håva in vinsterna. Borde ju inte va särskilt svårt att kolla upp. Är ju bara att kolla loggarna för spelen.
  24. Sämre bank än Nordea när det gäller såna här saker får man fan leta efter. Exakt så här gick det med ett av mina uttag genom VISA för massa år sen. Pengarna krediterades på ett gammalt, spärrat kort. Det var iofs på pokerstars, men antar att det funkar på exakt samma sätt oavsett sajt. Bråkade med både Nordea och Stars. Alla jag pratade med på Nordea var som vanligt helt hopplöst okunniga. Ingen kunde hitta ett enda spår av pengarna o de hävdade att de aldrig fått dem. Pokerstars hävdade att "the transaction had been fully settled" dvs gått igenom korrekt o blivit utbetald. Minns att jag gjorde en skriftlig anmälan till Nordea oxå, men tror inte det hände så mycket mer då heller. Tror det var min personliga bankman(som jag tidigare inte ens visste om att jag hade) som redde ut det hela. Iaf var det så att pengarna hade hamnat på nån sorts slaskkonto på Nordea där såna här överföringar utan korrekta mottagare hamnar. Där skulle sen nån snubbe granskat alla summorna o manuellt överfört dem till de rätta kontona. Fick aldrig nån förklaring varför detta aldrig skedde. Typ 14 månader tog det för mitt uttag att hamna på kontot.. Heja Nordea
  25. Lol, rosa pantern spelades upp i mitt huvud när jag läste det här http://www.youtube.com/watch?v=cVDVL8DA7kg&feature=related <----2,10 in i klippet
×
×
  • Skapa nytt...