-
Innehåll Antal
1 388 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Donner
-
Hmm, kanske är jag som blivit lite lurad av mina pokerrace där. Var baserat på att snusa konstant i 24 timmar i sträck(eller mer) och då tar påsarna hårdare på läppen än bak gör, iaf på mig. Kanske för att jag byter ut påsarna betydligt oftare än bakprillorna. Vidare menade jag att läppen är mer sönderbränd dagen efter, inte att påsarna bränner mer under själva racet.
-
Jag har snusat i ca 15 år och har ALDRIG haft hål i tänderna. Tror t.o.m det är bevisat att snus faktiskt motverkar karies. Att läppen eller "gropen" tar lite stryk är ju ingen kioskvältare precis. Där är portionssnuset elakare än baksnuset. Om jag kör en 24 timmars pokersession på portion, då jävlar är det sönderbrännt under läppen vill jag lova. Inte alls lika farligt om jag kör med bak. Men visst får man den där fina mörk/rödbruna missfärgelsen under läppen av båda. Verkar som om du inte kommit på knepet med att växla sida om du ser skillnad på sidorna förresten Tror du slipper problemet med att det fräter ner till tandrötterna om du gör det. Om det verkligen är tandrötterna vill säga. Isf lär du nog känna att tänderna sitter löst oxå. edit. jag snusar General lös
-
Eurobet funkar oxå.
-
Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA.
-
Förmodligen så fuskar du på nått sätt! Blääääää Heja Parre, sättt micke på plats! Fasen, snart måste jag stejka dig själv så man kan sova gott
-
Varför inte lära den att dricka upp ölen oxå så kan robotarna festa själva medans man själv koncentrerar sig på poker.
-
Läste igenom din artikel precis. Välskriven som allt annat med din signatur. Den fick iaf mig väldigt sugen på att börja spela live, vilket kanske var meningen. Ligger nånting i det där med rädslan du skriver om kring livepoker. Att lämna det anonyma internetspelandet. Surt att du skulle trilla dit på nätfylleslasket igen. Skönt att se att du har en positiv intällning iaf. Äsch, det löser sig. Det löser sig alltid.
-
Han kan ha färgen, KT för två par, slöspelat set. Men även KQ eller KJ som du ju slår. Kanske t.o.m A+träff med spader A. Jag hade synat ner hela vägen.
-
Filmsekvensen i Trainspotting när Spud är på arbetsintervju rullar framför mina ögon när jag läser din ansökan Har svårt att se hur du INTE ska få jobbet som du smörar.
-
Jag kör på äran! Jäkligt tungt att kunna stoltsera som WSOP-champ. Vem fan kommer ihåg vem som kom tvåa fem år senare? Dessutom är ju inte hälften av pengarna tvåan får kaffepengar heller.
-
Hmm, nu belyste ju Emilio ett annat problem. Kommer ju kanske att kännas som att gå till jobbet om man ska sitta i kontorslokaler vid skrivbord. Inte bra.
-
Ingen dum ide alls tycker jag. Man kommer ju ifrån det eventuella problemet att hängmattapåbeachen killar och horköpargubbar kanske inte vill bo tillsammans.
-
Seriöst intryck deras e-post adress ger. Chiangmaipacific@hotmail.com Var för övrigt helt sjukt vad mycket billigare boendet är om man hoppar över de största turistställena.
-
Thanx, va uppkopplingen stadig? Inga problem med att ladda ner mjukvaran, eller logga in? Varierar rätt friskt från ort till ort med uppkopplningen. På öarna, t.ex phi phi, var det strömavbrott flera gånger om dagen+att nätet var nere flera timmar i sträck titt som tätt när jag var där senast. Men i större orterna på land så e den rätt schysst tror jag.
-
Jag har faktiskt aldrig testat, men de som jobbar på nätfiken verkar totalt ointresserade av vad man gör med datorn.
-
Läste en rolig artikel för en vecka sen i DN-RESOR. Den handlade om ospecificerade sista-minuten-resor. Postar ett stycke ur den. För den som jagar billigaste resa kan det ändå vara lockande att chansa. Vilket ofta går vägen. Men det kan också bli precis hur eländigt som helst. Det visar ett brev till redaktionen från en resenär som köpte en ospecificerad tvåveckorsresa till Phuket tidigare i år. Han hamnade i Patong där han först chockades av den utbredda sexturismen, men dessutom fick dela boende med en man som åkt hit för att förlusta sig med prostituerade i det gemensamma rummet. Den oönskade rumskamraten gav honom dessutom i uppdrag att vakta en prostituerad medan han själv gick ner och åt frukost. Typiskt mardrömsscenario för hängmattapåbeachen killen.
-
Postar denna grej på enda stäälet där jag kan tänka mig att nån vet vad det handlar om! Klonkade tre månar och en frispark på en timme! Netto 1500! Inte bara du som kan min vän!!! Ska nog fan prova Wollmar snart oxå.
-
Skriv mer! Mina dagar på tråkjobbet rullar på bra mycket snabbare med hjälp av dina krönikor, mininoveller, tankar eller vad vi nu ska kalla inläggen. Förbaskat underhållande läsning. Keep up the good work! /Donner
-
Skulle nog ha höjt pre-flop med den handen. Fråga Brunson
-
kfluffie skrev Nostalgivarning! Minns att jag tillverkade ett eget astrosvärd som jag pucklade på polarn med så han började gråta. Sen bröt min elaka pappa sönder svärdet för mig
-
Såg oxå när de gjorde dealen. Sjukt kass för papoorboy. Fler chips än de andra båda tillsammans och gick ändå med på i princip even chop. Han måste han kännt sig som en riktig underdog.
-
Tja, man kan ju köpa sig fri från mord i Thailand. Inte helt omöjligt att det går att muta sig ur en olaga spelhistoria.
