Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Jag fick däremot ett suspekt mail från något typ mailATpartypokeremails.com där dom tyckte att jag skulle scanna och skicka mitt kreditkort. Jag har aldrig spelat på partypoker, bara haft ett aktivt konto sen gamla goda multipoker tiden.
  2. +1(förutsatt att det var han) Läste artikeln om händelsen på ett varm krösatåg innan jag kom in här.
  3. Grattis! Löjrom och champagne till brunch?
  4. Kan nog stämma. Jag var på väg ut kändes det som, men sen blev jag kvar. Nu vet jag varför.
  5. Om någon påminner mig ca 15min innan spelar jag. Hur ska ni påminna mig? Vet inte, men det är döda pengar att jag är med för tillfället, så lös det!
  6. Porr, elfsborg.se och pokerforum, seriösare än slösurf? lol
  7. Slösurfa på arbetstid, typiskt svenskt.
  8. Har en macbook av senaste version. Satt ute och sippa lite vin och spela på fyllan för några veckor sen, och förvånande nog fungera det perfa. Vet inte om det är något speciellt med skärmen i macbooken?
  9. bjoelle

    Kaffedopp

    GG wp, och även om det kanske inte känns lämpat för ett grattis är det väl ändå något att gratulera? Så jag säger grattis!
  10. bjoelle

    Kaffedopp

    Grattis till att ha kommit så långt, jag hoppas jag får gratulera till ett finalbord inom kort, och förhoppningsvis en rejäl klonk!
  11. hahaha, vet inte om jag ska skratta eller gråta. hahahahaha, tight? hahahahaha, ja uppenbarligen säger det massor om borlänge. Kasino i borlänge! Lösa tomtar till folket!
  12. Äsch, alla steamar vi lite ibland. Anar att det var ett sådant läge hehe
  13. Mobbas? Standard mot dig, stoppar in där alla dagar i veckan. En utdragning jag är mäkta stolt över. Du har kollat för mycket på någon sen nattsändning av gamla pokerprogram spelare fan lösare än jag skiter när jag har rännskitan. Orkar inte svara på alla andra, men kommer nog försöka uppdatera lite framöver. Edit: Vid vidare eftertanke får jag allt svara på Cyntax, trots allt känner jag mig ärad att få ett inlägg av Cyntax trots den bistra tonen. Jag lever på utdragningar Cyntax, så är det.
  14. Hoppas jag kommer ihåg nu, kan bli kul detta
  15. bjoelle

    Neuen@svs

    Och så fick herr najvik möjlighet att rätta, hoppas det gjorde din dag.
  16. Såg lite av det hela, dom är goa grabbar. Toniguru är mest - i min databas på denna datorn
  17. bjoelle

    Neuen@svs

    Jovisst är det så, värdet sjunker väl var dag.
  18. bjoelle

    Neuen@svs

    haha, förstår precis vad du menar. Men då jag har ett betydligt högre snitt över 100-200k händer i olika PTdatabaser så har dessa 5PTbb/100 - 10bb/100 varit kallt. Det är de små välspelade potterna som betalat inköpspotter som gått åt fel håll. Man är kanske bortskämd förvisso?
  19. Kan det bordet vara intressant att se? Har fyra cashbord uppe själv, men slängde upp det på skärmen ijämte här. Förväntar mig nu lite sköna moves
  20. bjoelle

    Neuen@svs

    Jag har ju fipplat rätt redigt mot dig senaste dagarna. Eftersom jag sett här, och även på borden hurpass mycket du 3bettar har man ju velat floata och göra bort sig lite . 35bb/100 över ett 8k sample ser ju ut som du har tagit mitt då jag sprungit iskallt, snitt runt 24bb/100 över 50k/händer men senaste 20k är på 10bb/100.
  21. Tack K_MaN, ska överväga mina principer för att göra detta! Eller tror du jag kan finna den i den lokala porrbutiken?
  22. Största allvar, så sluta jiddra. Du gör bara bort dig.
  23. Nej jag laddar inte ner. Och fortfarande, karma
  24. Ska vi skramla? Kan tänka mig en själv med, är ju faktiskt inte lätt när man är förmögen haha
×
×
  • Skapa nytt...