Hepatit B är det väl bara typ sjukvårdspersonal som är vaccinerade emot. Vad tänkte du ha för dig i Thailand egentligen? Ha oskyddat sex med Lady Boysen och dela sprutor med uteliggarna?
kul tråd det , man får ju panikångest bara man läser rubriken. Men oki några kvällar...
3 kvartingar + några groggar en pokerkväll helt själv framför dator
14 halvlitersöl innan jag gick ut en kväll på Kos(gud vet hut många jag drack sen)
en liter whisky + öl innan jag gick ut på stan(tror jag iaf)
13 burkar nu efer AIK`s utklassning av sillstryparna....more to come...
Här kan du läsa om mina äventyr med D-Link.
http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19517&highlight=dlink
Kan passa på att nämna att den jag skulle få med posten i slutet på tråden inte heller funkade....
Har oxå märkt att Pokerstars funkar med BBB om man kör utan router. Fast å andra sidan har jag bara använt D-Links routrar som nog är de i särklass sämsta på marknaden.
När man läser artiklar som den här börjar man undra varför nån överhuvudtaget betalar.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,806081,00.html
He he, ja det har man ju petat i ögonen på mornarna för att kunna gå till jobbet i typ 10 års tid. Vågar nästan påstå att jag tillhör världseliten när det gäller droppar i ögonen
Stud King, 100% plastkort. Riktigt bra kvalitet.
Håller med om att korten är av hög kvalitet, men trycken på dem ger jag inte mycket för. Har vid två tillfällen fått kort där baksidan är så "smetig" så det blir som att spela med märkta kort.