Varför skulle styrelsen och föreningen veta det? Affären är mellan köparen och säljaren förmedlad av mäklaren. Det enda föreningen är inblandat i i en affär är godkännandet av medlemskapet i föreningen för den nya ägaren.
Gå på visningar o anmäla intresse funkar. Finns även nån betalsajt på nätet man kan kolla vad borätter i specifika områden gått för. Aftonbladet o expressen brukar ha listor ibland oxå.
Klurade lite mer på voine voine medans jag låg o sov på lunchen. Undrar om det inte är precis samma uttryck som det gamla svenska "ack och ve".
Fan, finns det inte en enda finne här på pf när man behöver dem?
Hehe, ville bara ha nått att relatera till hur mycket 16k kr är värt i köpkraft eller vad man ska kalla det på Malta. Fast öl kanske inte var det bästa att räkna på
Spelar väl en jävla roll. Det är ju inte så att en 16-åring som bor hemma hos mamma o pappa går under om han råkar slaska bort barnbidraget en månad eller två. Jämför det med en familjefar som har hyra, mat o räkningar att betala med sin lön.
Får väl bidra med en kluring jag oxå.
En man skulle ta sig över en å. Han fick inte simma, vada, hoppa, flyga, bygga bro/tunnel eller teleportera sig.
Hur bar han sig åt?
Carpark måste ju va lättast i Sverige att få böterna rivna av om man bara har en förklaring som håller. Lyckats få bort samtliga böter hos dem när jag schabblat med tillstånden. Och precis som du säger, det är skriftlig överklagan som gäller.
Tydligen inte helt ovanligt har jag hört att p-bolagen betalar fastighetsägarna för att få "noll avtalen". Säger ju en del om vilken guldgruva de avtalen är.
Fan, verkar bli pannkaka för mig det här. Internet hemma krånglar så jag inte ens får hem låtarna:cry: . Nedladdningen bryts så fort jag tappar uppkopplingen. Hoppas jag hinner göra ett ryck på jobbet imorgon.