det är ju HELT korkat att köpa en TV för att spela poker på, de enda fördelen de har är att de är större. 1920*1080 är helt muppat på 37" och du kan ju inte ens få plats med 2 bord i höjdled!
Dell 3007WFP har mer än dubbelt så mycket skärmyta som datorbutik-tv:n och dessutom bättre bild.
Jag rekommenderar detta grafikkort för er som tänker köpa dellskärm:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=52019