Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. jävla legend
  2. haha aspirin
  3. Fan, de där händerna spelar du bättre än alla texashänder du lagt upp i princip! GL
  4. Hockey Gick plus en biljett på betet på matchen iaf Mvh Man betar ju på skiten
  5. Om jag är Gill så är det armbågsknackarn på min avatar samt M Weisnerhower
  6. Vilka jävla armar du har!
  7. Gratistunna det där emo1
  8. Henne vill man visst hälsa på egon
  9. Sov gott i klamydiasoffan
  10. Nice, kung robocop. Enjoy
  11. Vad tror du händer om vi inte har nån foldrange på river?
  12. Tur man fått in en del volym på wikipedia genom åren
  13. Finns det ens ak47 med utdragbar kolv?
  14. Mig veterligen finns ingen synlig skillnad på ak47 och ak74 dock tror jag det är vanligare att ak47 har den vanliga fasta kolven. Ak74an har väl lite snabbare firerate iom den mindre kalibern så du kanske soulreadar skiten där, creds isf! Ps. Kan ha helt fel om allt. Mvh
  15. Och var fan är dualmaggen på ak74an
  16. Hahaha ah ok nä du har nog inte för många bluffar om du bluffar 78o där
  17. GG

    Padrinos

    Vem är bountyn på?
×
×
  • Skapa nytt...