Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Läste nåt på en sida men det hamnar nog mer under kategorin rykten. Länken blir väl bortplockad av moddsen om jag postar den så klipper ut ett stycke At this point, lawyers for Full Tilt Poker, Groupe Bernard Tapie and the Department of Justice are reportedly still working out the details and putting the deal to paper. According to a source close to the situation (who asked not to be named), things are “absolutely on track” and continuing to move forward.
  2. Glömt föra över pengarna till "rätt" sektion inom redbet innan du tar ut?
  3. Det var som fan, trodde jag var ensam i världen att gilla Commando. Sett den ett par hundra gånger, lätt världens bästa film
  4. Jävlar va bra Isi sprang i helgen om man ska tro aftonbladet. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article14066582.ab De lär väl ändra siffrorna snart så bäst jag citerar Till en början, under fredagen, gick det tungt för Blom som snabbt förlorade 180 000 kronor men senare under helgen vände han trenden och vann 1 524 821 miljoner dollar på PokerStars
  5. Blev ingen vidare session det där Han måste backat 6-700k
  6. Eventuellt Antonius om man ska tro på rykten
  7. Men seriöst, har ni ens läst igenom era egna regler & villkor för kampanjen? Vi kan ju kika lite under punkt 8. 8.Under Kampanjen gäller strikta regler för spelares uppträdande. PokerStars förbehåller sig rätten att vidta åtgärder mot spelare som missbrukat någon del av Kampanjen. Sådana åtgärder innefattar bl.a. avstängning från Kampanjen eller Klienten och konfiskering av priser som erhållits till följd av sådant missbruk. Beslut om vad som utgör missbruk av Kampanjen ligger helt hos PokerStars ledning. Du får gärna berätta hur ni tolkat det som jag fetmarkerat. Om inte tokfoldning hu på 24 bord faller in under det, vad gör det då?
  8. Läste nånstans att stars hade lovat blocka Hastings från att kunna sitta vid samma bord som Isi men struntade sen i det
  9. De har släppt ordentligt på klädselkraven sen de öppnade cosmo. Minns att polarn fick åka hem o byta skor på premiärkvällen för att hans vinterkängor inte var fina nog trots att det var mitt i vintern typ. Själv fick jag öppna jackan för de ville se att jag hade skjorta eller nåt annat finare under
  10. Donner

    Poker770

    De hade en grymt bra bonus för 6-7 år sen.
  11. Nix, stars använder en riktigt bra och aktuell kurs
  12. Ja se på fan, det är tvärsom nu . Börjar undra om det är så att de uppdaterar de två olika kurserna vid olika tillfällen o med månadsintervaller eller nåt Men dollarn står väl i 6,7 i dagsläget så det är ganska risiga kurser båda två oavsett...
  13. Jo, det är den summan (xxxxxxx) du får, men jämför den med deras exchange rate. Tror det finns en blå länk där det står exchange rates eller nåt när du är i cahsiern o håller på att slå in siffror. "Your account will be credited SEK: XXXXXX" var en betydligt lägre summa än om man räknar ut den själv med deras egna kurser. Var 1-2 månader sen jag märkte detta o bråkade med dem, och efter de dubbekollat så erkände det att det var galet o rådde mig att ta ut i dollar o låta banken växla. De kanske har fixat skiten nu, men kan ju va värt att du jämför själv.
  14. Passa dig för att ta ut dollars till ditt VISA och låta party växla till SEK innan de skickar. Rena katastrofkursen de använder, inte alls den som står i exchangefönstret. Diffar typ 3%. Bra förtjänst att kreditera VISAt med dollar o låta din bank växla jämfört med att party gör det..
  15. Satte in en liten slant med kärringens kort på mitt partykonto för nåt år sen. Tog max 20 minuter innan de ringde o undrade varför det deponerades på mitt konto från ett främmande kort.
  16. Donner

    lagg

    Ja, verkar som klienten inte själv hänger med i den nya hastigheten..
  17. Öl o whisky låter inte trist! Pratar vi söder som södermalm eller riktigt södra sthlm?
  18. Står tidigt i denna tråd varför stars inte vill införa det, första 10 sidorna nånstans tror jag
  19. Ditt nick passar in rätt bra ovanför lagets namn oxå
  20. Framgår inte, står bara att de utnyttjat, för den normale spelaren, icke tillgänglig information till sin fördel.
  21. Never mind, räckte med att installera om
  22. Jag kan inte öppna klienten. Kommer bara upp ett felmeddelande som säger : Update Failed Signature Expired or Wrong Time Settings Hur åtgärdar man detta?
  23. Satan om det gällt bolaget som inte öppnade i tid, då hade det tagit hus i helvete
  24. Lite givande iaf
×
×
  • Skapa nytt...