Jag har nog spelat poker på nästan allt man kan stoppa i sig för att hålla sig pigg. Dessvärre brukar bieffekterna ofta göra att spelandet går åt skogen.
Tänkte egentligen bara skriva några varningens ord angående effarna eftersom ingen annan har gjort det. Efedrin är väl en astmamedicin tror jag som ökar syreupptagningen på nått sätt. Det gör att man får en hjärtverksamhet som är helt sjuk. Ibland så känner man hur hjärtat dunkar i 280 mot bröstkorgen. Hjärtklappning typ. Sen får man sjukt svårt att pissa oxå, vilket ibland leder till blåskatarr .
Men pigg blir man LÄNGE, och som nån annan skrev i tråden, man kan utan vidare sopa i sig dubbla mängden alkohol mot vad man brukar kunna. Baksmällan blir därefter dock d.v.s typ dubbelt så jävlig.