Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Min kära mor var otroligt upprörd över att hon låg på din fisklista, sen huruvida det säger mest om henne eller dig, ja det får vi väl allihopa fundera på.
  2. *håller tummarna* säg att det blir ********** säg att det blir ********** säg att det blir **********säg att det blir ********** säg att det blir ********** säg att det blir **********säg att det blir ********** säg att det blir **********säg att det blir **********säg att det blir **********säg att det blir ********** *håller tummarna lite lite mer* edit: suck, det skämtet blev ju inte alls kul. Det var namnet på en pokersida, men ja...
  3. precis!
  4. Bjoelle ska än en gång bidra med något bra här på forumet. Maten: Servera inte potatisen som bara potatis, gör en färskpotatissallad. Potatis sallad rödlök/purjo/men gräslök är väl att föredra eftersom det är midsommar. kapris olja salt och peppar. Går att slänga i det mesta där. När det gäller sillen är alla de versioner av skärgårdssill kanon, abba har även en ny de kallar "krämig" där du får halva burken för dubbla priset. Den är dock god. När det gäller drickat hade jag själv tänkt bjuda på TT:s sommarlager/sommaröl(vad den nu heter). Hoppas du fick något uppslag och ursäkta om det blev rörigt.
  5. Tur att ni inte satsar på varandra.
  6. Ja tydligen? du skrev det tre ggr.
  7. Lika många som antalet drinkar borne kan dricka på harrys i Borås.
  8. Är själv inget fan av romaner, deckare and so on. Jag är däremot väldigt förtjust i olika former av självbiografier. Tips: Ingvar kamprads Göran Perssons Jenna Jamesson Marilyn Mansson(finns visst bara på engelska) utöver detta har jag en pervers böjelse för de två av Virtanen släppta böckerna olyckligt kär i ingen speciell och kraschad.
  9. han är på 5st 1/2 bord nu många halva inköp, inget unikt spelmässigt.
  10. lol, gör om gör rätt, nu har du fått något om bakfoten.
  11. Fy fan KK mot A9 mot mongot... edit: dubblar handen efter kämpa! det är inte över förrän det är över! edit: gg
  12. ja för fan, HÄNG I NU BARA!
  13. Ser bra ut Jennez. DÅ jag såsom min förebild har grova sömstörningar, men även en skärm över, railar jag
  14. Har rakat mig nu, jag är duktig ponke.
  15. Är det nu det ger utdelning att ha haft Jennez som livsförebild i ca 1,5år? Hittils har jag: - Gått upp några kg - skaffat lite sånt där en-veckas-skägg - skaffat glasögon - försökt intala mig att jag gillar stockholm Lycka till i fortsättningen Jennez, och några snabba frågor. 1. betalar betway mitt mansion i london? 2. vad får jag i lön? 3. Får jag buisnessclass när jag åker över till nya jobbet? 4. hur mycket får jag dra på betwaykortet innan jag får kicken?
  16. Nej, kungrichard spelat 0,25/0,5.. såg det själv... OMG
  17. [X] svarar på ett 4år gammalt inlägg.
  18. voff voff, grrrrrr
  19. Det säger sig självt.
  20. krackelibrankelfnatt om jag får be....
  21. Jag har startat svs på en eee-pc, med upplösning 1024x600(tror jag det va?).... ifall det ger dig något eller inte vet jag ej men tror nog det ska fungera serru.
  22. Jag uppdaterar inte längre, huvudsakligen för att jag är en lat jävel. Sitter på buss på väg upp till stockhom, bus4u, inte swebuss, och tacka fan för det. I stockholm ska jag besöka några vänner och spela en privatturnering, dock så lär jag ju ha tid över, och ett besök på någon klubb vore inte fel. Så kära forumiter, finns det någon trevlig klubb? Och isåfall, var när hur!?
  23. Ingen som funderat över hur mycket oanständiga förslag dessa kvinnliga dealers får av spelarna på borden?!
  24. Jag är inte alltid så bra på att bidra med något ordentligt förutom sarkasm som inte alltid uppfattas rätt, men här har jag ju chansen att faktiskt bidra med något . Spel: Crazy Machine Pris: 22kr betyg: 8/10 Pyssel och knåp spel. Man ska koppla samman olika delar för att uppnå den av professor önskade effekten, rätt mysigt och avslappnande. Bugdom 2 pris: 7kr betyg: 2/10 Plattform i 3d, tänk er playstations tidiga spel, tänk er ospelbart. Glyder pris 7kr: betyg 4/10 Flygspel, känns häftigt första fem minuterna, men hey! 7kr är ju inte ens 1dollar! Sway pris: 45kr(?) 9/10 Helt klart bästa spelen än så länge - som jag testat - på iphonen. Innovativ styrning, bra bandesign och allmänt härlig. Man svingar sig fram genom att styra respektive arm på karaktären med respektive tumme på en själv. Touchgrind pris: 45kr(?) 3/10 Spelet som ni säkert redan hört talas om, och nej, det är inte alls så bra. Det är häftigt, det är innovativt men också långtråkig och meningslöst. Zen Bound pris: 45kr(?) 7/10 Ett pusselspel som påpekar att det är skapat för att spelas med hörlurarna på, hur stor vikt musiken är av i detta spel vetefan. Man ska lägga ett snörre på bästa möjliga sätt runt träbitar för att täcka träbiten, låter inte så exalterande va? Men det är det Rasta monkey pris: 7kr betyg:4/10 Ett bra försök till ett innovativt plattformspel, inte sådär jättebra, men det handlar som sagt om 7kr, så why not? Chess pris:gratis betyg:9/10 Helt briljant! Bjud in polaren och spela mot varandra. Man gör ett drag och det dyker upp hos polarn, som i sin tur gör ett drag. Enkelt, men bra. Spelet är som alla vet inget nytt, men betyget ligger i utförandet. Andra apps: Evernote pris: gratis betyg 10/10 Evernote är ett anteckningsblock, en kamera och en röstinspelare. Det som skiljer den mot din vanliga kamera etc är att den jobbar direkt mot ditt evernote konto på evernote.com. Dvs, man slipper ladda in bilderna till datorn, om det är där man vill ha dom! hitta.se/eniro.se pris:gratis betyg: spela roll? Hitta och eniros app fungerar likvärdigt och fyller samma funktion, de är något av ett måste. SF bio pris: gratis betyg: - Användarvänligt och enkelt, men vem går egentligen på bio numera? Translator pris: gratis betyg: 8/10 Namnet säger allt, och den fungerar finfint. Shazam pris:gratis betyg: 7/10 Fungerar som det där programmet alla Se-mobiler har. Håll upp och låt iphonen ta in musiken via micen och shazam visar vad låten heter och vem artisten är. Man får också direktlänkar för att köpa hem låten via itunes och länkar till las.fm etc. Distant shore pris: 7kr betyg: 5/10 Skicka/ta emot flaskpost digitalt, småroande en stund. Sänd ut era badbeathistorier här . Skype pris: gratis Skype, behöver jag säga mer? Ps. Ursäkta om det är lite rörigt här och där. Blev en del.
  25. Fantastisk tråd, ska ta mig tid och skriva in lite senare
×
×
  • Skapa nytt...