Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Ni har inte varit bakfulla
  2. sant
  3. Jaha madrassen, wtf
  4. vad är det???????
  5. Han blir ju ändå bara utdragen så det är väl snarare bra?
  6. Hatar fransmän, älskar jackan
  7. äsch_va
  8. Bump, stora delar av team3k fladdrar ner till Barcelona. Allt sämre än 2 st 3kare på finalbord får ses som katastrof
  9. Det önskar jag givetvis, dock är det omöjligt
  10. Ja ta ett kik på Emil Ohlssons timmerstockar och säg det där igen
  11. Magiskt roliga händer ifs! Du är en kul kille du
  12. håhå, det där är porr
  13. Jimmy Wålberg tros sitta på molles bord
  14. Där var han ung rik och snygg. Nu är han äldre men även rikare o snyggare
  15. Nice!
  16. Request, intervju med Jimmy Wålberg. Om inte, mängder med bilder på hans armar och bringa
  17. Gillar linjen postflop, pre är kanske inte jättesmart.
  18. Tråkigt att höra
  19. Åldern är extremt relevant, inho fattar. Men pengar har man ju förjävla gott om iaf.
  20. Hur gammal är hon samt gäller fortfarande samma erbjudande?
  21. 100/105
  22. Ser fantastiskt ut
×
×
  • Skapa nytt...