Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. 1. hör inte detta hemma mer i db-delen? 2. spela dons på pokerstars och gå + går väl inte med nuvarande skatteregler? right?
  2. Jag bor i Hultsfred, vad fan ska man komma med då? Handlar på Konsum istället för Willys? Super mig inte full hemma före jag går ut? Köper spriten på systemet, inte hos langaren? Vardagslyx får en helt annan mening i ett ställe utan oändliga möjligheter. EDIT: THIS
  3. Varför är inte scam-robert med?
  4. Att ens argumentera för det ena eller andra. Som Jennez sa, ps3 är ett multimediamonster, xbox är en spelmaskin. Vill man nu spela, så köp en xbox360, vill du spela fifa och se på film, köp en ps3. Är highrollah, köp båda, vad fan är problemet liksom?
  5. Nej, nej, och nej. 1. Det var flera ggr. 2. Det tog inte en minut Däremot var det ju skönt att se att ni erkände att ni haft en "oerfaren säljare". Men jag blir då ingen kund.
  6. Orkar inte citera hela ditt inlägg ola. Men det är alltså "playerservices" som tar över pokercampus? Vill tydliggöra att jag inte helt bildat mig en uppfattning men de har vad jag sett hittils inte agerat jätteseriöst. Mer eller mindre telefontrakasserat folk(däribland min flickvän) med mindre seriös ton samtalet.
  7. Läste hela tantstoryn nu, helt jävla galet! Sjömarkentanter alltså! Lite synd att du inte var med i grannfejden dock, hade varit kul att se dig i TV. Sen kan jag väl tycka att detta exempel var för dåligt för grannfejden, då du med all säkerhet har rätt i din sak
  8. För ett antal år sedan när TAIN-nätverket levde plocka jag en tre dagars svit i form av 1a 1a 2a i en 5dollars turre minns jag, runt 100startande. Även tagit två raka förstaplatser på b2b i en 20euros, runt 100startande där med.
  9. Tack för de senaste 4-5-6sidorna allihopa, det var kanon till morgonkaffet!
  10. Köp ett liv.
  11. ...vet att de kan fånga spöken, förmodligen troll med, så tänkte att de kunde vara till hjälp i dagboken. Varsågod
  12. Du är sen, men det är riktigt riktigt bra! Checka de andra låtarna med, det mesta håller samma kvalite
  13. WTF?!
  14. <------Men ett av de största fyllona på pf kommer istället
  15. Verkar det bli något folk på lördag? Man är ju lite pepp, händer ju ingenting i denna håla
  16. Hur är egentligen motståndet i racet? Och hur bra är de i toppen?
  17. Men samtidigt ser jag inte vad du ska ha spelat som du gör, än mindre vad AndyQQ ska se att du har. Tror helt enkelt att spelet i den situationen mot den spelaren är -ev. Overall mot random fi är jag väl mer osäker, men jag hade inte valt spellinjen.
  18. 1. För att händerna som träffat den floppen hårt är händer han inte sätter dig på, (för han är andyQQ) 2. Han är Andy QQ
  19. Vetefan vad 2an gjorde, men grattis som fan!
  20. Varför ska du bluffa då? Mot randomFI skulle jag nog sagt samma sak som mot AndyQQ, men mot AndyQQ känner jag mig rätt säker. Din push är att göra om din hand till en bluff, värdebetta väldigt tunt skulle väl någon bättre än mig göra, men ja, checka bara ner? Fattar faktiskt inte alls vad du gör i handen det talas om.
  21. Slå tillbaka hårt Gnäll på deras salsa+spermkebabsås
  22. Den som gapar efter mycket ......
  23. Föredrar du höger eller vänster kind? Det är allt jag vill veta.
  24. Mellan nässjö jkpg ligger ju bara skog! =/ Ängelturre syftade på vår kära moderators pokerklubb Lycka till med bettingen nu, är väl några ro liga matcher idag.
  25. Vart i småland huserar displeased egentligen? Och är inte så att displeased: 1. absolut vill åka till linköping för att spela i en billig ängelnturre 2. faktiskt bor åt mitt håll i småland
×
×
  • Skapa nytt...