-
Innehåll Antal
2 941 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av bjoelle
-
När du fått tillgång till PM kan du Pma mig för mer info. Finns många småklubbar runtom i Småland.
-
Konstatera snabbt att allt spel var slut för dagen. Så blir att läsa ikapp på vad som hänt före vi kom. Lite mat och försök till att få en lämplig dygnsrytm är något som också ligger högt på priolistan. Hade en förhoppning om att bli lite starstruck, men det har inte skett ännu. Varken Raymer, Pagano, Demidov, Moneymaker eller Affleck har löst det. Så frågan är vad som behövs? För lite starstruck ska man väl kunna bli? Ska försöka lägga upp lite bilder här när jag får bluetoothen att sammarbeta. Nu traska någon tjej som i Sverige troligen klassats som "Bra material för Slitz" in i mediarummet. Hon hade en Pokerstars "TEAM pro" logga på tröjan, men jag kan inte alls placera henne, ingen aning om namnet. Usch så uselt av mig.
-
Sitter nu i mediarummet på PCA efter en fruktansvärt lång resa. Resan var stillsam tills vi valde taxi från Bahamas flygplats och fick åka med "Mr Diamond". Som namnet delvis antyder hustla han oss på några dollar, men var väl värt det bara för namnet. Såg Affleck, ville spontant krama han lika mycket jag vill krama Hogge75 när jag ser han. De båda har sina likheter på det viset. Av det jag sett av Hogges spel och Afflecks(på tidigare WSOP-avsnitt) är även spelet likvärdigt. Återkommer.
-
Imorgon påbörjas den löjligt långa resan till Bahamas. -4,5h till arlanda -2h(?) till london -Spenda natten på hotel på heathrow -På tok för många timmar till bahamas. Men ska nog gå bra. Sitter och funderar på vad jag ska packa ner, lär ju garanterat glömma någonting. Konstatera precis att jag behövde en ström-adapter/omvandlare(eller vad det heter) för att laptopen ska fungera. Aja, lär väl lösa sig. Återkommer under resans gång.
-
Låter gött Ska styras upp någon riktig slaskig historia. Frågan är om jag pratar om pokern eller de nattliga aktiviteterna?! Min prins på sin vita häst kom till slut!
-
Vet inte om det just blir en mini-satelit dagen innan, men får vi finbesök(läs: miketime m.fl) så blir det ju definitivt lir. Däremot ska vi ha fler sateliter vid andra tidpunkter.
-
Spelas det som önskas. Sängplats finns, glidmedel finns. På drickafrontwn gäller jelzin eller HB i 50/50 blandning med valfri apotekarnas dryck.
-
På eget om - än dumdristigt - bevåg välkommnar jag dig att mellanlanda i Hultsfred om så önskas Edit: Alltså för eventuellt fredagslir i Hultan
-
Julen Nu är jag åter hemma i Hultsfred, känns skönt. Min en veckas Boråsvisit var på alla sätt förutom bäddsoffan trevlig. Som alla andra som vänder hem över julen har jag ätit julmat, träffat gamla bekanta etc. Julklapparna bestod av mycket böcker, vilket jag uppskattar. Men även någon flaska whiskey, vilket även det uppskattas. Bror min fick en porrfilm(ridskolan5) - bland annat. Han kontrade snabbt genom att plocka fram ett paket innehållande ett penisavgjutningskit, tji fick jag. Hade långtgående tankar på att åka till CPW i gbg, men då sällskap uteblev bestämde jag igår att ta mig hemmåt. När jag kommit till jkpg fick jag sms "ska du till CPW ikväll?/totalfarsa", WP!, en timme försent. Bahamas! Efter ett oväntat men ack så roligt samtal ett par dagar innan jul blev det hastigt bestämt att jag skulle till Bahamas för att hjälpa till med liverapporteringen på poker.se. Förvisso önskar man väl att man var mer av en highstakes-yrkesspelare och åkte dit för att spela. Men jag är possitiv och ser värdet i att komma ifrån det egna spelet och få "jobba lite". Sen har jag ju aldrig varit på bahamas, så det ska bli riktigt roligt. Vad jag dock konstaterat är att min sommargarderob är lite utrensad, så jag måste shoppa lite innan jag åker. Följande tar jag tacksamt emot tips på: - Sneakers av något slag?(hade velat ha ett par cremefärgade converse, de med röd+blå rand därnere, men de verkar ha utgått tyvärr) - Hörlurar vore fint, resan verkar ta sin lilla tid, vill ha något prisvärt med bra vettigt ljud. - Vart fan köper jag shorts så här års?!
-
God jul allesammans! Jag lever gott hos föräldrarna just nu och äter mig lite fetare. Har ägnat senaste dagarna åt att köpa de sista julklapparna. Varit på tok för mycket folk ute. Det i kombination med rädslan för att träffa gamla halvbekanta man verkligen har noll intresse av att prata med har gjort julklappsinhandlingen till en rätt otrevlig upplevelse. Men nu är det ju ett år till nästa gång! Nu är det bara att se vad man får för julklappar imorgon, tror dock redan att Valterego stått för årets julklapp, även om det väl kan vara diskutabelt huruvida det är en julklapp eller ej ;P
