Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Jag höll mig till att lattja på 5/5, hade ingen motivation att spela 20/20 som planen från början var då korten inte föll min väg. Man tappar ju så lätt motivationen Jag gissar vilt att vi i var fall sett varandra. Jag hoppas du inte var en av de jag förakta
  2. ehm...? what? Välj ett av följande alternativ: 1. Jag såg borås genom ett bussfönster x. Jag smög in på friskis och svettis 2. Jag hade tur
  3. Om du syftar på att den röda är "så långt ner", så tycker jag nog du ska se det tvärtom. Vill påstå att den röda oftast ligger neråt bland spelarna på nivån ifråga.
  4. Orkar inte quotea alla, eller mer korrekt så minns jag inte hur jag gör Så svaret nedan är till alla er ovan. Jodå, värde var det ju, dock vet jag inte hur värdet är mot raken över ett stort sample händer. Själv hade jag inga problem i att få in pengarna väldigt väldigt bra som sagt, även om jag denna gången sluta på negativt resultat. Kan ju kort och gott säga att de som gnäller på utdragningar online och säger att de aldrig händer live, de skulle varit i mina kläder i helgen Och ta du och skit i jobbet - inte för jag vet vad du jobbar med - kan kanske vara en bra affär, kanske inte edit: Som jag förstått det agerar Göteborg test för 5/5 och 10/10. Och som jag förstod det var det bra många fler bord än det brukar igång, vilket då kan vara ett tecken på att det är högt intresse. Den höga raken bör nog utan problem täcka utgifter och lämna en slant i kassan för pappa staten.
  5. Var i göteborg över helgen med kasinot som mitt primära mål. Syftet var väl huvudsakligen att ha roligt, om det blev någon krona + hade det inte varit fel heller förvisso. Så har testat deras 5/5 och deras 10/10, och en turnering 500+100. Vad det gäller 5/5 och 10/10 tror jag i allmänhet att det är bra, verkade som att det lockat dit en bredare publik och fick fler att våga testa på lite livepoker på kasinot. Negativt var väl att raken var mördande 10% med tak på 60kr, vilket säkerligen gör en hög vinnande/be-spelare till förlorare, fast kanske inte det väsentliga på 5/5? Var generellt rätt skön stämmning på de låga borden, inte så mycket arga miner för ett inköp förlorat mot en hålpipa allin eller liknande, vilket för mig till spelarkvaliten. Spelarkvaliten var rent ut sagt horribel, kanske förväntade jag mig för mycket, men det var fan värre än att spela playmoney nästan i vissa fall. Utg raisar till 10bb var standard, 5-6syner på det var inte ovanligt. Men finns väl ett nöje i det med. Jag lyckades med att få in hela inköpet ai i 4-vägs allin med dryga 40-45%(nej jag orkar inte använda pokerstove och ta fram exakt). Vilket säger en del. Och ja, jag förlora
  6. Svänger redigt bra här med på Svs. Är det för man är så ruggigt sugen på att börja nya året bra? Eller är det kollektiv anal våldtäkt av PF från svs? Fått in en del händer mot dig nu btw Partyjack, inte hänt att vi hamnat på samma bord innan direkt. Och ville bara lägga in lite cred, i största allmänhet.
  7. Sitt på hotelrummet och gråt över att du inte är gammal nog för booze och gambling. (nej jag tänkte inte sluta att retas med dig för att du är för ung för vegas, men är i vegas)
  8. Hijackar tråden lite. Bonusen var inte baserad på någon form av poäng, eller på 10euro/50euro rakeat, den var 10euro/100rakeade händer. Någon som har någon tanke kring var det ligger i rb%, eller vet ifall det finns en lägsta nivå? För låter ju annars som man ska smacka upp 25bord på lägsta nivån och ha bonusen kirrad på några timmar
  9. Kul att sitta på ett hotelrum i vegas och spela onlinepoker btw, in på msn när du ändå ruttnar på hotellet, någon gång.
  10. Va inte sur för 2outs benny, det är inte bra för hälsan
  11. Jennez min kära, you got mail! Nej föressten, du har "pokerforummeddelande". Vilket du säkert har många av förvisso, men var nog en 4dagar sen jag skicka iväg ett, så ta en klunk kaffe, och ge mig svar. kram /kille på 22jordsnurr
  12. - Första post. - Troligen inte spelat så länge - En ärligt menad frågeställning Låt han va för fan. Svar: Va till TS, in med degen, va sur, lev med det.
  13. in before maggan....?!
  14. Lycka till, hoppas boss behandlar dig väl. Skeppa nick på msn så man kan följa dig och se resultat
  15. vad fan drack du igår?
  16. Skaffa en ny kompis?
  17. De jävla telefonerna är som små hala ålar. Fler ggr än jag kan räkna till har den jäveln åkt ur byxfickan. Man kan nästan tro att det är medvetet från apple, för att kunna sälja fler.
  18. Gör ett webformulär?! Isåfall kan tom jag tänka mig att ge er 2min av min tid.
  19. Desto intressantare är väl att det inte finns något vettigt underlag som säger att man faktiskt kan ge så exakta siffror så högt uppåt. Desto högre IQ, desto större standardavvikelse, typ.
  20. Årets PF-areJag slår till med Ängeln17, med motiveringen att jag tycker han känns sympatisk och trevlig rätt igenom merdelen av sina inlägg(eller så levlar han bättre än alla andra). Behövs på ett annat kallt och sarkastiskt forum Årets bästa PF-spelare Regelbrott att inte säga Leo? Årets dagbok Får i gulsvart anda säga Crappy, du behöver en röst . Årets kommentar valfri av Roobs "+1"(dvs 75% av hans inlägg) Årets tråd Den om snubben som inte visste att han vunnit ett ept-paket, alternativt dilba-cheat-tråden som även den var festlig. Årets "Ursäkta, vad sa du nu?" -
  21. fan, förlåt... borde gjort texten vit.
  22. 1. jag är full 2. kärleksfullt inlägg. Känns så varmt. Känns som om du bara vill krama om alla.
  23. Jag älskade Barney, som om han vore min bror. Det kändes som om han vore praktexemplet på en bra vän, sen insåg jag att han som spela barney var bög. Jag har inget emot det förvisso ,men det förstörde hela karaktären barney som "mannen över alla". Min värld kollapsade.
  24. Funderar på att lira 1k freezen imorgon, var någon invigning av nya pokerrummet. Men blir väl bara om jag har sällskap dit gissar jag. Någon annan som ska dit?
  25. Självklart inte vid närmare eftertanke kanske det är mer Buster hos izy? (det får du bekräfta isåfall)
×
×
  • Skapa nytt...