Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Bara hepatit A som kan smitta via maten. Hepatit B och C är bara genom blod och sexuell kontakt.
  2. Hepatit B är det väl bara typ sjukvårdspersonal som är vaccinerade emot. Vad tänkte du ha för dig i Thailand egentligen? Ha oskyddat sex med Lady Boysen och dela sprutor med uteliggarna?
  3. kul tråd det , man får ju panikångest bara man läser rubriken. Men oki några kvällar... 3 kvartingar + några groggar en pokerkväll helt själv framför dator 14 halvlitersöl innan jag gick ut en kväll på Kos(gud vet hut många jag drack sen) en liter whisky + öl innan jag gick ut på stan(tror jag iaf) 13 burkar nu efer AIK`s utklassning av sillstryparna....more to come...
  4. Ingen riktig "bankdag" sen fredag 31:a mars?
  5. Bastuklubb kanske?
  6. Här kan du läsa om mina äventyr med D-Link. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19517&highlight=dlink Kan passa på att nämna att den jag skulle få med posten i slutet på tråden inte heller funkade....
  7. Har oxå märkt att Pokerstars funkar med BBB om man kör utan router. Fast å andra sidan har jag bara använt D-Links routrar som nog är de i särklass sämsta på marknaden.
  8. I Schöneberg ligger den, en mysig liten 31a. Var kommer du bo någonstans? 31a, har du hyrt ett slott eller?
  9. När man läser artiklar som den här börjar man undra varför nån överhuvudtaget betalar. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,806081,00.html
  10. Är det bara för mig som alla bilder är borta?
  11. He he, ja det har man ju petat i ögonen på mornarna för att kunna gå till jobbet i typ 10 års tid. Vågar nästan påstå att jag tillhör världseliten när det gäller droppar i ögonen
  12. Kontakta stars o be dom höja limitsen.
  13. Är nerbjuden till Berlin under VM. Spelar ens Sverige nån match där förresten?
  14. 0,016. Ha! 0,015
  15. Stud King, 100% plastkort. Riktigt bra kvalitet. Håller med om att korten är av hög kvalitet, men trycken på dem ger jag inte mycket för. Har vid två tillfällen fått kort där baksidan är så "smetig" så det blir som att spela med märkta kort.
  16. Förstår inte riktigt frågan, men det är samma kortlekar som man får med i markersetet. En röd o en blå med starslogga på korten.
  17. 0.347s, man har ju onekligen talang.....
  18. Stars brukar vara hyffsat kvällstid.
  19. Låter som BBB-syndromet.
  20. Ja, du blir foldad i sng`s oxå då.
  21. Före beslaget nu i veckan i sundsvall så var det bara 438 mottagare som torskat i år, så du har oddsen på din sida
  22. 10p till dig
  23. Hmmm, kontonummret e fortfarande kvar fast det kan ju kvitta. Secure ID:n e borta iaf.
  24. Å fan, var det så enkelt tack tack
×
×
  • Skapa nytt...